Party Players in Lelystad - PartyPlayers

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dirk087

Stamgast
Forumpionier
377
19/07/21
222
6
Iemand hier wel eens in Party Players in Lelystad geweest? Hoe was het? Hier ook wel eens een gangbang bij gewoond? Is het de moeite waard voor een alleenstaande vent om wat actie te krijgen :)?
 
Ik denk dat Dirk087 wat meer informatie zoekt rondom hoe de gangbang dagen er in PP uit zien.
Zelf nooit geweest maar met het afnemende landschap binnen de gangbangs worden dit soort sessies steeds interessanter.
 
Ik ben er meerdere keren geweest met een partner. Niet voor gangbangs, maar voor andere thema avonden. Ik vind het persoonlijk geen mooie club. Het is allemaal een beetje ranzig en de hygiëne staat er volgens mij niet hoog aangeschreven. Zelf kom er er ook niet meer. Er zijn beter events te vinden.
 
Ik ben er twee maal geweest, telkens met een event van Ramontiek (en bij mijn weten waren er die middagen geen verkrachtingen neen).
Vooral de eerste keer (12 juli 2021) had ik een Ibiza gevoel. Twee zwembaden (binnen en buiten), jacuzzie, mooi weer (onbeheersbaar voor eigenaar natuurlijk), buffet, ... . Maar de club is vooral redelijk groot. De actie was vooral op het middenplein zeg maar en zeker op 12 juli vooral ook buiten (tot 22 h 00 in zwemkledij/naakt, was toen prachtig weer). De speelruimtes werden eigenlijk niet gebruikt en eer die ook vol zitten moet men denk ik toch al dik aan 500 man geraken. Op zo'n gangbang met 175 euro inkom komt natuurlijk max 50 man af.
Een verslag over de gangbang zelf kan u vinden in het topic over Ramontiek (ik moet het rond 13 juli geschreven hebben en mijn verslag van de andere gangbang weet ik niet meer maar volgens mij is er een functie om mijn berichten op te zoeken)
 
Normaal is PP dicht op dinsdag. Vandaar waarschijnlijk mijn verwarring rondom de geplande gangbang van (dinsdag?) 27 september. Die zat in mijn planning in de overtuiging dat deze dan de woensdag zou zijn omdat dinsdag de club dicht is.
In ieder geval de volgende keer dan maar eens kijken of het wat is. Al moet het dan wel wat duidelijker zijn wanneer wat precies is.
 
Iemand hier wel eens in Party Players in Lelystad geweest? Hoe was het? Hier ook wel eens een gangbang bij gewoond? Is het de moeite waard voor een alleenstaande vent om wat actie te krijgen :)?
Er was er vandaag weer eentje. Weinig bezoekers daarvan op dit Forum, of ze schrijven er niet over.
Ook wel benieuwd hoe de kwaliteit van die twee-wekelijkse gangbangs is.
 
Dirk087, als ik er was geweest had ik de vraag niet gesteld lijkt mij…
Behalve de Stoute Meiden zijn er niet zo veel kwalitatief goede GB's meer. Vandaar mijn zoektocht naar info van de plekken waar ik nog niet van weet of het wat is.
Daar is dit Forum voor toch?
Erofeestjes heeft leuke GB's. Mijn girl en ik zijn naar één geweest en was erg leuk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan