Pas op voor Juliet uit Genk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geiler2012

Newbie
14
15/05/23
18
4
Deze dame ontvang in Genk, het is een Braziliaanse dame van rond de 30. De foto's op de site zijn erg gefotoshop, in het echt valt het tegen.

Als ze reageert geeft ze aan dat ze 100 voor halfuur vraag inclusief anaal en pijpen zonder. Zodra je betaald hebt dan begin de ellende, niets kan, ze pijp je met en als je zonder wilt moet je 50 extra betalen en anaal.is ook hetzelfde. Ik liet haar zien de appje waarin ze aangaf halfuur incl. Anaal en pzc maar toen zei ze doodleuk ik doe het niet. Ben daarna weggegaan, had geen zin meer in haar en trouwens de hygiëne is ver te zoeken haar kut stinkt heel erg.

Heb vaak met Braziliaanse dames afgesproken en altijd hele goede ervaringen gehad maar deze is echt zonde van je geld.
 
Ja ik kon dar nare geur bijna niet af krijgen.
Overigens had dezelfde dag een geweldige afspraak met Thainia

Ze is erg mooie en lekker, geweldige kont.
 
Als ik de berichten van Geiler2012 zo eens doorlees valt het me op dat hij zich blijkbaar frequent aan dezelfde steen stoot. 3/3 bezoekjes levert de dame niet de afgesproken diensten. half uur incl pzc en anaal voor €100, waar krijg je dat tegenwoordig nog? En dan hebben 2/3 dames ook nog eens last van een gebrekkige intieme hygiëne… das toch ook toevallig. Ik heb dat bij alle dames die ik ooit ontmoet heb 1x meegemaakt. En toen heb ik het gewoon op een nette manier aangegeven en zijn we samen gaan douchen (dat helpt ook niet altijd btw, als de lokale flora echt verstoord is)…. Dus misschien zou hij ook eens in de spiegel moeten kijken, zeker als ik lees hoe hij door 5 dames collectief uit het huis is gebonjourd, dat doen ze echt niet zomaar.
 
Nou Zorro ik heb enkele recenties gepost van dames die echt niet deugen om andere te waarschuwen maar als je aan twijfel mag je het achterwege houden.
Als de dames zelf aangeven dat ze 100 voor halfuur vragen incl. Pzc en anaal en vervolgens na betaling hun afspreken niet nakomen dan is het toch logisch dat je wat van zegt maar blijkbaar vind je dat normaal.
Ik zou zeggen stuur een bericht naar een van deze dames en dan zult je zien dat je zo een standaard bericht zult ontvangen met alle prijzen en mogelijkheden.
 
Als ik de berichten van Geiler2012 zo eens doorlees valt het me op dat hij zich blijkbaar frequent aan dezelfde steen stoot. 3/3 bezoekjes levert de dame niet de afgesproken diensten. half uur incl pzc en anaal voor €100, waar krijg je dat tegenwoordig nog? En dan hebben 2/3 dames ook nog eens last van een gebrekkige intieme hygiëne… das toch ook toevallig. Ik heb dat bij alle dames die ik ooit ontmoet heb 1x meegemaakt. En toen heb ik het gewoon op een nette manier aangegeven en zijn we samen gaan douchen (dat helpt ook niet altijd btw, als de lokale flora echt verstoord is)…. Dus misschien zou hij ook eens in de spiegel moeten kijken, zeker als ik lees hoe hij door 5 dames collectief uit het huis is gebonjourd, dat doen ze echt niet zomaar.
Iedereen heeft een andere standaard. Wie zal het zeggen. Anyway, we halen evenveel uit slechte recensies dan uit goede. Elke euro die teveel wordt uitgegeven aan dames die de sector verzieken, is er 1 teveel.
 
Eens, en ik zie ook de waarde van negatieve recensies. Maar als iemand alleen maar negatieve recensies schrijft waarbij bijna alle dames ook nog eens een riekende foef hebben dan krab ik eens achter mijn oren. Ergo, ik bedoelde het niet kwaad, enkel wat tegengas. Ik zie het zelf eerder als een uitdaging om ondanks niet nagekomen verwachtingen zo'n bezoekje toch tot een succes te maken ipv in zo'n situatie op mijn strepen te gaan staan en stennis te gaan schoppen. Je geld ben je meestal toch al kwijt op het moment dat je aan intieme delen begint te ruiken. In mijn ervaring kom je bij Latina's vaak een heel stuk verder met een stevige, maar tegelijkertijd "liefdevolle" aanpak dan met confronteren. Vergt wat sensitiviteit en taalbarriere kan lastig zijn, maar kans op succes is groter als je ook een beetje naar je eigen voorkomen en gedrag kunt kijken ipv dienstverlening op te eisen en vervolgens alleen maar naar de dame te wijzen als het dan spaak loopt. Het is maar een tip 🙂
 
Laatst bewerkt:
Eens, en ik zie ook de waarde van negatieve recensies. Maar als iemand alleen maar negatieve recensies schrijft waarbij bijna alle dames ook nog eens een riekende foef hebben dan krab ik eens achter mijn oren. Ergo, ik bedoelde het niet kwaad, enkel wat tegengas. Ik zie het zelf eerder als een uitdaging om ondanks niet nagekomen verwachtingen zo'n bezoekje toch tot een succes te maken ipv in zo'n situatie op mijn strepen te gaan staan en stennis te gaan schoppen. Je geld ben je meestal toch al kwijt op het moment dat je aan intieme delen begint te ruiken. In mijn ervaring kom je bij Latina's vaak een heel stuk verder met een stevige, maar tegelijkertijd "liefdevolle" aanpak dan met confronteren. Vergt wat sensitiviteit en taalbarriere kan lastig zijn, maar kans op succes is groter als je ook een beetje naar je eigen voorkomen en gedrag kunt kijken ipv dienstverlening op te eisen en vervolgens alleen maar naar de dame te wijzen als het dan spaak loopt. Het is maar een tip 🙂
It takes two to tango idd.
Op zich zijn de dames die tegenvallen qua uiterlijk of waar je qua hygiene meer van had verwacht nog niet het ergste. Je kan idd douchen. De echte roofdieren zijn die dat je proberen te overtuigen dat het meer kan worden dan een betalende overeenkomst. Die bepaalde mannen zo ver krijgen dat ze niet meer zonder een bepaalde dame kunnen . Beware of them. Het zijn narcistische egotrippers die alles zullen doen om de laatste cent uit je zakken te halen. Er waren er hier vroeger een paar aanwezig op het forum maar ze zijn vertrokken toen er hier nog weinig te rapen viel. Go figure
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan