Recensie Paula/Laura/Lucia, Amsterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TimAdam

Newbie
Forumpionier
9
01/07/21
22
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2351045-lucia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Lucia in de ochtend bezocht in een hotel in Zuid-Oost. Ze is exact de dame van de foto. Een heerlijke Zuid-Amerikaanse slanke jongedame met een volle (geholpen C-cup).
Een lieve meid, complimenteus (naar mij), een echte gfe met haar beleefd. Een vol uur beffen, pijpen (zc), incl. pogingen tot deep throat. Met m'n vinger nog met haar heerlijke sterretje gespeeld en heerlijke sex gehad. Toen de timer ging na een uur ben ik in missio klaargekomen.
Ze vertrekt deze week naar Spanje (waar ze woont) en komt in september weer terug.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2351045-lucia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb van de week haar ook bezocht in het bekende hotel vlakbij het zuid-oosten. Haar foto's trok me enorm aan en in het echt is ze nog wel mooier. Enkel de fake C-cup vond ik toch een beetje jammer, want voor de rest is ze helemaal natural. Toen ik het hotel binnenliep heb ik nog steeds geen kamernummer van haar gekregen en gaf ze enkel aan naar welke verdieping ik moest gaan. Ik heb dit één keer eerder meegemaakt waarbij een dame me kwam ophalen en dat vind ik toch wel wat gedurfd.

Over het algemeen was ik best tevreden over haar service, want met haar looks kan ze net als veel andere dames zichzelf uit de markt prijzen. Echter, veel keus is er momenteel niet en de klanten komen dan toch wel. Ze gaf wel aan dat ze het rustig vind en wellicht heeft dit met de temperatuur en vakantie te maken.

Het zal wel waarschijnlijk bij dit ene keer blijven. Net als veel andere Zuid-Amerikaanse dames doet ze soms aan fake kreunen en dat werkt voor mij gewoon niet.
Ook was het vreemd dat ze gaf dat ze klaarkwam van het beffen en neuken, maar ik had niet het gevoel dat ze klaar kwam. BIj het neuken kon ik wel aan haar gezicht zien dat ze echt intens aan het genieten was, maar ik mis de 'ultieme' bevestiging waarbij een dame geen controle heeft over haar eigen spieren en gaat schokken.

Ook was ze 'te' vaak bezig met baby doekjes. Bij elke positiewisseling kwam er weer een doekje te voorschijn en ze controleert ook van tijd tot tijd of de condoom goed zit. Het zijn van dit soort kleine zaken waarbij de 'flow' constant onderbroken wordt. Het zoenen is ook wat mager, want ze draait haar hoofd elke keer weg na een aantal kusjes op haar lip. Het tongen was ook helemaal niks, want ondanks dat mijn tong soms in haar mond zit, kon je haar tong nooit terug vinden. :ROFLMAO:

Maar het was wel leuk om haar voor een keer te bezoeken. Ze is hartstikke aardig en samen douchen vind ze ook hartstikke leuk. Ze probeerde ook echt te deepthroaten en aan het eind mocht ik ook deels op haar gezicht klaar komen waar ze achteraf een beetje spijt van heeft 😇

Volgens mij kun je voor deze prijs niet zo een mooie jonge meid terug vinden die ook haar best doet om je te plezieren.
 
Dame heet nu Laura

 
Haar een tijdje terug bezocht. Mooie meid spreekt amper Engels dus communicatie loopt moeizaam. douchen samen is een feest ze is erg vriendelijk en streelt graag. Borsten jammer maar inderdaad te groot en te fake. Jammer maar toch. Lekker kutje best strak. Verder eens met voorgangers ze is wel veel met doekjes en halve kusjes bezig. Echte volledig erin opgaan doet ze niet. We hadden een klik, ze heeft zelf mijn kont uit zichzelf best lang gelikt. Verder met neuken niet te hard en te diep stoten. Anaal afgesproken. Ging moeizaam en ook daar amper kunnen stoten. Wel zo in haar gekomen maar toch. Kortom leuke date met mooie meid niet spectaculair qua intensiteit.
 
Dank voor je "recensie" 👍
Was alles inclusief voor de prijs in haar advertentie? En nog steeds (weer) zelfde beschreven locatie?
 
Ik heb wat app contact met haar gehad. 200,- is exclusief pzc, dat kost nog 30,-. Bij navraag of ze "french kissing" doet zei ze ja, maar uit de eerdere recensies is gebleken dat ze dat niet (volledig) doet. 230,- zonder tongzoenen vind ik dan teveel van het goede. Ze gaf tevens aan eerst een video call te willen doen, hou daar rekening mee.
 
bezoek gebracht! Zegt overal ja op maar in de praktijk niet veel. Zoenen , kort kusje, druk met doekjes, condooms wisselen, pik vasthouden tijdens neuken. Half kunnen stoten. en ja pijpen bijna niet. Anaal. Beetje erin maar zegt nice maar is niet zo. Dus te duur en niet gaan. lief maar geen topper
Je terugkoppeling in #4 was positiever dan dit?
Of was dat "toen" en "dit" nu?
 
Had met haar afgesproken, maar toen ik was aangekomen was ze opeens niet beschikbaar en kon 'toevallig' een andere dame in het gebouw wel. Gewoon oplichterij.

Had van tevoren een videogesprek gehad en ze zag er wel zoals op de foto's uit, dus als je een gokje wilt wagen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan