Overstappers vanaf Hookers.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben/was ook een oud-hookers lid. Was lid onder dezelfde naam sinds 2006, maar kon om bepaalde redenen niet te veel posten. Zal proberen hier wat vaker een review achter te laten.
Overigens vind ik dit nieuwe forum een heel stuk beter functioneren dan die trage bedoeling van hookers. Well done!
 
Betrouwbaar is begonnen voordat hookers begon en slecht 750? Echte rescenties geschreven in 20 jaar
Dus +/- 900 uur In Hookers Besteed ..... Omg
Hoor Je Dan Bij Oud Versleten Gediende :)
 
James Bianchi doet ook mee
 

Bijlagen

  • 8FCF30E0-527F-44FA-BB43-5DA5E9F564BA.png
    8FCF30E0-527F-44FA-BB43-5DA5E9F564BA.png
    712,5 KB · Weergaven: 19
Graag spring ik ook over van Hookers met zelfde naam robagn , hoop zeker dat het hier ook leuk gaat worden
 
Op Hookers had ik een, achteraf bezien, lange ingewikkelde nick name. Ik was daar al vanaf 5 november 2008 lid. Met het verdwijnen van Hookers verdwijnen ook mijn 530 geplaatste goedgekeurde berichten. Ik zal proberen ook hier zinvolle informatie door te geven. Met groeten Maarten77
 
Vandaag ook maar overgestapt van Hookers. Daar zat ik sinds maart 2005 onder dezelfde naam. Ik zie nu dat ik daar nu op 88 berichten sta. Dat waren er ooit veel meer.:rolleyes:
 
ben13
niet een super veel plaatser maar wel 1 met Afrikaanse en Aziatische ervaringen
 
Ook Phtncs komt van Hookers af, zal kijken of mijn reviews nog te vinden zijn maar ben bang dat deze door de AVG plee zijn gespoeld ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan