Recensie Pandora Golden Moments Stolberg 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

blueeyes19

Newbie
11
15/02/22
7
3
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
http://www.6relax.de/club_girls_detail/name/golden_moments/girl/pandora/from_kategorie/girls-privatclubs/from_a/club_23805/region/grossraum-aachen-benelux
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vorige week maar eens wezen wandelen in Duitsland. Bij het voorstelrondje kwam Pandora naar voren, leuke dame, sympathieke uitstraling. Na het betalen (ging al lastig geen wisselgeld) probeerde ik haar te zoenen. No way....corona you know....
Vervolgens maar geprobeerd er iets van te maken. Niks mocht, heel passief en vervelend. Vervolgens mijzelf maar afgetrokken. Toen werd ze erg boos. Ik moest blijven want ze kreeg problemen met de dame voor als het niet goed was. Ik wilde echter zsm weg. Haar gegarandeerd dat ik zou aangeven dat het goed was.
De theke dame had wel in de gaten dat het niet klopte.
Geld verkwanseld en nooit meer Pandora. Alle respect voor wat een dame wel of niet wil maar als je als panisch bent voor aanraking zit je in het verkeerde vak (ik ben een ervaren wandelaar en heb dit nog nooit meegemaakt)
Golden moments heeft gelukkig ook nog dames die wel goed befvallen ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan