Overstappers vanaf Hookers.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk om via archive.com al die dames van vroeger tegen te komen en een aantal van mijn berichten terug te lezen die al lang geleden verwijderd zijn!

Kwam ook weer mijn oude gebruikersnaam tegen waarmee in in 2006 lid was geworden, voordat ik in 2014 opnieuw lid werd als Farang4.
Ben ooit weggegaan omdat op een gegeven moment bijna al mijn berichten en recensies verwijderd waren. Ik dacht, dit heeft geen zin zo.
Paar jaar later ben ik toch weer teruggekomen, voornamelijk voor het Azië-forum.
 
Hier ook oudgediende van hookers, zelfde naam en avatar.
3 van mijn oude recenties heb ik nog kunnen meenemen anderen waren al door de AVG verloren gegaan.
 
Nog een oudgediende hier, 17 bij hookers, de naam blijft hetzelfde bertje654 was, is en blijft bertje654.
 
Ola!

Ook ik kom van het inmiddels vergane Hookers.

Daar richtte ik mij vooral op lezen en mezelf laten informeren dus in dat opzicht ben ik niet echt een "oudgediende" zoals veel anderen wel :)

Erg fijn dat de personen achter Girlsreview het initiatief hebben genomen om een goed (en wellicht beter) alternatief te zijn voor Hookers.

Groet en succes!
 
ben zo blij dat er in ieder geval weer recensies, omschrijving dames en lokaties mogelijk is, miste het zo op hookers de laatste tijd,
was een beetje nutteloos geworden eigenlijk.
'Omschrijving dames'.... valt daar onder dat je op dit forum in je recensies mag schrijven hoe een dame eruit ziet? Bijv. slank, petite, vol figuur, curvy, grote borsten, kleine borsten etc.?
 
Op Hookers ben ik heel actief geweest. Ik schreef voornamelijk recensies over raamdames in Amsterdam, Den Haag en Antwerpen. En een enkele keer over een privéhuis dame. Die recensies waren vorig jaar al gewist, dus weinigen zullen me nog kennen. Ik zie bekende namen van meiden bij wie ik een keer of heel vaak ben geweest.

Mooi dat er weer een forum is waar je ervaringen kunt lezen... èn schrijven. :)
 
Zelfde naam hier als mijn laatste account op HK. Niet heel veel recensies. Maar ook veel weg, daar ik door de jaren heen nieuwe accounts moest aanmaken na mijn oude te hebben verwijderd. Beetje een stil meubels stuk zo door de jaren heen. Zeg maar een tapijtje.
Ooit Door het leven gegaan als, KeinusAnus, en PortOne .
Dat waren van die momenten dat ik dacht..... Ik stop ermee. Maar het bloed kruipt waar het....

Zonder betrouwbare informatie neem ik zelden de stap om een onbekende dame te bezoeken. Een echt onafhankelijke forum is nodig.
 
Ook lid geweest van Hookers, maar heb na het datalek mijn plan getrokken. Had een twintigtal recenties.
 
Hoihoi, ik kom ook van hookers. Ik was er maar een maand of 2-3 actief maar ik heb wel dankzij de mede hookers gebruikers de stap naar een dvp durven zetten. Op hookers heb ik dezelfde user name en profiel foto. ik had 1 review van mn eerste ervaring en zo een 40-50 berichtjes als ik het mij nog goed herinner
 
Hookers is nog steeds online maar sinds twee dagen ontbreekt de mogelijkheid om in te loggen, merkwaardig genoeg toont de statuspagina nog een indrukwekkend aantal bezoekers:
Er zijn op het moment 1437 bezoekers online. 12 leden en 1425 Gasten.

Hookers zonder inhoud - berichten vallen niet meer te lezen - oefent als we de teller mogen geloven nog een magische aantrekkingskracht uit. Zelfs Midhold kan het dus kennelijk niet opbrengen met een ruk de stekker eruit te trekken. Het doet een beetje denken aan het Zandpad te Utrecht waar na het intrekken van de vergunningen en het gedwongen vertrek van de dames, de woonbootjes nog geruime tijd, zelfs jaren, bleven liggen. Nu, met Hookers zal die periode van een pijnlijke leegte wel niet zo lang duren.
 
ja sinds 2001 bekend als gast1 , nu weer dezelfde gebruikersnaam gekozen

hopen dat veel oud hookers leden dit nieuwe forum kunnen vinden. Voor mij duurde dat wel even

kunnen we hier meer online aandacht aan geven, dan is het form meer waardevol met informatie

wie weet wil midhold wel een link plaatsen ????????????? advertentie??
 
Hookers is nog steeds online maar sinds twee dagen ontbreekt de mogelijkheid om in te loggen, merkwaardig genoeg toont de statuspagina nog een indrukwekkend aantal bezoekers:
Er zijn op het moment 1437 bezoekers online. 12 leden en 1425 Gasten.

Hookers zonder inhoud - berichten vallen niet meer te lezen - oefent als we de teller mogen geloven nog een magische aantrekkingskracht uit. Zelfs Midhold kan het dus kennelijk niet opbrengen met een ruk de stekker eruit te trekken. Het doet een beetje denken aan het Zandpad te Utrecht waar na het intrekken van de vergunningen en het gedwongen vertrek van de dames, de woonbootjes nog geruime tijd, zelfs jaren, bleven liggen. Nu, met Hookers zal die periode van een pijnlijke leegte wel niet zo lang duren.
Die bezoekersteller vind ik al een paar dagen interessant. Compleet lege topics hebben soms nog 1 á 2 lezers. Om een bekende politica te citeren: "Wie zijn die mensen toch?" Zijn dat mensen die op dat moment naar het topic kijken of in het afgelopen uur naar dat topic hebben zitten kijken?
Maar eens met je conclusie. Midhold heeft blijkbaar moeite met afscheid nemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan