Op reis met

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mark123

Stamgast
332
10/01/22
115
2
Hoorde via via dat er bepaalde Thaïse dames vragen aan een klant op mee om samen op reis te gaan naar hun thuisland. Vermoed om wat te sponseren in ruil voor meerdere keren seks hebben op vakantie.
Iemand hiermee ervaring of welke dames hiervoor open staan ?
 
Laatst bewerkt:
Hoorde via via dat er bepaalde Thaïse dames vragen aan een klant op mee om samen op reis te gaan naar hun thuisland. Vermoed om wat te sponseren in ruil voor meerdere keren seks hebben op vakantie.
Iemand hiermee ervaring of welke dames hiervoor open staan ?
Daar hebben ze uin Nederland een liedje over gemaakt. tw. "Dromen zijn Bedrog".
 
Waarom zou ik vanuit hier met een dame naar Thailand vliegen, haar ticket betalen hoort daar vermoedelijk bij, en dan met haar sex hebben, als ik in Thailand voor het bedrag van het vliegticket met heel veel meiden sex kan hebben?

Ben zelf nooit in Thailand geweest, maar mijn doel zou zijn met heel veel meiden sex te hebben en niet met één.
 
Als je hier een goeie band hebt met een thaise masseusse en geld speelt geen rol zou ik me er nog iets bij voor kunnen stellen.
 
Niet iedereen wil "geen relatie".
En zelfs in het kader van betaalde seks, kan ik me best enkele dvp's voor de geest halen waarmee ik eens een weekje ergens op vakantie zou willen gaan. Dat is een totaal andere ervaring dan 'veel meisjes neuken'.
Alleen moet je dus wel kijken naar de kostprijs, vind ik. Een weekje op vakantie gaan met een dvp om je zoveel mogelijk financieel te laten melken, daar pas ik voor. Ik zou zeggen, ieder betaalt zijn kosten en als we neuken betaal ik haar een date. Maar met dat plan zullen de dvptjes niet akkoord gaan denk ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan