Penislengte

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe groot is jouw leuter?

  • Kleiner dan 10 cm

    Stemmen: 12 1,3%
  • 11 cm

    Stemmen: 8 0,9%
  • 12 cm

    Stemmen: 32 3,5%
  • 13 cm

    Stemmen: 49 5,3%
  • 14 cm

    Stemmen: 115 12,5%
  • 15 cm

    Stemmen: 142 15,5%
  • 16 cm

    Stemmen: 167 18,2%
  • 17 cm

    Stemmen: 125 13,6%
  • 18 cm

    Stemmen: 135 14,7%
  • 19 cm

    Stemmen: 59 6,4%
  • Groter dan 20 cm

    Stemmen: 73 8,0%

  • Totaal aantal stemmers
    917
Ik heb tijdens de sex eens op een spiraaltje gestoot, was direct gedaan met de fun. Dame heeft het laten inkorten, gyneacoloog had haar gezegd dat als ik er nog op zou stoten zou ik extreem groot geschapen zijn. Wat dan niet geval was.... ;)
 
Er kwam een kerel in een kroeg. Daar zaten een paar geile dames lekker te drinken, te lachen en te dollen. Er stond een houten tafel met een wit papieren tafelkleed erop en er lagen zwarte stiften op. Toen vroegen ze: hoe lang is je lul? Meet hem is op? Een ..... heeft het net ook al opgemeten (ik mag niet meer het n-woord gebruiken, want dan krijg ik zeikmailtjes, maar het slaat op een man van kleur uit Afrika). Dus die kerel trekt zijn broek omlaag, legt zijn gereedschap op tafel en zet een kruisje met de stift. Vol trots ziet hij dat zijn kruisje een stuk verder staat dan het andere kruisje van het gereedschap van de man van kleur. En hij zegt tegen de giechelende dames: de mijne is groter, hahaha. De dames schieten in de lach. Wat denken jullie dat ze zeggen als antwoord?
 
Er kwam een kerel in een kroeg. Daar zaten een paar geile dames lekker te drinken, te lachen en te dollen. Er stond een houten tafel met een wit papieren tafelkleed erop en er lagen zwarte stiften op. Toen vroegen ze: hoe lang is je lul? Meet hem is op? Een ..... heeft het net ook al opgemeten (ik mag niet meer het n-woord gebruiken, want dan krijg ik zeikmailtjes, maar het slaat op een man van kleur uit Afrika). Dus die kerel trekt zijn broek omlaag, legt zijn gereedschap op tafel en zet een kruisje met de stift. Vol trots ziet hij dat zijn kruisje een stuk verder staat dan het andere kruisje van het gereedschap van de man van kleur. En hij zegt tegen de giechelende dames: de mijne is groter, hahaha. De dames schieten in de lach. Wat denken jullie dat ze zeggen als antwoord?
De man van kleur stond aan de andere kant van de tafel.
 
Er kwam een kerel in een kroeg. Daar zaten een paar geile dames lekker te drinken, te lachen en te dollen. Er stond een houten tafel met een wit papieren tafelkleed erop en er lagen zwarte stiften op. Toen vroegen ze: hoe lang is je lul? Meet hem is op? Een ..... heeft het net ook al opgemeten (ik mag niet meer het n-woord gebruiken, want dan krijg ik zeikmailtjes, maar het slaat op een man van kleur uit Afrika). Dus die kerel trekt zijn broek omlaag, legt zijn gereedschap op tafel en zet een kruisje met de stift. Vol trots ziet hij dat zijn kruisje een stuk verder staat dan het andere kruisje van het gereedschap van de man van kleur. En hij zegt tegen de giechelende dames: de mijne is groter, hahaha. De dames schieten in de lach. Wat denken jullie dat ze zeggen als antwoord?
We hadden het alleen over de eikel?
Of we bedoelde een meting in slappe toestand?
 
Aan alle heren,

U kunt een onderzoek laten instellen door @Lisa Lefèvre in het zogenaamde dickrating system. Hierbij stuurt u een foto van uw lid en zal er een beoordeling plaatsvinden.
Mocht u het niet eens zijn met de uitslag, dan is er een second opinion mogelijk door @Belle. Voor eventuele andere vragen en voorwaarden, verwijzen wij u naar hun website.

Met vriendelijke groet,

Het management.

Disclaimer:
* Het onderzoek wordt niet vergoed door uw zorgverzekering.
* Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
* de kosten betaalt u direct aan de dame.
* de uitslag zal binnen 4-8 weken in uw e-mail verschijnen.
* aan bovenstaand termijn kan geen rechten worden ontleend. Het is namelijk ook afhankelijk van wanneer de dame is uitgelachen.
 
Aan alle heren,

U kunt een onderzoek laten instellen door @Lisa Lefèvre in het zogenaamde dickrating system. Hierbij stuurt u een foto van uw lid en zal er een beoordeling plaatsvinden.
Mocht u het niet eens zijn met de uitslag, dan is er een second opinion mogelijk door @Belle. Voor eventuele andere vragen en voorwaarden, verwijzen wij u naar hun website.

Met vriendelijke groet,

Het management.

Disclaimer:
* Het onderzoek wordt niet vergoed door uw zorgverzekering.
* Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
* de kosten betaalt u direct aan de dame.
* de uitslag zal binnen 4-8 weken in uw e-mail verschijnen.
* aan bovenstaand termijn kan geen rechten worden ontleend. Het is namelijk ook afhankelijk van wanneer de dame is uitgelachen.
Ik heb het niet zo op die digitale zorg, hopelijk is een echt consult op korte termijn mogelijk 😬 Laatstgenoemde schijnt nogal druk te zijn.
 
Ik heb in damesbladen gelezen dat sommige vrouwen kerels afwijzen als ze te klein zijn. Maar aan de andere kant hoor je wel over die "mannen van kleur" bij wie echt een boa tussen hun benen hangt. Daar zijn vrouwen ook weer niet zo gelukkig mee.
 
Ik heb in damesbladen gelezen dat sommige vrouwen kerels afwijzen als ze te klein zijn. Maar aan de andere kant hoor je wel over die "mannen van kleur" bij wie echt een boa tussen hun benen hangt. Daar zijn vrouwen ook weer niet zo gelukkig mee.
Ben nou voorzichtig Pippi, boa's hebben het al zo lastig in Nederland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan