WHEM Pijpdame Geraardsbergen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fitske

Wandelaar
42
14/09/21
31
2
Iemand ervaring met https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/pijpdate-zc-en-cim.html ?
Pijpdame uit Geraardsbergen die enkel PZC en CIM aanbiedt voor 65 euro.
Ik ben er al eens naartoe gereden maar ze heeft mij laten staan aan de deur, niks meer van gehoord.

Achteraf nog eens afspraak met proberen maken en ze excuseerde zich omdat ze vroeger weg moest.... Leuk maar ik reed er wel 30 min voor.

Dus iemand al bij geweest?
 
Ben al 3 keer tot daar geweest.. 1e keer is ook al niet doorgegaan vanwege overlijden in de familie :(
2e keer was ze er wel, goeie ervaring toen. Vandaag niemand thuis, ondanks dat de afspraak bevestigd werd slechts enkele uren op voorhand.
Niks meer gehoord...het zal hier nu wel bij blijven.

Helaas dit al te vaak al meegemaakt, gelukkig heb ik nog een aantal vaste adresjes al worden dit er wel minder.
Straks moet ik nog met 3 dames tegelijk afspreken, dat er tenminste 1 thuis is :p Liever niet natuurlijk.
Het is hier al niet zo geweldig in de streek Aalst-Geraardsbergen....

Ik zie dat er alweer een nieuwe ad staat voor morgen. Fakers en niet-opdagers komen op de fakerslijst terecht..hmm :cautious:
 
Laatst bewerkt:
Ben al 3 keer tot daar geweest.. 1e keer is ook al niet doorgegaan vanwege overlijden in de familie :(
2e keer was ze er wel, goeie ervaring toen. Vandaag niemand thuis, ondanks dat de afspraak bevestigd werd slechts enkele uren op voorhand.
Niks meer gehoord...het zal hier nu wel bij blijven.

Helaas dit al te vaak al meegemaakt, gelukkig heb ik nog een aantal vaste adresjes al worden dit er wel minder.
Straks moet ik nog met 3 dames tegelijk afspreken, dat er tenminste 1 thuis is :p Liever niet natuurlijk.
Het is hier al niet zo geweldig in de streek Aalst-Geraardsbergen....

Ik zie dat er alweer een nieuwe ad staat voor morgen. Fakers en niet-opdagers komen op de fakerslijst terecht..hmm :cautious:
En hoe was het? Op de eerste foto's leek ze een erg geile MILF maar op meer recentere foto's lijkt ze me minder strak en iets ouder... Het is dan maar om te pijpen maar het oog wil ook wat natuurlijk...
 
Ik vond het wel een goeie ervaring toen, ja iets ouder en minder strak klopt idd maar over t pijpen zelf zeker
geen klachten. Het afspreken blijft dus wel lastig.
 
Ik ben er één keer bij geweest en daarbij zal het wel blijven,
Het is letterlijk een pijpdate. Niets meer, niets minder.
Ze positioneert haar zo dat je haar niet kan aanraken.
Ze pijpt wel goed, waardoor je na 15 minuten terug buiten staat. Wasje, pijpen, wasje, buiten.
Hiervoor 65€ betalen vind ik iets te veel… maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Misschien was gewoon de klik er niet bij mij.
 
Ik ondertussen een keer of 3. Is idd soms moeilijker te bereiken, blijkt dat ze nog een "gewone" job ook ernaast doet. Ontvangst is zeer spontaan en het pijpwerk is top. Dat ze zich zo positioneert dat je haar niet kan aanraken (zoals ik las) klopt niet. In die zin dat je gewoon maar hoeft te vragen om anders te gaan zitten, heb toen heerlijk met die grote natuurlijke borsten kunnen spelen🤓 terwijl ze lekker verder pijpt en je ballen niet vergeet als je het vraagt. Ze doet wat er in haar adv staat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan