Recensie Susana, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dsan

Vaste klant
Forumpionier
123
07/07/21
113
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9498202-susana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een van de beste ervaringen van het jaar gehad met deze meid. Ze maakt me zo ontzettend geil.
Komt uit venezuela maar woont in spanje. geeft aan dat ze 22 jaar oud is.
Tis jammer dat ze maar een half woord engels spreekt, maar met mijn half woord spaans toch iets van communicatie mogelijk.
Al het andere was echt top. Samen douchen (aanrader). ze heeft in een japanse spa gewerkt als ik het goed begreep.
Zoenen, heerlijk en vol, lichaam naar mijn smaak perfect, inzet was echt 110%
Ben nu 2x geweest, komt zeker nog een derde. ze blijft niet heel lang dus pak je kans :p
de prijs lijkt niet onderhandelbaar helaas, ook niet voor 1.5 uur, heb het geprobeerd :p

echt een GFE date, sensueel en intiem.
 
Dat is aan haar om te beslissen of ze met bijna 50-ers gaat.

Een paar weken geleden heb ik met haar afgesproken toen ze adverteerde als Kloe. Heb even gecheckt, is zelfde telefoonnummer. Was op tijd bij ons afspraak bij het hotel met de groene badkamertegels. Eenmaal daar radiostilte. Achteraf ook geen excuus van haar kant. Basta
 
Vandaag bij susana geweest of iemand die in ieder geval haar telefoonnummer gebruikt.
Want deze komt duidelijk niet uit Venuzuela, spreekt geen woord spaans en is ook niet blond.
Werd gisteren geappt, had aantal weken terug Susana eerder geappt en geen respons gekregen, maar had toevallig nummer opgeschreven.
De link is off line momenteel en nummer niet kunnen terugvinden in andere advertenties op Kinky.
Dus voorlopig alleen op uitnodiging via wattsapp???
Naamloze recensie heeft ook weinig zin, dus wacht eerst maar op een nieuwe link, want dit is een andere dame dan Susana.
Zeker zo lekker en qua leeftijd ook een jonge blom met Afrikaanse en latijnse roots, schat tussen 25 en 29 jaar.
Voor 45 min geboekt 150€, zet wel een wekkertje dus ik zei na 45 min dat ik zou bijbetalen.
Wekkertje uit en verder zonder wekkertje.
Heerlijk gesext en kom zeker terug bij haar.
Misschien binnenkort met link naar advertentie en de juiste naam.
 
Er lijkt een groep Spanjaarden Te zijn die Latijns Amerikaans meiden voor 2 3 weken naar NL halen. Dit zijn ook de mannen of vrouwen waar je tegen appt. De telefoon nummers worden hergebruikt.
Heb nu 3 dates gehad met die dames en waren stuk voor stuk plaatjes met uitstekende services. Over de prijzen vallen in de app nooit te onderhandelen met die gasten helaas, want is best prijzig.
Susanna komt over een paar maanden nog een keer, en daar kijk ik nu al naar uit :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan