Recensie Petra, Enkhuizen 3,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1492

Vaste klant
Forumpionier
133
19/07/21
183
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/elke-avond-vanaf-19-uur-tot-23-uur-_8508345
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat moet ik er van zeggen eigenlijk . . . . leuke vrouw die zo je buuf zou kunnen zijn en doet alles wat je maar wenst. Lekkere massage, pijpen zc en dan niet dat laffe gedoe met een paar likjes enzo maar gewoon goed in de mond nemen. Ook haar schelpje is smakelijk en lekker aan te sabbelen, uiteindelijk heb ik het rubbertje volgespoten in missionaris en ben heerlijk klaargekomen. Maar zou ik nog zo snel weer langsgaan. . . . denk het niet.

Als het geen zomerweer is stap je vrij discreet naar binnen, maar met een lekker zonnetje in de lucht zitten alle buren buiten te borrelen, ander puntje is dat de man van P vlak naast je in dezelfde kamer aanwezig is, op zich geen probleem maar in mijn geval kwam hij nog even door de deur zijn arm uitsteken om Petra een bericht op haar mobiel te laten zien. Op dat moment was voor mij de geiligheid wel verdwenen helaas.

Kort samengevat, leuke meid die weet hoe ze je kan plezieren. Voor- en achteraf douchen is mogelijk. Discreet naar binnen wandelen alleen bij slechter weer als de hele buurt niet buiten aan de borrel is en dingetje van haar man heeft mij wel doen besluiten om hier geen herhaling aan te geven. Maar verder voor de gevraagde prijs absoluut niets mis mee.
 
ik ben er ongeveer 1.5 jaar terug een keer geweesd en dat was zeker de laatste keer
over of ze mooi is ga ik het niet hebben dat is ieder zijn smaak voor mij was het niks
maar in huis was het een bende overal in de slaapkamer dozen met spullen en kleding open kasten wat een zooitje totaal geen erotische sfeer onopgemaakt bed alsof ze er zelf zo uit waren gestapt ik kwam alleen voor een happy massage en was blij dat het klaar was en ik weer weg kon
grt poeltje
 
Dit is voor mij de grootste afknapper geweest die ik heb mee gemaakt.
Smerige stinkende kamer. Man die zwaar kuchent in de kamer ernaast zit. Ik had een massage, daar bakte ze werkelijk niets van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik vind het een afknapper, vieze kamer, man die de zaakjes regelt en in een gehorige kamer ernaast zit.
Bed met beslapen en niet opgemaakt, douche met kleren op een droger die eerst weggehaald moet worden om te douchen.
Had 2 uur geboekt, is bij een uurtje gebleven.

Voor mij geen tweede keer.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben twee keer bij deze dame geweest, eerste keer alleen voor een massage dat sloeg nergens op een beetje heb ik ook laten blijken als goedmakertje werd ik heerlijk gepijpt want dat kan ze wel.
De tweede keer voor alles en voor langer ingegeven door de heerlijke pijp beurt van eerder.
Daar aangekomen was ze alleen en haar man zou later komen, wij naar de kamer, ik moet zeggen een heerlijke pijpbeurt en een tijdlang aan haar mosseltje kunnen sabbelen
wat ze echt kon waarderen en heb echt een prima tijd gehad daar is niet mis mee.
Echter het bed is inderdaad niet opgemaakt, een vreselijke bende in de slaapkamer en badkamer en als je binnenkomt moet je door een muur van rook van de partner als hij er is.
toen ik met Petra bezig was kwam hij thuis en liep hij via de gang de badkamer in die een open verbinding heeft met de slaapkamer en ging staan pissen, ja ik moet echt even kan het niet meer ophouden (dit is echt niet normaal).
Voor de sex met Petra hoef je het echt niet te laten daar heb ik een goede ervaring mee, maar de bende en die vent van haar dat heeft me echt doen te besluiten, nooit meer.
 
Mag ik zelf ook even reageren? Ons huis wordt elke week hygiënisch gereinigd en het is nooit zo'n bende. Er ligt was in de badkamer maar dat doen we elke week. Ik gebruik schone handdoeken. Altijd

Het is rommelig, maar altijd schoon. Ons huis wordt zoals gezegd elke week volledig hygiënisch gereinigd en is dus altijd schoon. Mijn man is thuis, maar dit staat netjes in de advertentie. Als je er aan stoort dat mijn man thuis is, dan moet je niet komen. Simpel verhaal.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De 20ste bij Petra geweest voor massage met.hp . Leuk gek wijf met lekker lijf. Heerlijk stel tieten. Massage was goed en daarna uitgebreid met elkaar gespeeld. Plaagt door uitstellen hoogtepunt op lekkere manier.. Petra is vrolijk en heel willig. Voor herhaling vatbaar .Dan massage met intiem.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Soft SM
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://marinus-en-peet.nl/
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bezoek Petra met enige regelmaat zo ook vandaag weer. Heeft een prima sexlijf en gezicht van een doorsnee vrouw. Kun gewoon lekker je gang mee gaan: diep tongzoenen, diep vingeren tot haar baarmoeder (kietelt lekker), vinger in haar kont, tepels knijpen, lekkere tik op d'r kont, je zak likken vindt ze allemaal lekker. Ze kan goed pijpen en is goed aan te moedigen als geil pijpsletje. En inderdaad, de enige route naar het toilet is via die kamer 😛 en als je haar lang boekt dan hoor je hem haar roepen dat hij echt moet. Dat was net tijdens het pijpen dus duwde ik 'm nog wat dieper en zei 'Petra heeft even haar mond vol'. Ik zit er niet zo mee om zijn vrouw uit te wonen als hij langsloopt, vind het zelfs wel grappig. Afgesloten op haar verzoek met Russisch en haar gezicht lekker volgespoten. Daarna douchen, handdoeken niet gestreken maar absoluut wel schoon. Prijs-kwaliteitverhouding vind ik prima.

Op hun website reserveer ik via e-mail een uur massage en pijpen, terplekke upgraden naar een uur all-in lukt mij prima voor vijf tientjes.
 
Laatst bewerkt:
Ben er een paar keer geweest. Ik ben zeer tevreden over de dame. Is gewoon zichzelf en oprecht geïnteresseerd je het naar je zin te maken. Massage, pijpen en showtje is geweldig. Zelfs een keer een lesbisch showtje gekregen. Absolute aanrader. Als ze meer in het centrum van het land zou wonen zou ik elke week langsgaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan