Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
onzin, ik heb een paar maanden geleden nog KLM BKK-AMS gevlogen en er waren minimaal 50 stoelen niet bezet.
Er gaan natuurlijk wel vliegers zijn die niet volledig gevuld zijn ,maar mijn persoonlijke ervaring van 4 vakanties op 1 jaar was volledig gevulde vliegers en collega's/vrienden die ik ken en veel reizen hebben allemaal zelfde ervaringen,als je dit vergelijkt met voor corona toen vloog ik rond 500€ en dikwijls achteraan de vlieger veel plaats (zeker de vluchten naar Afrika waren maar half gevuld dikwijls),enkel rond kerstmis dat is altijd zo geweest dat deze vliegers vol zaten.
 
goed voor je. mijn vlucht met KLM zat heen en terug zo vol dat er een aantal personen op standby stonden.
ik zag net dat je eind Juli naar Thailand was gegaan, dan is het inderdaad niet zo vreemd dat de vluchten vol zitten en dat er mensen op de wachtlijst staan.
Dit is de vakantieperiode waarin veel gemengde koppels met kinderen naar Thailand afreizen.
Ook is BKK de populairste bestemming onder KLM personeel, dus veel sterwardessen met aanhang gaan ipb'en(in dien plaats beschikbaar)
Meestal zijn er in het laagseizoen genoeg lege plekken in het vliegtuig. Regelmatig gehad dat als ik in de periode april of mei vloog, ik een plek kreeg met twee lege stoelen naast mij.
 
Momenteel is de klm lekker bezig om vluchten te annuleren.
Dan kan je omboeken .
Hoop gelul dus...
Dus ik keek op klm van Amsterdam naar bangkok 1390 euro meneer met een gewone stoel en misschien komt er nog koffer betaling bij.
Dus ik bellen naar eva air..zelfde datums en bijna de zelfde tijden 760 euro meneer. .tja die keuze lijkt mij niet moeilijk
Dus maart tot songkran maar weer heen.
 
KLM was bij mij laatste keer Afrika wel 1 st check in bagage inclusief ,deze hebben ze wel verloren in Amsterdam🙄,kreeg 2 weken nadat ik terug was in België bericht dat ik ze mocht gaan halen in de luchthaven,deze was in Afrika geweest en mochten deze niet opsturen naar huis 🙈,maar dit waren gebruikte kleren die ik altijd uitdeel als cadeau voor de meisjes dus ze mochten ze houden.
 
Ik heb een vraag over 'hands on' actie in bars/agogo's, een beetje vingeren en tongen enzo. Ik heb gelezen dat Windmill/Kink/ LK Angels wel te doen is, maar hoe zit dat in Soi 6? Ik heb wel filmpjes gezien op youtube en daar werken wel aantrekkelijke dames. Sowieso nog tips voor bars/agogo's waar je een beetje publieke actie kunt hebben? Ik hoor het graag! Vertrek volgende week namelijk.
 
Eigenlijk alleen in de zaken waar een gesloten deur of gordijn zit zodat mensen niet vanaf de straat kunnen zien wat er binnen gebeurt.
De oude closed bars tijd op S6 is voorbij. Ook Nightwish group heeft zoveel nu daar, en vergeet niet al die Aziatische weekend millionairs die er komen.

Ik kom er nog wel maar meer om een ff bij te praten met kennissen.

Zat gisteren te praten met een kennis en naast me een Aziaat die 3K gequote werd voor ST en hupsakee ging zo mee 555.
 
Zo terug van 2 weken pattaya!

  • Het was druk! Toeristen hebben de stad gevonden. Maar zoals aangegeven in eerdere berichten zijn de toeristen wel meer mainstream
  • Mytnight paar keer geweest en was best druk. Leuk als je een (vooral) 30+ dame zoekt
  • TF wordt toch minder. Veel dames ja maar de meeste zoeken ST. Gangbare prijs blijft 1500 THB. Longtime vinden is steeds lastiger
  • Walking Street lijkt druk maar de drukte in bars is een hit&mis en kan verschillen per dag
Venue updates:
  • LivingDolls is verkocht. Benieuwd wat er gaat gebeuren. Mogelijk weer een indian club?
  • Tegenover Sensations komt een nieuwe agogo (zelfde eigenaar als Sensations)
  • Sugarbaby is eindelijk verkocht en komt een nieuw iets. Verbouwing volop bezig
  • Sio Diamond is bekend voor de full nude agogos Windmill 1 en 2. Hier komt een nieuwe agogo (mogelijke naam Crazy Cats) die OOK full nude zal zijn maar wel een iets ander concept gaat lanceren met mogelijk 2 of 3 verdiepingen! Opening verwacht juni/juli dit jaar
  • Las Vega beergarden (Soi Diana tegenover LK Metro) komt imposant over qua verlichting en reclame zuilen... ben benieuwd! Opening voor Songkran
  • Angels in LK Metro krijgt steeds meer reputatie (full nude en naughty). Een 2de KINK daar?
Eigen veroveringen :p

29/2 Dame van Tantra meegenomen die ik al ken. Was gezellig en schade 2000 longtime
1/3 Twee dames van Tantra meegenomen. Eentje was erggg goed. Andere matig. Schade 2x3000
2/3 Rustig dagje. Bekende uit BKK kwam over. Schade 1500 THB voor taxi
3/3 Loop het hotel uit en kwam dame tegen waarme ik ooit eens koffie had gedaan. Had neuwe line dus vandaar lang niet gesproken.Savond wezen stappen en daarna leuk nachtje gehad ;) Schade 300

4/3 Lui dagje dus dame laten komen van TF. Deed echt ALLES en schade 3000 zoals altijd.
5/3 Excite geeindigd op het verjaardsagsfeestje van een agogo dame die ik kende. Veel thaise mensen, muziek en whiskey. Verder een soort blut geworden haha

6/3 Een freelancer van TF. Schade 300

8/3 TF dame. 39. Slank. Goeie nep tieten. Stappen en longtime. Schade 2500

10/3 Weer een Tantra dame (zie je patroon?). Schade weer 3000 LT

11/3 Niets! Want volgende dag vroeg richting vliegveld

Tantra dames zijn te vinden op hun facebook. Waren trouwens allemaal coyotes!
Zoals de "bekende" hier weten heb ik best contacten in Pattaya inmiddels en zo gebeurde het dat ik door Windmill gevraagd ben een playlist te maken. De dames (en klanten) begonnen teveel te zeuren over de (oude) slechte muziek.

Mocht je tips hebben voor goeie agogo muziek! Let me know :)

 
Laatst bewerkt:
Er zijn heel veel gentlemenbars en verschil beetje. Hangt er ook vanaf wat je zoekt

Club Fate, Catflaps hebben goeie naam maar er zijn er dus echt heeeeeel veeeeel
 
het verloop bij bars/agogos/GC is momenteel extreem hoog. Dus het is echt kijken waar je heen wilt. Drankje -> conclusie trekken en eventueel de volgende
Down in Pattaya, a new gogo bar is coming to Walking Street this coming Thursday. That mightn't sound like big news but Opium A Gogo is the latest venture from those behind XS and Pin Up – two of the very best gogo bars in Pattaya. That makes it a bar which likely will be very much worth stopping by.

Dit was toruwens het oude pand waar "Sugarbaby" zat voor covid

opiumagogo.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Er zijn heel veel gentlemenbars en verschil beetje. Hangt er ook vanaf wat je zoekt

Club Fate, Catflaps hebben goeie naam maar er zijn er dus echt heeeeeel veeeeel
Dank je. Wat ik verwacht of zoek is een leuke bar met leuke meiden. Lees vaak reviews op Google van gentlemen clubs met zeer average staff and 40up........
 
Je zoekt ook iets wat bijna niet bestaat. Hele mooie jongen dames zullen niet snel in een GC werken. Waarom zouden ze? In XS/pinup/Opium verdienen ze veel meer zonder barfines
 
En zoals hoger al geschreven, het personeelsverloop is zo groot dat het weinig zin heeft naar details te vragen. Een dame die vandaag in de ene club werkt kan morgen alweer elders bezig zijn.

Het enige wat je kan doen is rondwandelen en meteen toeslaan wanneer je iemand naar je zin ziet. Het is helemaal niet zeker dat in de volgende club die je wil bezoeken die leuke meiden die er gisteren nog waren, er vandaag nog zijn. En wanneer je dan teleurgesteld terug gaat naar die eerdere club, dan is je favoriete dame toch wel net door een andere klant meegenomen zeker!

Doe zoals de Romeinen: Carpe diem! Pluk de dag, of beter gezegd, pluk het bloemetje van de dame zodra je de kans hebt.
 
Zo terug van 2 weken pattaya!
Eigen veroveringen :p

3/3 Loop het hotel uit en kwam dame tegen waarme ik ooit eens koffie had gedaan. Had neuwe line dus vandaar lang niet gesproken.Savond wezen stappen en daarna leuk nachtje gehad ;) Schade 300

6/3 Een freelancer van TF. Schade 300
Jij hebt je wel goed vermaakt zo te lezen ;)

Ik heb er even 2 uitgepikt omdat de prijzen opvallend veel lager zijn. Klopt dit wel? 2 dames van 300?
 
Terug
Bovenaan Onderaan