Overstappers vanaf Hookers.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Eindelijk....!!
Ten eerste ontzettend dankbaar voor de mensen die dit mogelijk hebben gemaakt...
Dit is Bangtheho uit Hookers lid sinds 2005, ongeveer 497 recensies/berichten naar de kl*te.
Zag een paar bekende namen....?
 
Laatst bewerkt:
Zelfde naam als op Hookers. Veel recensies geschreven.
Helaas allemaal gesneuveld i.v.m. de AVG wetgeving.
 
Laatst bewerkt:
ik kon het niet laten en ben jullie gevolgd .... naam behouden , een gepaste foto moet ik nog zoeken....
 
Ik vind relaxxxboard ook best een fijn forum. Maar dat mag hier niet gepost worden blijkbaar want dan deleten ze de post? Waarom?
 
Kortka7 is ook graag hier weer van de partij. Wat een goed initiatief heren ?
 
Ik vind relaxxxboard ook best een fijn forum. Maar dat mag hier niet gepost worden blijkbaar want dan deleten ze de post? Waarom?
Onzin, er is geen enkele post daarover verwijderd, wel frappant dat al jouw 3 posts tot nu toe over relaxxxboard gaan.
 
Hetzelfde laken een pak zoals de meesten hier, naam en profielafbeelding één op één meegenomen.
Heb nog wel even overwogen om alsnog motormuis als naam aan te nemen...
 
Andere naam.
Op hookers lid sinds 2004 onder de naam heteromaar.
Dus ja oudgediende.
 
TheLicker
iets ander plaatje, wel zelfde chick, guess who

Trouwens, was niet mogelijk om een foto via mobiel te uploaden.. ik kwam steeds bij mij camera terecht en dat was nou niet mijn idee voor een profiel foto. Via de website op de pc ging het wel maar moest ik even een nieuwe foto creëren. Geen probleem verder, maar ik dacht ik meld het even
 
Ook de overstap gemaakt vanaf Hookers met de zelfde gebruikersnaam.
Lid van Hookers sinds 2004. Veel berichten zijn verloren gegaan daar ivm AVG gezeik.

Mooi om te zien dat er mensen zijn die deze recensiesite hebben opgezet.
 
Ik kom ook van Hookers onder dezelfde naam. Wel wat recensies straks verloren helaas, maar was er ook al wat kwijt nadat ik door de hack mijn naam/mail had gewijzigd. Ik gok zo'n 10 jaar lid geweest.
 
Goedenavond,

Ik ben ook maar overgestapt! En mij medewandelaars te volgen.
Kan mij gegevens overgenomen worden van Hookers.

Screenshot_20210707-224116_Samsung Internet.jpg
 
father
Overgestapt van hookers…
Laatste activiteit: 07-07-21, 23:15
Neemt deel: 06-01-12
Locatie:
 
Hoi, lid van hookers sinds 2003, nu ook overgestapt, laat ons er terug een lap op geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan