Recensie Pamela, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Didyouseeme

Vaste klant
114
12/12/21
171
38
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
15 cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/6702003-pamela
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Een tijdje geleden had ik contact opgenomen met Pamela, na de nodige vragen gesteld te hebben vroeg ik of ze die avond nog tijd had.
Ik kreeg een reactie met kom je dit keer wel opdagen? Terwijl ik nog niet eerder een afspraak met haar gemaakt had.
Nu komt het paar dagen daarvoor had ik contact opgenomen met lisandra en zij zei tegen mij 20 minuten van te voren haar een bericht te sturen als ik wou komen, door omstandigheden ging het die dag niet lukken, na wat zoeken begreep ik dat deze 2 dames vaak op de zelfde locaties verblijven.

Vandaag toch maar weer een gokje gewaagd en ben ik naar amsterdam gegaan.
Pamela zelf is een mooie verschijning en na de financiële afhandeling werd er gevraagd of ik wat te drinken wou, wat ik toen nog niet wist is dat deze golddiger het wel heel mooi aan het inpakken was.
Met een goed gevoel begonnen met elkaar te verkennen…mevrouw wou als heel snel overgaan op pijpen en pakte meteen een condoom erbij, ze wou dat ik haar pijpte zonder en ze kwam binnen 5 minuten klaar nou goed.
Condoom om haar vinger en bij mij naar binnen en ze begint op hoge snelheid aan mijn kleine vriend te zuigen, aangegeven dat ik haar wou neuken en dat heb ik maar liefst 5 hele minuten kunnen doen want toen wou mevrouw dat ik klaar kwam, dus begon ze weer als een gek eraan te trekken en dit keer kon ze wel met haar tong zc aan me eikel likken…klaargekomen op haar gezicht en ik ben gaan douche.
Bij terugkomst staat er een andere shemale in de kamer te bellen terwijl ik haar hoor lachen en praten met iemand anders in de andere kamer nou fijn, had al snel door dat het de afwerk kamer was.

Toen ik de deur uitliep kwam er iemand anders in de verte aanlopen en toen ik achterom keek ging hij bij de zelfde deur naar binnen die ze van te voren openmaken, dusja lopende band werk ik ga hier nooit meer naar toe, mocht je haar toch willen zien ga voor een half uur! Bespaard je een hoop geld.
 
Laatst bewerkt:
€150 voor 20 minuten? Heb je extra's betaald?
Ik denk dat je door het gedoe vantevoren al met een achterstandje die kamer bent binnengestapt want ik ben een tijd geleden bij Pamela geweest en kan me niet echt vinden in jouw recensie. Vond het heel relaxt en ze had volop haar aandacht erbij en dat was een leuk half uur
 
€150 voor 20 minuten? Heb je extra's betaald?
Ik denk dat je door het gedoe vantevoren al met een achterstandje die kamer bent binnengestapt want ik ben een tijd geleden bij Pamela geweest en kan me niet echt vinden in jouw recensie. Vond het heel relaxt en ze had volop haar aandacht erbij en dat was een leuk half uur
Zou inderdaad mogelijk zijn geweest als ik nog het zelfde nummer had als toen, maar dat is niet het geval.
Dus dat heeft ze niet kunnen weten dat ik al eens eerder contact met haar had opgenomen.
Had met haar een uur afgesproken €150 niks extra's gevraagd 😂
 
Heb haar ooit lang geleden gezocht in Rotterdam, denk wel 10 jaar terug of zo, een aantal van haar foto's op Kinky zijn uit die tijd.
Toen was de date perfect, alles rustig volgens afspraak, was zelfs dik te vrede toen.
Nu blijkbaar veel veranderd, waaronder haar naam van Pamela in Veneccia en service is blijkbaar ook niet meer wat het geweest is.
Volgens Kinky zou ze pas vanaf 2019 actief zijn, dat klopt dus echt niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan