Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Longstay these days vooraf vragen. Voor steeds meer dames is LT (longtime zoals het "officieel" heet) 4u of soms tot 5u in de ochtend. Verschilt echt enorm per dame.
Wat @f4fun was voor covid absoluut een vanzelfsprekendheid. NU niet meer
 
Longstay these days vooraf vragen. Voor steeds meer dames is LT (longtime zoals het "officieel" heet) 4u of soms tot 5u in de ochtend. Verschilt echt enorm per dame.
Wat @f4fun was voor covid absoluut een vanzelfsprekendheid. NU niet meer
In Ao Nang was het voor 6 uur in de ochtend weer buiten staan, dus wekker zetten voor het tweede shot ;) Mij te krap hoor, dan maar ST
 
Songkran is deze keer extreem. Normaal is alleen de 19de het chaos in Walking street. nu is het al 2dagen dra-ma. Blij dat ik er niet ben

Een Agogo bereiken droog is onmogelijk en meerdere eigenaren klagen dus al en vrezen dat het nu zo blijft tot vrijdag.... oef
 
Songkran is deze keer extreem. Normaal is alleen de 19de het chaos in Walking street. nu is het al 2dagen dra-ma. Blij dat ik er niet ben

Een Agogo bereiken droog is onmogelijk en meerdere eigenaren klagen dus al en vrezen dat het nu zo blijft tot vrijdag.... oef
Ja klopt is een gekkenhuis hier.
Beter zou zijn als het uur of 7 savonds stopt zodat je met knappe kleren ergens kan eten of drinken.
Dat is onmogelijk want het gaat door tot midden in de nacht en dan een dag of 10.
De ondernemer is ook niet blij want er komen weinig klanten of drijfnatte idioten die niet van ophouden weten.
Veel vechtpartijen ook door mensen die niet blij zijn met bak water over hun hoofd als zij gaan stappen.
Het was altijd een dag of 3 maar om thailand enigszins te promoten is het dit jaar 3 weken verspreid.
Ik denk eerder dat de toerist het gaat mijden dan boeken.
Je moet er van houden.
 
Ja zoals ik begrijp is het Walking street weer raak. Aantal agogos denken er ook over na om dicht te gaan, Zeker omdat het er nu erg op begint te lijken dat dit doorgaat tot de 19de. De 19de is vaak de natste dag qua Songkran.

Sterkte inderdaad voor de mensen die er zijn en Songkran is NIET de periode dat je in Pattaya wilt zijn.
 
Terug na 4 weken pattaya en alleen maar pattaya.
Niks anders gedaan.
Meestal ga ik ff naar jomtien.
Er waren plannen om naar Cambodja te gaan maar had begrepen dat daar maar een paar straten zijn zoals soi 6 in pattaya.
Dus niet gedaan want waarom zou je dagen opofferen voor hetzelfde of minder.
Het was ook 40 graden plus dus dan doe je niet zoveel.
Kortom ontbijten,, zwembad,,massage,,..de dagelijkse dingetjes.
Heb inmiddels al aardig wat kennissen daar dus veel praatjes onderweg.
Ben maar 1 x naar walkingstreet geweest om te kijken of er een bekende was in baccara.
Maar die was alweer ergens anders heen.
Had natuurlijk haar nr toen moeten vragen .
Het leukste vindt ik toch wel soi metro en omstreken en treetown.
Meer heb ik niet nodig.
Heb wel vaak de taxi gepakt overdag en savonds naar soi 6.
2 keer heen en weer lopen..ijsberen zeg maar.
De dames staan aan de weg en dan loop ik achterlangs want dan wordt je niet constant aangevallen en kan ik mooi de kontjes zien .. dan een uitkiezen en ff biertje binnen opdrinken. Binnen kan je al overal aanzitten en beetje tongen zodat je weet hoe het zit.
Meestal ga ik dan uurtje knallen voor in totaal 2000 incl barfine en drank dus dat is 50 euro dus dat is ok.
Er lopen wel lekkertjes en vrij jong .
Altijd goed geneukt daar je moet alleen een oogje dichtknijpen voor de kamer want die ziet er Meestal niet uit.
Heb geen zin om iemand mee te sleuren naar het hotel.
Slaap altijd in arecalodge dus voor je daar bent.
Probeer trouwens bijna altijd eerst uurtje outdoor dan weet ik hoe ze is en dat vindt ik prettiger als ze dan naar hotel komt de volgende keer. Dan ken je elkaar alvast.
Soort maiden wip.
Het is gewoon super op soi 6,7,8 ..biertje doen beetje flikvlooien,,dan naar boven lekker rammen en daarna ergens biertje doen..mooier wordt het niet.
Heb een stuk of 3 vaste neukertjes naar kamer laten komen diw ik al jaren ken.voor 1500 bath..en dus geen barfine..
Dat is zoiezo prettig want barfine is in buitenbar inmiddels 400 en in clubs tussen 1000 en 2000 bath...daar doe ik zelden aan mee.
Laat op de avond kost het misschien 800 bath.
Dus veel soi 6 en veel neuken boven de buitenbar...weet inmiddels de kamers ook wel...de een is beroerder dan de ander..maar goed een bed en douce is genoeg. Veel geneukt in boomboom bar en barcode.
Via thai friendly ook een paar laten komen .de prijs is dan tussen 1000 en 1500..
Sommige vragen voor st 2000 dus die neem ik niet want voor minder kan je heerlijk neuken.
Al met al een geslaagde trip alleen die songkran is niet mijn ding.
Oke 1 dag is leuk maar 1 week is niks.
Je bent de vrijheid kwijt want je moet constant opletten of je geen bak water over je heen krijgt.
Sloeg er bijna een op zn bek die moest zonodig 11 uur savonds m'n eten nat spuiten in een restaurant.
Zielig figuur.
De regel is ook eigenlijk tot 1900 uur waterballet en daarna niet maar niemand houdt zich daar aan en handhaving in onmogelijk.
Voor mij de laatste songkran.
Je vind het leuk of je haat het.
Toen ik naar huis ging met eva air wat top is en goedkoper dan klm dacht ik wel een moment ik ga voorlopig niet meer.
15 uur vliegen vanwege die oorlog overal is best lang.
Maar zoals altijd ben ik pattaya addicted en wil ik als ik een paar weken thuis ben weer terug..
Dat zal ook gaan gebeuren.
Hoop dat ik de pattaya gangers weer even heb kunnen laten wegdromen in de geilste stad van de wereld.
 

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
37.579
Berichten
728.621
Leden
33.558
Nieuwste lid
bibiroot
Terug
Bovenaan Onderaan