Pijpdate

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lulleken

Vaste klant
Forumpionier
221
07/07/21
166
5
Waar vind ik in België of Nederland amateurs (V, +21) die willen bijverdienen met PZC / PMC met of zonder CIM ?
Mag ook een professionele dienstverlener zijn.

No nonsense pijpbeurt met binnenkomen, broek uit en pijpen. Vergelijkbaar met Aziatische blowjob club service.
Liefst aan een goed tarief natuurlijk.
 
Voor een pijpdate ga ik altijd naar Daniella in Amsterdam. Ze is nu helaas niet op Kinky te vinden maar ben vorige maand nog bij haar geweest. Erg geile dame. Doet precies eigenlijk wat jij wilt. Naar binnen, financiele afhandelen en dan genieten. Ze pijpt op bed, op de bank, op haar knieën op de grond en tegen meerprijs kun je haar mond vol spuiten.
 
 
Voor een pijpdate ga ik altijd naar Daniella in Amsterdam. Ze is nu helaas niet op Kinky te vinden maar ben vorige maand nog bij haar geweest. Erg geile dame. Doet precies eigenlijk wat jij wilt. Naar binnen, financiele afhandelen en dan genieten. Ze pijpt op bed, op de bank, op haar knieën op de grond en tegen meerprijs kun je haar mond vol spuiten.
heb je een link die werkt, hoe ziet ze eruit ?
 
Voor een pijpdate ga ik altijd naar Daniella in Amsterdam. Ze is nu helaas niet op Kinky te vinden maar ben vorige maand nog bij haar geweest. Erg geile dame. Doet precies eigenlijk wat jij wilt. Naar binnen, financiele afhandelen en dan genieten. Ze pijpt op bed, op de bank, op haar knieën op de grond en tegen meerprijs kun je haar mond vol spuiten.
Heb je een nr of email adres van haar?
 
Ik heb er een paar keer gedaan. Cup b is volgens mij een a. Ze is 25, maar ziet er uit als een scholier.
Vrouwen trekken altijd wat van de leeftijd af en plussen de tietjes iets bij. B verkoopt vaak beter dan A, tenzij je zoals ik geil op superkleine tietjes. Roxy is simpel en zegt: " ik doe alles behalve anaal".
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan