Orgasmes dames welke manier

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Knipoog: je hebt wel gezegd dat wij de vrouwen allemaal anders zijn 😊dus het kan niet anders. Communiceren is het grootste gereedschap in de kist. Wellicht kan het wel handig zijn als een man een groot gereedschap in zijn broek heeft maar er spelen meerdere factoren mee 🤷‍♀️.

Ik had weleens een Hitachi Magic-wand aangeraden toen een vriend wat "problemen" met zijn vriendinnetje had en daarna hoorde ik bijna niets meer over zijn relatieproblemen. 😄😄
 
Niet alle vrouwen komen steeds klaar. Wat is volgens jullie de grootste kans op succes om een vrouw te doen klaarkomen?
Beffen? Neuken? Een speciaal standje?
Communicatie is de oplossing, de tools, tong, vingers, pik heb je al in huis. :p

Hoe je die het beste gebruikt kun je leren door te vragen hoewel aantal dingen voor de hand liggen.

Plaats, tempo, formaat en legio andere variaties kunnen aan bod komen.

Orgasme nooit gegarandeerd, wél fun. :love:
 
Dames: zoals gezegd: gaarne aanvullingen, correcties, verbeteringen. U bent ervaringsdeskundigen. Tenminste wat betreft uw eigen orgasmen. Privé en - dat hopen veel klanten - tijdens uw werk. Of figureren die werk-orgasmen meestentijds slechts in hùn - door uw vakvrouwschap gestimuleerde - fantasie ... ?
De meeste van mijn privéleven orgasmen kunnen niet geclassificeerd worden als puur technisch of puur emotioneel.

Met klanten komt het tot nu toe voor dat 99% van de orgasmes technisch waren en het overgebleven 1% kwam doordat ik me op dat moment een beetje wiebelig voelde vanwege persoonlijke omstandigheden. Tijdens ongeveer de 1 in de 4 afspraken ben ik wel klaargekomen. Ik ben wel een "arbeidsintensieve" vrouw zowel in mijn privéleven en met scharrels/klanten. Zelfs als de man (of vrouw in mijn geval) de juiste plek of hoek vindt, zou hij of zij wel moeten doorgaan met die bepaalde herhalende beweging of methode voordat ik een orgasme uberhaupt kan benaderen. Je hebt dus een deel van het antwoord op de vraag waarom kan je met slechts 1 van de 4 klanten klaarkomen? Omdat de meeste mannen een afspraak van tenminste 2 uur nooit zouden willen doen. Mijn ogen dicht doen en aan Brad Pitt denken is ook geen oplossing. Kortom: ik heb de tijd wel nodig. 😄
 
Laatst bewerkt:
Niet alle vrouwen komen steeds klaar. Wat is volgens jullie de grootste kans op succes om een vrouw te doen klaarkomen?
Beffen? Neuken? Een speciaal standje?

M.i : Prettige atmosfeer, ontspannen, voorspel - en qua handelingen geeft beffen , en (voorzichtig) gecombineerd met vingeren dan de grootste kans op een orgasme bij een vrouw.
Zeker als je elkaar voor de eerste keer ziet.

Luna noemde al communicatie . Dat is natuurlijk waar - ik zou eraan toevoegen "let ook op de lichaamstaal van een dame" (ook een soort van communicatie) - een handeling die ze op zich lekker kan vinden, is niet zo welkom als die totaal onverwacht in de eerste twintig seconden van de date al ingezet wordt, bijvoorbeeld .

Het is niet (alleen) de technische handeling , het is (zo hoor ik wel eens) ook dat de vrouw ervoor in de stemming moet zijn , of in de stemming moet komen, en moet kunnen (/durven) ontspannen .
In de recensie heet de combinatie dan "goede klik" .
 
Het begint al met het openstellen naar een orgasme toe. Ik heb wel eens een vrouw doen klaarkomen op 2min en met vrijwel dezelfde techniek niets verwezenlijkt bij een ander. kan je wel zeggen, mss was de ene aan het faken (ja dat weet je natuurlijk nooit) Maar als ik een date heb vraag ik altijd om niet te faken. Anders heb ik er zelf ook niks aan.
 
Begint vooral met tijd hebben. Als er maar beperkt tijd is voel ik me opgejaagd en zal ik moeilijk klaarkomen. Ook het gevoel hebben dat de ander naar een orgasme toewerkt met eigen plezier en niet omdat 'het er even snel bijhoort'. Ikzelf hoor graag als men zegt 'het is jouw beurt, relax en geniet en neem vooral jouw tijd'. Het gevoel hebben dat het niet puur werken is maar evengoed genieten voor jou als dvp.
Door penetratie krijg ikzelf geen orgasme, of het is toch nog nooit gelukt. De beste orgasmes heb ik wanneer ik tijdens penetratie mezelf masturbeer of wanneer ik gebeft word en enkele keren net niet klaarkom.
Soms gebeurt het ook dat ik puur fysiek klaarkom door een bepaalde wrijving maar daar heb ik mentaal niks aan en is dus niet bevredigend. Wanneer ik zeg dat ik bijna elke afspraak klaarkom is het veelal door de wrijving maar niet in het hoofd, en dus niet gelogen/gefaked maar wel met minder voldoening. In het hoofd gebeurt eerder zelden en daar hoort vaak ook een (emotionele) klik bij, voor mij althans.
Communicatie is de key hiervoor, zowel verbaal als non-verbaal. Mijn handen zijn altijd in de buurt van gezicht/haar/handen van de ander zodat ik lichte sturing kan geven door heen en weer te bewegen of door zachtjes met mijn handen een bepaald ritme te 'wrijven' op de ander en die past zich dan aan op datzelfde tempo. Werkt goed voor mij en wordt meestal goed opgenomen.
Een laatste leuke factor is wanneer je tussendoor te horen krijgt dat je mooi bent, lekker smaakt of dat je het geil vindt om mij zo te zien... brengt mij in no time tot een orgasme zo.
Elke vrouw is anders maar er zijn knopjes genoeg ;)
Tot zover de eigen inbreng.
 
Knipoog: je hebt wel gezegd dat wij de vrouwen allemaal anders zijn 😊dus het kan niet anders. Communiceren is het grootste gereedschap in de kist. Wellicht kan het wel handig zijn als een man een groot gereedschap in zijn broek heeft maar er spelen meerdere factoren mee 🤷‍♀️.

Ik had weleens een Hitachi Magic-wand aangeraden toen een vriend wat "problemen" met zijn vriendinnetje had en daarna hoorde ik bijna niets meer over zijn relatieproblemen. 😄😄
Ik ken Hitachi alleen van cirkelzagen en klopboren , maar ik neem aan dat je dat niet bedoeld met "groot gereedschap" ?
 
Knipoog: je hebt wel gezegd dat wij de vrouwen allemaal anders zijn 😊dus het kan niet anders. Communiceren is het grootste gereedschap in de kist. Wellicht kan het wel handig zijn als een man een groot gereedschap in zijn broek heeft maar er spelen meerdere factoren mee 🤷‍♀️.

Ik had weleens een Hitachi Magic-wand aangeraden toen een vriend wat "problemen" met zijn vriendinnetje had en daarna hoorde ik bijna niets meer over zijn relatieproblemen. 😄😄
Nochtans van horen zeggen dat groot gereedschap meer niet handig is dan wel handig 🤷‍♂️
 
Een kameraad van me ( ik hoop niet dat hij meeleest want dan weet hij gelijk wie ik echt ben ) heeft een snikkel formaat trapleuning, ik heb jaren met hem gevoetbald en elke keer als er een nieuwe speler was zag je zijn mond open vallen als er na de wedstrijd gedoucht werd

Ik ging een keer met hem naar een club in Rotterdam waar de kamertjes nogal gehorig waren , ik ben zelf niet aan wippen toegekomen haast want ik lag helemaal dubbel van het lachen om het gejammer en de protesten van zijn dame die continue "no no no he is too big careful please schreeuwde" dus zo geweldig kan het ook niet wezen naar mijn idee
 
Orgasmes door penetratie bij vrouwen kom ik zelden tegen , bij beffen heb je de meeste kans en bij elke vrouw is het dan nog eens verschillend om het juiste knopje of manier van stimulatie te vinden .
Ondertussen moet je ook nog in het oog houden hoe de dame reageert bij welke aanraking.
Ik vraag soms of geef aan dat ik haar wil beffen en of ze zin heeft om verwent te worden want niet alle vrouwen hebben het graag.
 
Orgasmes door penetratie bij vrouwen kom ik zelden tegen , bij beffen heb je de meeste kans en bij elke vrouw is het dan nog eens verschillend om het juiste knopje of manier van stimulatie te vinden .
Ondertussen moet je ook nog in het oog houden hoe de dame reageert bij welke aanraking.
Ik vraag soms of geef aan dat ik haar wil beffen en of ze zin heeft om verwent te worden want niet alle vrouwen hebben het graag.
Facesitting werkt meestal heel goed. Dan bepaald zij ook het ritme.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan