Overstappers vanaf Hookers.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom je van Hookers.nl af en wil je graag hier verder? Helaas is het niet mogelijk om je recensies en berichten automatisch over te nemen. Daardoor begin je hier met een schone lei maar tegelijkertijd dus ook met 0 eerdere berichten. Het is trouwens een goed idee om een aantal van je laatste recensies ook hier te plaatsen.

Omdat het altijd wat risky is gebleken om op recensies van iemand met maar 1 bericht af te gaan kunnen we voorlopig een speciale usertitel toekennen aan leden die in het verleden op Hookers.nl actief waren en daar een mooie staat van dienst hadden. We noemen deze "Oudgediende".
Bekijk bijlage 6

Als je interesse hebt in deze titel, reageer dan even in dit berichtje met je oude gebruikersnaam op Hookers.nl.
Hoi, mijn oude naam op Hookers.nl was plenders. Je mag mij ook het label "Oudgediende" geven graag. Dank alvast bij voorbaat!
 
Hoi, mijn oude naam op Hookers.nl was stille getuige. Je mag mij ook het label "Oudgediende" geven graag. Dank alvast bij voorbaat!
 
Huidige naam is dezelfde als vroegere. Zat ongeveer aan 275 berichten. Recencies waren bijna allen verdwenen na eerste opkuis van het SKW forum.
 
Ook hier overstapper van hookers, zelfde profiel naam, nw avatar volgt nog.
Al vele jaren, groot gemis maar het lijkt erop dat hier een hele goeie vervanger ontstaat.
Ik was geregelde lezer, en stuk 8 recensies....helaas van dames die gestopt zijn.

Alvast ?? aan makers voor de inzet van deze site!
 
Het archief met de "oude look en feel van hookers" beslaat de jaren tussen 2005 en 2012.
Dus alles wat recenter is zit in de cloud.
 
Hallo allemaal, gezellig om jullie hier allemaal terug te zien! Ik zat op hookers met dezelfde naam.
 
Kom je van Hookers.nl af en wil je graag hier verder? Helaas is het niet mogelijk om je recensies en berichten automatisch over te nemen. Daardoor begin je hier met een schone lei maar tegelijkertijd dus ook met 0 eerdere berichten. Het is trouwens een goed idee om een aantal van je laatste recensies ook hier te plaatsen.

Omdat het altijd wat risky is gebleken om op recensies van iemand met maar 1 bericht af te gaan kunnen we voorlopig een speciale usertitel toekennen aan leden die in het verleden op Hookers.nl actief waren en daar een mooie staat van dienst hadden. We noemen deze "Oudgediende".
Bekijk bijlage 6

Als je interesse hebt in deze titel, reageer dan even in dit berichtje met je oude gebruikersnaam op Hookers.nl.
Zal ik dan ook maar reageren. Ik was ook actief op hookers, voor herkenbaarheid mijn zelfde username maar gebruikt.
 
Ik verhuis ook mee van Hookers.nl

Nieuwe naam & bijna dezelfde profiel foto.
 

Bijlagen

  • 20210718_050829.jpg
    20210718_050829.jpg
    57,2 KB · Weergaven: 8
hallo, ook een letterlijk oudgediende van hookers, maar door persoonlijke redenen al jaren geen nieuwe recensies meer, wegens (voorlopig?) geen sex contacten meer. wel kleine naamsverandering, van viske naar heetviske
 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, hoeveel wandelaars er inmiddels op deze site actief zijn???
We zijn de duizend enige tijd geleden gepasseeerd, maar hoevvel zijn er nu????
Het moeten er nog veel meer worden, zodat we meer reacties op berichten krijgen en meer recensies.
 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, hoeveel wandelaars er inmiddels op deze site actief zijn???
We zijn de duizend enige tijd geleden gepasseeerd, maar hoevvel zijn er nu????
Het moeten er nog veel meer worden, zodat we meer reacties op berichten krijgen en meer recensies.
Dat zie je rechts op de pagina bij de statistiekjes, iets meer dan 1400 nu.
 
Ik heb even getwijfeld of ik nog recensies wilde gaan schrijven, maar het lijkt erop dat er wel leven zit in girlsreview
Ik heb meer dan 70 berichten waarvan bijna 30 recensies bij Hookers geschreven.
Dus maar verder onder de naam Raadsman, net als bij hookers
Ik zet niets over, maar schrijf weer nieuwe recensies
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan