Recensie Patricia relaxdreams Sint denijs westrem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Den danny

Wandelaar
25
08/02/22
14
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
www.relaxdreams.be
Totale kosten (in euro)
120
Vanmiddag langs geweest bij deze blonde stoot.
Wat een wijf . Is echt een heet geval.
Men pik is nog aan het bekomen van die pijpbeurt.
Ze vroeg ook of ik in haar kontje wou.
Raar dat hier nog niks over geschreven is?
 
@Secret, was mij ook al opgevallen. "Den danny" heeft al 2 berichten geplaatst, 2x over hetzelfde huis. Of het is een geluksvogel het nieuwe lid, of.... idd verdacht.
Op zich ben ik ook wel tevreden over dit huis. Al zeer leuke uurtjes gehad. Ook een paar mindere maar over het algemeen ben ik wel tevreden. Maja heb natuurlijk liefst correcte info voor ik afspraak boek.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Ben zelf maar op ontdekking gegaan dan. En nu snap ik waarom ze maar 1klant heeft gehad.
Ten eerste loop ze heletijd haar neus op te trekken dus is ze ziek, periode van nu niet ideaal. En ten tweede mag je niet aan haar komen, ik voelde gwn eens terwijl ze mij zat te pijpen en ze zei van no no. Dus was echt gwn vlug vlug pijpen, condoom erover en effe neuken. Op goeie 25min stond ik al weer buiten met 2x gedoucht te hebben. Was effe geleden dus had nieveel nodig maar dit was wel weggesmeten geld.
 
Secret
Ik vond het toch een heel geil ding.
En in het begin zei ze ook van nee.
Maar haar eens lekker op de rug gedraaid toen en goed gelikt en dan kwam ze los en kon er veel.
Soms is er geen klik en loopt een date moeilijk……
Deze week ook een zeer slechte date gehad in het Waasland , was bijna vechten .
Een geen orgasme das nog erger.
Daar mocht letterlijk niks ( was Belgische)
Geef mij dan maar die dames bij relaxdreams.
Want de kwaliteit in t glazenstraatje is ook niks meer .
Bij slechte ervaring schrijf ik niks .
 
Ben zelf maar op ontdekking gegaan dan. En nu snap ik waarom ze maar 1klant heeft gehad.
Ten eerste loop ze heletijd haar neus op te trekken dus is ze ziek, periode van nu niet ideaal. En ten tweede mag je niet aan haar komen, ik voelde gwn eens terwijl ze mij zat te pijpen en ze zei van no no. Dus was echt gwn vlug vlug pijpen, condoom erover en effe neuken. Op goeie 25min stond ik al weer buiten met 2x gedoucht te hebben. Was effe geleden dus had nieveel nodig maar dit was wel weggesmeten geld.
ook bezocht, moet eerlijk zeggen, gaat er maar rommelig aan toe in dit huis... idem dito, als beloftes ( telefonisch ) niet worden nagekomen, ... ik sta gewoon op en bol het af ... als het snel moet gaan, zo snel mogelijk effe "afwerken" ... ik heb heel veel respect voor working girls, maar ik werk ook voor die 120 €. dat vergeten ze hier toch wel soms... spijtig. was veelbelovende zaak maar zo blijft dit niet lang duren vrees ik...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan