Penislengte

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe groot is jouw leuter?

  • Kleiner dan 10 cm

    Stemmen: 12 1,3%
  • 11 cm

    Stemmen: 8 0,9%
  • 12 cm

    Stemmen: 32 3,5%
  • 13 cm

    Stemmen: 49 5,3%
  • 14 cm

    Stemmen: 115 12,5%
  • 15 cm

    Stemmen: 142 15,5%
  • 16 cm

    Stemmen: 168 18,3%
  • 17 cm

    Stemmen: 125 13,6%
  • 18 cm

    Stemmen: 135 14,7%
  • 19 cm

    Stemmen: 59 6,4%
  • Groter dan 20 cm

    Stemmen: 73 8,0%

  • Totaal aantal stemmers
    918
Zelf gebruik ik grotere maat condooms, "goed strak" is juist pijnlijk.
Mijn penis is in lengte 11cm, maar de "small condooms" gaan echt niet prettig passen omdat ie qua omtrek wel "bovengemiddeld" is met 12,5cm
De omtrek, niet lengte, is toch echt waar de condoommaten op gebaseerd zijn.

Dat mijn penis klein is vond ik vroeger erg vervelend; tot mijn 25e ging ik echt niet douchen na het sporten.
Beide vriendinnen die ik in die periode had vonden het nodig om "grappige" opmerkingen te maken toen de broek eenmaal uitging, maar er was "een andere reden" dat de relatie snel daarna gestopt werd. Wat jaren later kreeg ik een nieuwe vriendin die minder gefocust is op penislengte. Zij is nu jaren later nog steeds mijn vrouw, moeder van mijn kinderen, verzot op seks en vindt het prima dat ik daarnaast ook regelmatig naar prostituees ga.
Prostituees maken er nooit opmerkingen over, ik neem aan dat ze een kleine penis wel zo prettig vinden.
Voordeel voor mij is dat pijpen regelmatig deepthroat is; "elk nadeel hep ze voordeel"

Een kleine penis, niet ideaal, maar veel beter had ik het niet kunnen treffen.
Het genot van een vrouw zit vooraan dus niet klagen ,achteraan in de garage is niets vinden ??
 
Ik heb hem nog nooit gemeten. Heb vooral Aziatische vriendinnen gehad, die vonden hem allemaal erg groot en bij doggy moest ik vaak me hand op haar kont tegen mijn dij aanhouden en soms zelfs een gebalde vuist.

Maar ik kijk wel is vieze filmpjes en dan zie je die negers... Man dat is niet normaal! Een paardelul is er niks bij. Zijn ze in Afrika allemaal echt zo groot? En waar begint dat? Begint dat echt vanaf de negerlanden dus nog niet in Noord-Afrika?
 
....

Maar ik kijk wel is vieze filmpjes en dan zie je die negers... Man dat is niet normaal! Een paardelul is er niks bij. Zijn ze in Afrika allemaal echt zo groot? En waar begint dat? Begint dat echt vanaf de negerlanden dus nog niet in Noord-Afrika?
Ik heb van Afrikaanse vrouwen gehoord dat het een mythe is dat alle Afrikaanse mannen zo een grote hebben.
Het lijkt dat zij de zwarte mannen voor de films erg bij elkaar gezocht hebben.
Maar ook mij valt op dat er in de films veel minder witte mannen piepels van dat formaat hebben.
 
Laatst bewerkt:
Nou, wat jij zegt is misschien wel heel waar. Misschien is het een bepaald stereotype dat ze zo in leven proberen te houden. Je ziet het ook vaak bij Japanse filmpjes dat die japanse kleine actrices dan door zo'n grote brede zwarte kerel helemaal uitgewoond worden.

Bij witte kerels zie ik minder dat soort formaten terwijl je hier ook kerels met een afwijking hebt. Alleen zijn die minder interessant voor de branche denk ik.
 
Ik heb van Afrikaanse vrouwen gehoord dat het een mythe is dat alle Afrikaanse mannen zo een grote hebben.
Het lijkt dat zij de zwarte mannen voor de films erg bij elkaar gezocht hebben.
Maar ook mij valt op dat er ook in de films veel minder witte piepels van dat formaat hebben.
Ik kijk naar de vrouwen, niet naar de kerels?
 
Als ik er een paar kilo aan hang en laat bungelen kom ik wel tot 18cm, maar dat telt zeker niet?

Ok, in redelijk blije toestand 12cm, in opperbeste stemming 14cm, dus heb afgerond op 13cm.

Paar cm er bij was leuk geweest, maar heb genoeg lol van mijn elfde vinger.
 
Ik heb het idee dat ik met mijn 16cm gemiddeld ben. Alleen blijf ik het lastig vinden dames te vinden die anaal willen doen met me.
De meeste dames die het aanbieden zeggen gelijk nee als ze mijn tampeloeris op volle sterkte zien.
En ja ik wil er voor betalen😂
Wie weet is mijn bloedlul toch groter dan ik denk.
 
De Gemiddelde Penislengte ligt tussen de 7 en de 10 cm.
De lengte in een erectie ligt tussen de 12 en de 16 cm.
85% van de vrouwen geeft aan zeer tevreden te zijn over de grootte van haar partner. Uiteindelijk is het niet van belang hoe groot- of kleingeschapen je bent, maar hoe je het gebruikt. Om hierbij een beetje te helpen worden de volgende standjes aangeraden:

Wellicht heb je er nog nooit van gehoord, maar (onder mannen) wordt soms het begrip "Bloedlul" en "Vleeslul" gehanteerd.
De bloedlul zal bij een erectie enorm in omvang en lengte toenemen.
De vleeslul zal bij een erectie geen noemenswaardige verandering ondergaan en zal qua omvang vrijwel hetzelfde blijven.

Dus Bloedlul versus Vleeslul;
een exotische zwabberdewapski gummie vleeslul is héél wat anders dan een knetter-de-kneiter snoeiharde bloedlul!

Zie hier de :

9MannelijkeAnatomieTypes.jpg

Én, Heeren? 😜


Online lees ik:
"De gemiddelde erectie lengte ligt rond de 14 cm. De meeste mannen hebben een penis waarvan de erectie lengte tussen 10 cm en 19 cm is. Wanneer een man moe is, kan het zijn dat de penis niet de maximale lengte bereikt maar slechts deels hard wordt...

Wanneer een man veel buikvet heeft, wordt de penis een stukje korter. Dit komt doordat een man met veel buikvet een vrouwelijk hormoon gaat aanmaken. Door dit hormoon heeft de man minder testosteron in zijn lichaam waardoor de erectie lengte van de penis afneemt. Het is bewezen dat testosteron van invloed is op de erectie lengte.

Een man die elke week 50 km hardloopt heeft ongeveer 25% meer testosteron in zijn lichaam dan een man die weinig beweegt. Zijn erectie is gemiddeld 2 centimeter langer dan een man met overgewicht die weinig beweegt. Een man met overgewicht doet er verstandig aan om een paar kilo's kwijt te raken. Bij een man met overgewicht die 10 kilo lichaamsvet kwijt raakt, neemt de erectie lengte toe met ongeveer 2 centimeter.

In Nederland is een dalende trend in de lengte van erecties te zien. Wetenschappers vermoeden dat dit door het feit komt dat mannen steeds meer vrouwelijke hormonen binnen krijgen. Deze wetenschappers gaan ervan uit dat de door dames uitgeplaste restanten van de anticonceptiepil vrouwelijke hormonen in het drinkwater terecht komen. Door het drinken van kraanwater neemt volgens hen de erectie lengte af..."


Aanvullend:
Een gezet persoon heeft meer vet, dus de Penisheuvel is ook dikker waardoor de erectie korter lijkt.
Tip: scheer het begin van je penis, de penis-wortel kaal, dan lijkt-ie langer!


DeJongeHeer.jpg

Oh, en Dames: Amayzines grote piemelencyclopedie zeg voortaan Penis i.p.v. Piemel
 
Ik heb het idee dat ik met mijn 16cm gemiddeld ben. Alleen blijf ik het lastig vinden dames te vinden die anaal willen doen met me.
De meeste dames die het aanbieden zeggen gelijk nee als ze mijn tampeloeris op volle sterkte zien.
En ja ik wil er voor betalen😂
Wie weet is mijn bloedlul toch groter dan ik denk.
Ik denk dat de omtrek belangrijker is dan de lengte.
Dat geldt zowel voor vaginaal (meer omtrek = meer plezier voor normaal geschapen vrouwen) als zeker ook voor anaal (hoe dikker hoe moeilijker/pijnlijker).
 
Ik heb het idee dat ik met mijn 16cm gemiddeld ben. Alleen blijf ik het lastig vinden dames te vinden die anaal willen doen met me.
De meeste dames die het aanbieden zeggen gelijk nee als ze mijn tampeloeris op volle sterkte zien.
En ja ik wil er voor betalen😂
Wie weet is mijn bloedlul toch groter dan ik denk.
Is gewoon dames mindset. Meeste dames doen anaal bij 3rde of 4de neukbeurt als ze zot zijn van je en je ze goed neukt. En dan bedoel ik ZOT ZIJN en niet just like. 16cm is groot genoege pik om plezier te geven dus dan moeten ze wel meedoen na een tijdje. Start met vinger haken in doggie. (niet in rammen. In masseren) en bij de 3rde sessie breng je butplug mee. Leer ze dan ook spoelen. Veel dames hebben schaamte en onzekerheid. Get it out the way.
 
Wat is een normale penislengte, die van mij is 14 a 15 cm, als ik op kinky vergeet vrouwen aan te vinken dan komen er ook shemales in beeld en het valt me altijd op dat ze een gigantische lul hebben
eigenlijk wel interessant, voor vrouwen maakt het niet uit hoe lang het is (zegt men). Maakt het uit voor shemales (en mannen) die het ontvangen? Hebben die een voorkeur?
 
Terug
Bovenaan Onderaan