Overstappers vanaf Hookers.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was nog maar net herstart op Hookers toen het nieuws van het opheffen van het forum bekend werd. Ik was daar voorheen al actief geweest onder een andere naam. Ik zie mezelf niet als oudgediende, maar zet graag hier de activiteiten voort.
 
Ook al een tijdje bestaande op Hookers.nl onder dezelfde naam, heb misschien wel niet de staat van dienst van sommige hier...Maar draag graag mijn steentje bij! :)
 
Hallo, ook over gestapt. Zelfde naam, andere avatar.
Hoop dat ik hier wat aan kan bijdragen, aangezien ik meer in het buitenland aan de wandel ben.
 
Ook een oudgediende hier...
1625427541748.png

Ik realiseer mij nu pas dat het alweer 18+ jaar geleden is dat ik mij bij hookers had aangemeld...
 
Hallo, ook over gestapt. Zelfde naam, andere avatar.
Hoop dat ik hier wat aan kan bijdragen, aangezien ik meer in het buitenland aan de wandel ben.
Ook die kun je hier kwijt @ijsbeer76 :

 
Drben is ook overgestapt van hookers.nl, zelfde naam zelfde avatar.
Complimenten met de site en snelheid waarmee die is gerealiseerd.
 
Ik ben ook overgestapt.
 

Bijlagen

  • a hk heis.JPG
    a hk heis.JPG
    16,2 KB · Weergaven: 10
Ook ik ben een oudgediende van Hookers met daar nu nog 116 berichten op de teller.
Ik zie er naar uit om voortaan hier over ervaringen met DVP's te lezen en ervaringen met DVP's te delen.
Tall
 
Yo...beste mensen! Ook hier?
Oudgediende dus en graag al mijn 207 berichten en 25 recensies overbrengen.

Geintje... maar zal nog even duren voordat ik een nieuwe recensie kan schrijven.
Ben blut :oops:
 
Ook ik ben geïnteresseerd in de titel "Oudgediende". Gebruikersnaam hier hetzelfde als op Hookers; Fred Emmer
 
Aantal van mijn oude hookers recensies overgezet naar deze site, althans alleen die waar nog een actuele link van te vinden was.
Dus er bleven er niet al teveel meer over.
Misschien komen een paar van deze sterren nog terug naar NL, maar als er geen advertentie meer is, heb je er ook niet zoveel aan.
 
Goedemorgen, zojuist de berichten gelezen dat Hookers stopt. Ik had daar een profiel met de naam "Opoe78". Zal later eens wat recencies overzetten. Groeten Opoe
 
ls je recensies wilt overzetten, moet je dat voor 7 juli 2021 doen, want daarna is Hookers uit de lucht.
 
Op hookers had ik de gebruikersnaam Altijd Zin in Sex.
Nieuw forum - nieuwe naam.
 
Vanaf 2011 lid van Hookers, nu girlsreview. Ben dus oudgediende.
Verdulme.jpg
 
Hier ook geregistreerd met zelfde naam als op Hookers alleen een spatie tussen slaaf en jack :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan