Recensie Phoenix, Bella Donna, Ardooie 4,38 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor de aandachtige lezer die geïnteresseert is in anaal: op haar site staat er geen grieks vermeld bij "contact en prijzen"; op RL staat dit wel bij de mogelijkheden....

Overigens wel een heel mooie site Phoenix alias Starlena moon!

Ik weet niet of haar site nog vaak up-to-date wordt gehouden. Bij twijfel zou ik redlights voorrang geven, of anders stuur je haar een berichtje en ben je direct zeker

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Verleden week bij deze dame geweest. Was een topdate, genieten en laten genieten.
Is echte een toppertje, behandel haar met respect en je krijgt het dubbel en dik terug.
Ga zeker nog terug

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Totale kosten (in euro)
280
Ardooie blijft voor mij toch wel een heel eind rijden... Het moet dus echt wel de moeite zijn... En dat was met Phoenix zeker het geval! OMG! Wat heeft die vrouw een sexdrive! Had al wel een en ander gelezen over haar... maar niks overtreft de werkelijkheid! Wat was dat een stomend sexfeest! OMG!

Na een snelle douche... samen naar de kamer. Phoenix showde me haar nieuw sexy lingerie setje... dat al snel uit ging! M'n handen, lippen, tong, waren overal... in een heerlijke verkenning van haar slanke lijfje. En... al snel ging haar focus naar m'n harde erectie... Deze dame wordt werkelijk gefascineerd door harde pikken! En dat zal je geweten hebben! Man! Wat een pijpbeurt! Heerlijk! Dus... snel m'n cockring erbij... en kregen ook m'n ballen het stevig te verduren! Liet haar lekker lang doorgaan... maar stond uiteindelijk zo scherp dat ik haar echt wel wilde neuken!

En... wat toen volgde... Ongelooflijk dat zo'n kleine, slanke vrouw... zoveel kan hebben! Krachtig, diep, hard, sneller... Het was de hele tijd 'Ja! Ja!' Wat een stomende vrijpartij! En, hoe meer ik gaf... hoe meer ze me aanspoorde om vooral verder te gaan! Waw! Geweldig! We moesten zelfs het bed terug op z'n plaats duwen. En, dan... toen ik dacht alles te hebben gezien... gingen we over op 'doggy'... OMG! Lang geleden dat ik nog zo 'voluit' kon (en mocht!) gaan! Met haar billen omhoog, op handen en knieën, haar stevig bij haar schouders nemend, haar helemaal omhoog trekken... en stevig blijven stoten! OMG! Heerlijk ook, hoe ze me bij m'n ballen grijpt terwijl ik stevig stoot! OMG! En... ze laat je ook duidelijk horen dat ze het zelf lekker vindt! OMG! Wat is die dame vocaal!

Was er dan niks aan te merken? Toch wel! Helaas heeft die kamer beneden GEEN airco... en werd het al snel érg warm in de kamer. Gelukkig voorzag Phoenix me meerdere keren van heerlijk koel water. En... dan konden we weer verder gaan!

Uiteindelijk over gegaan op nog een krachtige pijpbeurt en penismassage... en kwam ik krachtig spuitend klaar over haar... Man! Wat een feest!

Gelukkig kan je ook achteraf weer douchen (was écht wel nodig!) En... zo keerde ik moe maar voldaan weer huiswaarts.
Het nummer van Phoenix staat alvast in m'n telefoon!

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
140
zeer leuke date gehad met phoenix.
Mooi strak lichaam met zeer mooie kleine borstjes.
Pijpen was zeer goed. Prostaatmassage gekregen en in verschillende standjes mogen neuken.
Ze laat het niet altijd toe, maar nu wel heerlijk mogen beffen.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.privebelladonna.com/dame-3 / https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/enkel-op-woe-do-en-vrijdag-aanwezig-10-tot-18.html
Totale kosten (in euro)
140
Een bepaalde tijd terug gekozen om Prive Bella Donna te bezoeken te Ardooie voor een afspraak met Phoenix. Op zich een vriendelijke dame met een goed voorkomen. Vlot in de omgang/babbelt vlot en best een dame met 'pit in'. Een van de meer ervaren dames in dit huis die wel wat kan vertellen van de afgelopen jaren in dit vak; de ene locatie is de andere niet. Ze is zich overigens goed bewust van dit forum.

Bij aankomst kan je verderop gemakkelijk parkeren, propere omgeving met geen kat in de buurt op straat te zien. Bij aankloppen zie je eerst de gérante (vriendelijke dame) waarmee je afrekent en dan even apart wacht. Na ontmoeting e.d. met Phoenix even naar de badkamer voor het nodige en dan naar de kamer. Goede hygiëne en een proper voorkomen (bezoeker) zijn belangrijk, anders moet je je niet verwachten aan een leuk uurtje (logisch). Voorspel met kussen en het typische wat je kan verwachten, genieten :giggle:. Zelf geeft ze aan goed te zijn in PZC tot manueel hoogtepunt en zal ik zeker niet tegenspreken. Daarna nog enkele rondes met o.a. haar bovenop en doggy, fijn contact. Geen grenzen/limieten op te merken buiten uiteraard intiem condoomgebruik; verder respect voor timing van de afspraak en wederzijds respect wat vanzelfsprekend mag zijn.

Enige dat ik nog zou meegeven, is om zelf ook wat de touwtjes in handen te houden en aan te geven wat je wenst; ze babbelt graag en de tijd tikt ook verder 😁; maar neem zeker je tijd om er geen 'bandwerkbezoekje' van te maken.

Succes met de plantjes Phoenix 🥸.
Herhalingsgevaar: ja.

Wel, misschien is ze een studie gestart of zoiets. Ze had het over iets dat ze mogelijks ging studeren indien er voldoende inschrijvingen waren. Misschien is het gelukt in welk geval, succes meid !

Terug
Bovenaan Onderaan