Paloma of Michela Roche

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Met beide een positieve ervaring.
Mirela iets grotere lul maar veel verschil is er niet…
Paloma is dan weer veel vriendelijker en spontaner…
Met Paloma is de kans op een goede date groter maar als je een klik hebt met Mirela dan heb je een goede date met een iets mooiere trans met borsten en iets grotere lul…
 
Met beide een positieve ervaring.
Mirela iets grotere lul maar veel verschil is er niet…
Paloma is dan weer veel vriendelijker en spontaner…
Met Paloma is de kans op een goede date groter maar als je een klik hebt met Mirela dan heb je een goede date met een iets mooiere trans met borsten en iets grotere lul…
Ok Dankje
 
Ik heb ze de afgelopen maanden beiden bezocht, ik zou ook eerder naar Paloma terug gaan. Mirela Roche is ook mooi (idd grotere pik en wel borsten) maar veel afstandelijker, en ik stond snel weer buiten. Bij Paloma (gisteren) betere klik, vriendelijker, geduldiger, niet constant op de GSM bezig.
 
Ik zou zeker voor Paloma kiezen, voor mij waren de ervaringen dag en nacht verschil (zie mijn recensies). Ze hanteert de gewone prijzen (100e 1/2u, 150e 1u), of ze veel spuit weet ik niet, ik had slechts een half uur gekozen.
 
Paloma gaat ons verlaten en 2 dage. Terug naar huis. Weet niet voor hoe lang.
Is dit de Paloma waarvan sprake, dan is ze terug? Ik bezocht een Paloma (zie hoger in dit onderwerp) en het gezicht komt me bekend voor, maar dat kan van de advertenties volgen zijn (de piemel staat niet op de foto en in mijn herinnering had ze toen kleinere borsten).
 
Enorm aan twijfelen tussen deze 2 dames voor een bezoek..

Paloma: zelf een supergoede ervaring mee, heeft nu borsten die ze toen niet had. Heerlijke pik. Veel goede reacties van anderen, maar nu ook een paar mindere.

Mirela: zelf geen ervaring mee, veel wisselde reacties. Maar wel die paardenlul die vooral nog dikker lijkt dan die van Paloma. Ook wel beetje kinky idee van "superklein meisje met megapik"
 
Paloma ?


Mirela Roche

Zo een paardenlul niet normaal.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan