Penislengte

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe groot is jouw leuter?

  • Kleiner dan 10 cm

    Stemmen: 12 1,3%
  • 11 cm

    Stemmen: 8 0,9%
  • 12 cm

    Stemmen: 32 3,5%
  • 13 cm

    Stemmen: 49 5,3%
  • 14 cm

    Stemmen: 115 12,5%
  • 15 cm

    Stemmen: 142 15,5%
  • 16 cm

    Stemmen: 168 18,3%
  • 17 cm

    Stemmen: 125 13,6%
  • 18 cm

    Stemmen: 135 14,7%
  • 19 cm

    Stemmen: 59 6,4%
  • Groter dan 20 cm

    Stemmen: 73 8,0%

  • Totaal aantal stemmers
    918
De mijne is ongeveer 16 cm..ik ga wel eens met een kennis naar een gemende sauna...nou die heeft een apparaat aan zijn komt hangen...niet normaal...zou niks misstaan als het onder een Shetland pony hing.?
De mijne is ongeveer 16 cm..ik ga wel eens met een kennis naar een gemende sauna...nou die heeft een apparaat aan zijn komt hangen...niet normaal...zou niks misstaan als het onder een Shetland pony hing.?
Als ik vroeger voetbal speelde in een ploegje was er een jongen waarvan zijn piemel geregeld van onder zijn voetbal broekje uitkwam ,tijdens de douche nadien had jij heel veel ogen die op hem gericht waren ( toen veertien jaar jong ) en denk toen al zeker twintig cm groot ,ze gaven dat de naam toen vleeslul ?hij had een complex daarover ?
 
Een poll heren. Graag eerlijk invullen...


de resultaten
 
Veel grote jongens hier... dan zal ik het gemiddelde van Nederland wat naar beneden bijstellen.
Maar gelukkig, ook 11cm rocks-the-boat.

Condoom maten betreffen trouwens altijd de omtrek, nooit de lengte..... Ook niet in Azië of Afrika.
Hoever je ze afrolt veranderd namelijk niets aan het comfort. De omtrek daarentegen wel, die wil je niet te strak en niet te wijd.
 
Zelf gebruik ik grotere maat condooms, "goed strak" is juist pijnlijk.
Mijn penis is in lengte 11cm, maar de "small condooms" gaan echt niet prettig passen omdat ie qua omtrek wel "bovengemiddeld" is met 12,5cm
De omtrek, niet lengte, is toch echt waar de condoommaten op gebaseerd zijn.

Dat mijn penis klein is vond ik vroeger erg vervelend; tot mijn 25e ging ik echt niet douchen na het sporten.
Beide vriendinnen die ik in die periode had vonden het nodig om "grappige" opmerkingen te maken toen de broek eenmaal uitging, maar er was "een andere reden" dat de relatie snel daarna gestopt werd. Wat jaren later kreeg ik een nieuwe vriendin die minder gefocust is op penislengte. Zij is nu jaren later nog steeds mijn vrouw, moeder van mijn kinderen, verzot op seks en vindt het prima dat ik daarnaast ook regelmatig naar prostituees ga.
Prostituees maken er nooit opmerkingen over, ik neem aan dat ze een kleine penis wel zo prettig vinden.
Voordeel voor mij is dat pijpen regelmatig deepthroat is; "elk nadeel hep ze voordeel"

Een kleine penis, niet ideaal, maar veel beter had ik het niet kunnen treffen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan