Ikzelf ben een gepensioneerde vrijgezel en ga in December voor de vierde keer weer voor 22 dagen naar Phuket ,ik ga er 2 keer per jaar naar toe, steeds in Maart/April en in December,nu is het er mij nog wat te nat want het is er nog regenseizoen he.Volgend jaar huur ik er mij vooor 4 maanden van december tot einde Maart een appartement dat is stukken goedkoper.Toon respect voor de dames en je zult de dames van je moeten afslaan! Laat je wel niet pluimen en probeer de 'goudzoekers' links te laten liggen want die zijn er in grote getale aanwezig.Ikzelf ben 65 ,verzorgd lichaam en zie er jaren jonger uit en voel me er telkens 30 jaar jonger ! Ik heb er op mijn eerste reis een leuke en knappe vriendin ontmoet,ze is 38 en heeft me nog nooit om geld gevraagd dus een lot uit de loterij. We hebben dagelijks onze babbel of video-call en ik heb ze steeds 3 weken bij mij als ik ga .In Belgie zou ik het mogen vergeten om op mijn leeftijd nog zo een schoonheid naast mij te hebben . Wees gerust,je zult verslaafd raken aan Phuket vrees ik . Het aanbod zal wel iets minder zijn dan in het droge seizoen omdat sommige meisjes soms terug naar hun ouders of familie gaan in het regenseizoen.Succes!