Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ik ben langs geweest bij deze Braziliaanse parel. Bloed mooi meisje. Siliconen tieten, dat wel, maar heel strak en mooi lijfje. Lekker!

Ze spreekt met moeite engels en frans, maar de taal van de liefde begrijpt ze gelukkig wel.
Doet ze de volledige tijd uit ?
 
Doet ze de volledige tijd uit ?
Vandaag langsgeweest (zie recensie) maar weet niet of het de dame is van de foto's, omstandigheden en ook de mindere verlichting in de ruimte hebben me niet geholpen hierbij. Vind dat ze vooral bredere heupen had...
 
Vandaag langsgeweest (zie recensie) maar weet niet of het de dame is van de foto's, omstandigheden en ook de mindere verlichting in de ruimte hebben me niet geholpen hierbij. Vind dat ze vooral bredere heupen had...
Verdomme, denk dat ik weet wat er scheelde (voel me echt dom nu): er zitten paar Brazilianen in Ingelmunster...
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/brasiliene-hot.html
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-will-be-answering-only-by-whatsapp-thank-you-3.html
https://www.redlights.be/prive-ontv...ailable-by-whatsapp-thank-you-im-maria-3.html

En nu zie ik het pas echt goed, ik heb de 1e bij geweest, nl die Milla ...
 
Iemand die deze dame al heeft uitgeprobeerd?

 
Kan zijn dat ik erover heb gekeken, maar iemand ervaring met deze dame?



 

Iemand ervaring mee?
Al vaak naar gestuurd/gebeld. ik kreeg nooit antwoord. Uiteindelijk toch bericht teruggekregen, Ze werkt in de horeca en dus meestal alleen s'avonds na 10u beschikbaar. Lukte voor mij niet, dus heb ik het opgegeven... Maar de foto's zien er wel interessant uit.
 
Al vaak naar gestuurd/gebeld. ik kreeg nooit antwoord. Uiteindelijk toch bericht teruggekregen, Ze werkt in de horeca en dus meestal alleen s'avonds na 10u beschikbaar. Lukte voor mij niet, dus heb ik het opgegeven... Maar de foto's zien er wel interessant uit.
Weekend zou ook lukken schreef ze me… maar dan kan ik niet… jammer
 
Leuke foto's, heel mijn ding! Jammer dat de mogelijkheden zo beperkt zijn.
 
Leuke foto's, heel mijn ding! Jammer dat de mogelijkheden zo beperkt zijn.
Of dit kan ter plaatse een uitgebreider menu aan mogelijkheden zijn?
Sommige dames vinken praktisch alles aan qua mogelijkheden en achteraf kan er bijna niets. Maar je hebt er ook die zeer weinig aanduiden en eenmaal je bezig bent doen ze meer. Je kent het fenomeen wel.
 
Of dit kan ter plaatse een uitgebreider menu aan mogelijkheden zijn?
Sommige dames vinken praktisch alles aan qua mogelijkheden en achteraf kan er bijna niets. Maar je hebt er ook die zeer weinig aanduiden en eenmaal je bezig bent doen ze meer. Je kent het fenomeen wel.
Ik denk dat ze me geblokkeerd heeft😂
 
Kan zijn dat ik erover heb gekeken, maar iemand ervaring met deze dame?



Yepp. Vroeger toen ze nog regio roeselare zat. Top meisje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan