Overgewicht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1605

Wandelaar
Forumpionier
97
24/07/21
169
Dag beste mede wandelaars en lieve DvP's,

De afgelopen jaren hebben mij helaas geen goed gedaan en inmiddels kan de wijzer op de weegschaal bijna een rondje draaien. Ik ben wel bezig om er wat aan te doen, maar dat gaat langzaam en ik merk dat ik mij sinds een tijd gewoon niet meer comfortabel voel om naar de DVP te gaan. Ik vroeg mij af of er heren zijn in een vergelijkbare situatie en hoe jij/jullie daarmee omgaan. En hoe gaan de dames hiermee om?

Ik ben zelf ook wat te zwaar maar tot een jaar of 10 geleden zat er nog eens 40-50kg extra aan.
Maar bij een DVP boeit mij dat niet zoveel.
Sommige zien wel dat ik veel ben afgevallen en daar zeggen ze dan iets over maar voor de rest geen probleem.

Maar als ik voor de eerste keer sex ga hebben met een niet DVP dan is het ook wel iets lastiger voor mij op de een of andere manier

Ik ben flink te zwaar, maar dat weerhoudt me er niet van om naar de dames te gaan. Heb er ook nooit negatieve reacties over gehad.
Alleen één keer een meid die er duidelijk geen zin in had. Maar die zitten er wel eens tussen. Er is nu eenmaal niet altijd een klik.

Ik zorg er voor bezoekjes wel voor dat ik er verzorgd uit zie. Gewassen, haartjes gekamd, schone kleding, tandjes gepoetst...en ik gedraag me respectvol.
Hoewel ik dat ook zou doen als ik 50 kg lichter denk ik dat dit belangrijker is dan eventueel overgewicht.

Denk persoonlijk dat het niet zoveel uitmaakt..
Als je maar verzorgt bent, en niet een uur in de wind stinkt..
Je hoeft voor de dames ook geen 'boyfriend material' te zijn..
Dus als je je verder gedraagd en niet bovenop een meisje van 50 kilo gaat liggen zal het wel loslopen verder
Ik kwam ooit een jongen tegen bij een privé-adres, die zat zowat klem in het trapgat.. Zeker 150 kilo, kop kleiner dan ikzelf aan 1,80m
Toch had hij een goede tijd achter de rug.. Getuige the smile on his face..
Toen ik er 'mijn' dame confronteerde zei ze zoiets als 'he's a regular, he's friendly we like him'
Dus ja?..

Denk persoonlijk dat het niet zoveel uitmaakt..
Als je maar verzorgt bent, en niet een uur in de wind stinkt..
Je hoeft voor de dames ook geen 'boyfriend material' te zijn..
Dus als je je verder gedraagd en niet bovenop een meisje van 50 kilo gaat liggen zal het wel loslopen verder
Ik kwam ooit een jongen tegen bij een privé-adres, die zat zowat klem in het trapgat.. Zeker 150 kilo, kop kleiner dan ikzelf aan 1,80m
Toch had hij een goede tijd achter de rug.. Getuige the smile on his face..
Toen ik er 'mijn' dame confronteerde zei ze zoiets als 'he's a regular, he's friendly we like him'
Dus ja?..
En meestal zijn deze types ook niet het meest gekke in hun hoofd. Zal ook wel meespelen. Als je wat onzeker bent en niet al te veel van de dame vraagt zien ze je graag komen. Mij waren ze meestal beu na 2 keer :ROFLMAO: on topic; ik ben 1m80 en weeg ruim 90kilo. Niet overdreven maar ook geen pluimpje

Zit zelf bij die lengte aan 95 kilo
Maar mijn compositie is iets anders, heb ik al eerder over geschreven.. Zal daar verder niet over uitwijden
Maar ik ga dus ook niet in missio bovenop een tenger dametje liggen.. Of zomaar op een stoel staan of bedje van de Kwantum..
Dan heb je er zo 2 als het tegenzit

Ik zorg er voor bezoekjes wel voor dat ik er verzorgd uit zie. Gewassen, haartjes gekamd, schone kleding, tandjes gepoetst...en ik gedraag me respectvol.

Spijker op de kop. Kan niet duidelijker zijn.

Er zijn duizenden redenen waarom iemand overgewicht zou kunnen zijn (gezondheidsproblemen, een ongeluk waarna je niet zoveel meer kan bewegen, psychische klachten enz.). De gewone mens zou begrip moeten hebben voor een medemens. Als de DVP op een klant neerkijkt omdat hij overgewicht is, kun je haar overslaan.

Laatst bewerkt:
Met het netjes behandelen van de dames en met de verzorging zit het wel goed. Ik zit vooral in over mijn gewicht en voel me ongemakkelijk (lees: een smeerlap) om met overgewicht naar een leuk dame te gaan. In mijn hoofd zit dan dat ik lig te genieten terwijl de dame in kwestie daar van mij ligt te walgen, daar heb ik het moeilijk mee. Ik wilde eerst eigenlijk helemaal niet meer wandelen totdat ik weer op een normaal gewicht kwam, maar zelfs met behulp van fitness en mijn lieve diëtiste gaat het nog een lange tijd duren voor ik op een normaal gewicht kom. Ik weet niet of ik dat zo lang kan volhouden. Als ik de reacties zo lees krijg ik in ieder geval wel weer een wat positiever beeld, bedankt daarvoor.

Hier 2m en 120kg, voelde me daar in het begin van mijn carrière (toen het nog 5 kg minder was 😉) soms onzeker bij.
Tot er een redelijk petite dame was die zag dat ik in missio probeerde haar niet te verpletteren; "kom maar gerust op me liggen, ben niet van suiker". Sindsdien let ik nog steeds op maar ga geruster mijn gang.
Andere tips gelden uiteraard ook, gedraag je normaal en verzorg jezelf.

Laatst bewerkt:
Ook aan de zware kant, maar nog nooit een opmerking over gekregen. Of dame die liet blijken dat ze er van walgde. De meeste denken alleen maar aan het geld dat ze verdienen. Als je verzorgd toekomt en respectvol bent. Zullen ze je liever zien komen dan een slanke man die hun als vuil behandeld.
Zelfs een eigenaardige opmerking gekregen van een dame waar ik regelmatig langs ga. Het was een tijdje geleden dat we elkaar gezien hadden en in die tijd wat afgevallen. Ze merkte het en vroeg waarom 😯en niet iets van het werd tijd of het is beter nu. Zo zie je dat ze niet allemaal bezig zijn met hoe je eruit ziet.

Ik ben altijd vrij mager geweest. Nu op wat latere leeftijd heb ik wel een welvaartsbuikje maar dat is geen probleem. Als ik naar mijn mannelijke familie leden kijk hebben zij dat allemaal. Dus ik denk dat het voor mij een erfelijkheid is.
Bij echt overgewicht moet je de oorzaak zien te achterhalen. Aanpakken bij de bron. Veel sporten kan dan soms niet de oplossing zijn maar denk dan aan bijvoorbeeld een voeding coach/ dietist. Dat is het advies wat ik je kan geven.

Als je netjes en respectvol bent kom je een heel eind.

Zit een beetje tussen @bwc22 en @richard Snep in. In missio steun ik altijd wel een beetje op mijn armen.

@Kokske13 12kg? Dat is veel in korte tijd. Zou al blij zijn met 2 a 3.
Een beetje opgelet op mijn voeding. Sporten tot 3 keer in de week. En wss ook van stress op mijn werk. Voordeel is mijn fysiek is er fel op verbeterd hoor

Spijker op de kop. Kan niet duidelijker zijn.

Er zijn duizenden redenen waarom iemand overgewicht zou kunnen zijn (gezondheidsproblemen, een ongeluk waarna je niet zoveel meer kan bewegen, psychische klachten enz.). De gewone mens zou begrip moeten hebben voor een medemens. Als de DVP op een klant neerkijkt omdat hij overgewicht is, kun je haar overslaan.
Mooi gezegd Luna (y)

Even voor het omgekeerde perspectief: ik ben 1,81 m en weeg 68 kg. Een fit lijf voor een 58-jarige (roffelt even op zijn borst).

Pasgeleden heb ik een DvP bezocht die flink overgewicht had: ik wou weten hoe me dat zou bevallen. Het beviel erg goed! Ze was vriendelijk, had humor en was geweldig goed in bed. Bovendien voelt knuffelen met zo'n fors lijf extra koesterend ofzo.
Ik kan me dus voorstellen dat het voor een DvP echt geen straf hoeft te zijn om een vriendelijke, gezellige, attente en goedverzorgde dikkerd te ontvangen.

Toch blijf ik een voorkeur houden voor slanke, fitte dames.

Laatst bewerkt:
Ook iets te zwaar. Nooit probleem geweest op 1x na. Dat was bij een dame waar ik eerder was geweest. De eerste keer was redelijk en ze was de leukste bij het voorstellen de tweede keer.

Ging met haar naar de kamer. Beetje babbelen, maar kwam niet echt los. Deed mijn kleren uit en toen kwam haar opmerking dat ze mijn gezicht onthouden had, maar mijn lichaam vergeten was.

Kwam er uit op een toon alsof ze er flink van baalde dat ze niet meer wist dat ik geen gespierde adonis ben. Ben ik niet, maar zo neerkijken op mijn fysiek is ook erg overdreven.

Ben niet weg gegaan, maar scheelde niet veel. Eigenlijk was de seks nog best ok, omdat door haar gebrek aan respect ik meteen die ook niet echt meer voor haar had en daardoor vol voor mezelf ging.

Ook een vervelende conclusie, want zo wil ik helemaal niet met een dame om gaan.

Afgelopen zaterdag twee dames bezocht die mij beide hooguit 30/35 schatten, en toen ik zei dat ik reeds 44 jaar oud ben, wouden ze graag weten wat ik eet 🤣 toch leuk zulke complimentjes, maar ik vis er niet naar,
Overgewicht gehad, woog tussen de 85/90 kilo.
Helaas achter gekomen dat ik diabetes heb, en m'n voeding zo aangepast dat ik nu 63kg weeg, soms is het niet anders, voel me er wel goed bij

Zonder half het forum op mijn nek te krijgen
Zowat 7 uit 10 dames vragen ook om mijn leeftijd, schatten me ook meestal een jaar of 10 jonger..
Zit volgens mij in de genen van thuis uit, moeders is 70 en die lijkt ergens voor in de 60, heeft een slank postuur en amper vouwen in haar gezicht.. Draagt geen bril
Heeft nooit gerookt, en misschien 2 wijntjes in het weekend, fietst nog steeds op een normale fiets.. En heeft toch altijd hard gewerkt in de zorg
Dus zal ik wel wat van hebben waarschijnlijk
Ik was vroeger altijd een schraal ventje van 75 kilo.. En dat was ik op een gegeven moment kots en kotsbeu..
Na mijn scheiding de sportschool ingegaan en dat is nooit meer veranderd
Moest echt veel meer gaan eten om zwaarder te worden, want door het zware werk toen verbrandde ik alles.. Er ging dagelijks een heel bruin brood in..
15 jaar later zit ik nou op een shape die ik wel wil en kan behouden..
En voel me goed... Loop zo de trap op met 2 zakken tegellijm of 3 pakken tegels. Of een wasmachine..
Krijg bij de dames daar ook wel opmerking over.. 'are you a boxer?', ' you go to gym?'.. Zal allemaal wel.. Mij best
Hoor ook dikwijls dat het bij hun ook opvalt dat Hollandse mannen dikwijls 'fat and tattoos' hebben/zijn..
En 'all the girls here are fat'.. Beetje generaliserend, maar ergens klopt dat wel een beetje.. 'we' worden de laatste 20 jaar enkel zwaarder.. Zie je op de lagere school al bij kinderen..
Zeker onder minder financieel bedeelden

@richard Snep Waarom zou je het halve forum daarvoor over je heen krijgen? Alleen maar tof dat je er zo uit kunt zien! Sportschool zit er voor mij niet in vanwege allerlei slijtage door aangeboren botafwijkingen, waar je uiterlijk niks van ziet overigens. Wel word ik ook vaak een stuk jonger geschat en niet alleen door de dames, dus dat deel van je gelukkige genen snap ik wel. Lekker toch?

Hoor ook dikwijls dat het bij hun ook opvalt dat Hollandse mannen dikwijls 'fat and tattoos' hebben/zijn..
En 'all the girls here are fat'..

Wouw.. die grieten denken zo over ons? Die mogen wat mij betreft lekker oplazeren uit MIJN land. Totaal geen respect naar de Nederlandse bevolking, incl hun klanten. Zo dan.. ben hier zwaar pissed over 😡

Terug
Bovenaan Onderaan