WHEM Petra

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoals ze zelf zegt in haar advertentie, het is geen erotisch massagesalon, dus verwacht dan ook geen erotisch of sensueel gebeuren.

Het is een soort van alternatieve behandeling waarbij ze ook gebruik maakt van massagetechnieken maar het is allemaal heel functioneel, ook het klaarkomen. Het is ook helemaal niet ontspannend. Dus van een soort opbouw zoals je dat bij tantra of een erotische massage zou verwachten is ook helemaal geen sprake, het hoogtepunt hoort gewoon bij de "behandeling". Zij is dus ook niet naakt als ze masseert.
Wat betreft de doucherituelen die ze vermeldt ... ze zet je onder een ijskoude douche, zij stapt mee in de douche en is op dat moment dus ook naakt, maar gewoon omdat het nu eenmaal niet handig is om met je kleren aan onder stromend water te gaan staan. Zelf staat ze niet helemaal onder het stromend water maar "wrijft" wel energieën van je lichaam met snelle neerwaartse bewegingen. Die douche is niet op twee minuten gedaan, ik vond het vreselijk, je zou best thuis eerst eens moeten oefenen om onder een ijskoude douche te gaan staan én te blijven ademen, en niet voor even.

Het feit dat ze adverteert op Redlights moet je dus gewoon zien als een commercieel strategische zet van haar want dit heeft helemaal niets te maken met erotisch getinte massages, zelfs niet met een gewone ontspanningsmassage. Als je dat voor ogen hebt, zoals ik dat toch halvelings had, dan ben je op het verkeerde adres. Dus laat je dan ook niet vangen aan wat haar foto's mogelijk zouden kunnen suggereren.
Maar als je haar website goed leest en je bent nieuwsgierig naar deze behandeling of je ziet er de helende werking van in, dan moet je het misschien proberen.

Het is wel een vriendelijke dame. Zij dicht zich ook wat paranormale gaven toe (zij ziet wat er allemaal niet in orde is met jou), maar dat heb je meer in zo'n omgeving, je kan dat toch niet controleren. Ik denk wel dat zij echt ter goeder trouw is wat betreft de behandeling die ze aanbiedt, of tenminste in haar geloof in de effectiviteit ervan. Ik heb het toch moeilijk met het wat "bedrieglijk lokken" door in de rubriek massages te adverteren op RL. Dus zo'n pienter plan is dat uiteindelijk dan ook weer niet, 99,99% komt wellicht nooit meer terug.

Enfin, ... het is een ervaring, dat is het minste wat je kan zeggen.
 
Draait al heel wat jaren mee hoor deze...eerst zelfs met intiem, dan erotische massages met alles op en aan, nu dus een soort spirituele versie met weinig erotiek...Vroeger ontving ze in het Meetjesland. Had zeer wisselende commentaren. Alleen al door haar uitleg en prijs/ kwaliteit verhouding niks (meer) voor mij.
 
Ben ik bij geweest in Watervliet. Totaal niet wat je mag verwachten van een tantra of chakra massage in ieder geval zonder opwekking van de sexuele energie. Vond het wel relaxed allemaal maar geen goed gevoel aan over gehouden. Ze bood toen later ook intiem aan maar zou ik nooit doen met haar.
 
Iedereen met een website die serieuze massages aanbied zal niet schriftelijk bevestigen dat een aftrekbeurt kan hoor, lijkt me normaal. Ik geloof de review hier is heel correct geschreven, en zegt ook dat het niks erotisch is. Nu vraag ik me af wat triggert een mens om 150 euro te betalen voor een koude douche, een zweverige sessie en al dan niet een trekbeurt? Ze adviseert de massage van minimum 150 maar nog beter die van 200. Ja hallo...
Houseofangels.be
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.433
Leden
33.991
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan