Overstappers vanaf Hookers.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
malhenkie blijft ook: "Nieuw maar heel ervaren" zei Hookers , geregistreerd: 15-04-05 dat nieuw kon der wel vanaf, was geen regelmatige poster of bezoeker maar wel een actief lezer ;-)
 
Gallant
Is de 100 voorbij!

Laatste activiteit: 08-07-21, 09:58
Neemt deel: 12-10-05
Locatie: Antwerp

??
 
Ik kom ook van hookers af
mark24
Ik lees alleen

Laatste activiteit: 08-07-21, 10:33
Neemt deel: 24-01-05
Locatie: Drenthe
 
Graag mij ook toevoegen als oudgediende, kan helaas niet meer bij mijn reviews,aangezien admin op hookers ons waarschijnlijk een permanente ban heeft gegeven.
 
Ben hier eergister lid geworden, met dezelfde gebruikersnaam als op Hookers.

Farang4
Schrijft best een beetje

  • Geregistreerd: 27-02-14
  • Reviews: 0
  • Berichten: 91
Mijn reviews zijn in de loop der tijd allemaal verdwenen, omdat de desbetreffende dames gestopt zijn en de topics dan verwijderd worden.
Iets waar ik mij op Hookers vreselijk aan ergerde trouwens...
 
Laatst bewerkt:
Topso, was een vrij recent account zonder profielfoto.
Nu ik vandaag niet meer op Hookers kan, heb ik hier een account aangemaakt.
 
Ik kom ook hier maar eens kijken. Top dat er een alternatief is. Ook ik heb dezelfde naam gehouden
 
Na jaren op hookers te hebben rondgestruind, hoop ik hier onderdak te vinden. Weet niet of andere oudgedienden hier ook last van hebben, maar kan niet meer in mijn account :(
 
Ik heet ook tzelfde. ik heb bootz en 69stony nog niet teruggevonden hier, op hookers las ik hun berichten graag
 
Nog een oude lid van hookers- zelfde gebruikersnaam
Ingeschreven voor Poesjesdag maandag a.s.

Nog andere leden?
 
Ben ook overgestapt naar dit verse forum.
Na 'n jr of 8 lid te zijn geweest. ?
Chapeau voor de heren die hiermee aan de slag zijn gegaan, bedankt en alle veel lees-plezier.
 
Sinds Februari '12 daar lid, sinds Juli '21 hier.
Zelfde naam; lees alleen met veel plezier met af en toe een post.
 
Zuen blijft ook gewoon Zuen, dagelijks actief zowel online maar zeker ook offline?.
 
Shakir meldt zich aan.

Ik was reeds in 2009 al lid van Hookers en later ook van talrijke andere wandelfora.
Ik ben begonnen als raamwandelaar en richtte me vooral op de Aarschotstraat in Brussel, het Schipperskwartier in Antwerpen en het Glazen straatje in Gent.
Zes jaar geleden maakte ik mijn overstap naar de saunaclubs, wat momenteel nog steeds mijn favoriete paysex-branche is.
 
Ook ik ben overgestapt met dezelfde nickname.
Bij Hookers hebben ze dit blijkbaar gezien en wordt ik nu permanent verbannen.
 
Ook ik ben weer van de partij, wellicht tot ergernis van sommigen. ;)
Op Hookers was ik al enige tijd lid en had zo'n 11 recensies geschreven. Hopelijk kwalificeert me dat voor de titel 'oudgediende'.
 
Fijn dat dit alternatief voor hookers er is.
Op hookers was mijn gebruikersnaam ook 'wiseguy'.
Ik kom graag in aanmerking voor de eretitel 'oudgediende' ;-)
 
Ook permanent verbannen door de barbaarse Admin van Midhold BV heb ik hier asiel aangevraagd en onmiddellijk een tijdelijke verblijfsvergunning ontvangen.????
Uitgerekend in een land waar prostitutie grotendeels verboden is wordt in ieder geval een deel van onze pennenvruchten van de afgelopen 20 jaar zorgvuldig bewaard. Lof voor Archive.org en treurig hoe diep ons land is gezonken waarin hookers en klanten zelfs virtueel niet veilig meer zijn en her en der een goed heenkomen proberen te vinden.

Daar kun je dus ook nog genieten van de oude look and feel van Hookers die met de "vernieuwing" van de forumsoftware vier jaar geleden verdween. Terugkijkend meen ik dat die zomer alle ellende is begonnen die uiteindelijk resulteerde in de opheffing. Bij archive.org kon ik zelfs mijn oude avatar veiligstellen.

Bemoedigend om tal van oude namen hier weer terug te zien.
 
Laatst bewerkt:
ben zo blij dat er in ieder geval weer recensies, omschrijving dames en lokaties mogelijk is, miste het zo op hookers de laatste tijd,
was een beetje nutteloos geworden eigenlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan