Pijpen met of zonder condoom, en wat daar bij komt kijken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Moet eerlijk zeggen dat sommige dames ook lekker pijpen met condoom en dan is het extraatje veiligheid op soa's ook mooi meegenomen 😅
daarvoor is pmc ook bedoeld ook oraal kunnen soas overgebracht worden. dus ik begrijp dvps die alles met condoom doen. zij zijn degenen die het gevaar lopen en dan voor langere période uit de running zijn afgezien van de eventuele klanten die ze onbewust besmetten
 
Lastige ervan is dat pzc echt overheerlijk is. Ik heb liever geen pijpbeurt als het pmc moet zijn. In die paar keer dat ik pmc heb meegemaakt voelde ik niets. Dvp doen het wel wat wilder maar het maakt mij toch altijd slap. Doe er verder ook niet moeilijk over als de dvp het niet wil. Ik test regelmatig en heb gelukkig nog nooit wat opgelopen nav een dvp bezoek.

Wat dat betreft loop je m.i. meer risico bij de doorsnee meid(geen dvp) die zich nooit laat testen uit angst voor het resultaat maar wel constant onveilig sex heeft.

Dat gezegd hebbende, ga ik voortaan toch maar kiezen voor pmc en proberen ervan te genieten.
 
Lastige ervan is dat pzc echt overheerlijk is. Ik heb liever geen pijpbeurt als het pmc moet zijn. In die paar keer dat ik pmc heb meegemaakt voelde ik niets. Dvp doen het wel wat wilder maar het maakt mij toch altijd slap. Doe er verder ook niet moeilijk over als de dvp het niet wil. Ik test regelmatig en heb gelukkig nog nooit wat opgelopen nav een dvp bezoek.

Wat dat betreft loop je m.i. meer risico bij de doorsnee meid(geen dvp) die zich nooit laat testen uit angst voor het resultaat maar wel constant onveilig sex heeft.

Dat gezegd hebbende, ga ik voortaan toch maar kiezen voor pmc en proberen ervan te genieten.
doen dat rubbertje zit dan gewoon tussen je oren.
😂😂😂😂😂😂😂
rare uitspraak als ik dat zo terug lees maar is niet anders te verwoorden
 
Lastige ervan is dat pzc echt overheerlijk is. Ik heb liever geen pijpbeurt als het pmc moet zijn. In die paar keer dat ik pmc heb meegemaakt voelde ik niets. Dvp doen het wel wat wilder maar het maakt mij toch altijd slap. Doe er verder ook niet moeilijk over als de dvp het niet wil. Ik test regelmatig en heb gelukkig nog nooit wat opgelopen nav een dvp bezoek.

Wat dat betreft loop je m.i. meer risico bij de doorsnee meid(geen dvp) die zich nooit laat testen uit angst voor het resultaat maar wel constant onveilig sex heeft.

Dat gezegd hebbende, ga ik voortaan toch maar kiezen voor pmc en proberen ervan te genieten.
ken bitter weinig dvps die zich met regelmaat laten testen hoor :unsure:, pijpen allemaal zc en vaak mag de snikkel er ook bare in. En dan heb ik t niet over goedkope straatmadeliefjes of raamwerkers, maar prive of kamerontvangst of saunaclubs.

Veilig is het allesbehalve met een DVP, heb al een soa of 5 opgelopen doorheen de jaren, in privéleven nog maar 1x
 
ken bitter weinig dvps die zich met regelmaat laten testen hoor :unsure:, pijpen allemaal zc en vaak mag de snikkel er ook bare in. En dan heb ik t niet over goedkope straatmadeliefjes of raamwerkers, maar prive of kamerontvangst of saunaclubs.

Veilig is het allesbehalve met een DVP, heb al een soa of 5 opgelopen doorheen de jaren, in privéleven nog maar 1x
Ja, dat kun je vinden. Maarja, als je zo naar alles kijkt kan je net zo goed aseksueel zijn.
 
ik doe alles met een DVP, all the way. Maar ik ben op de hoogte van de risico's en kan daarmee overweg. Er zijn ook mensen die fietsen met een helm op uit veiligheid, ik doe liever alles zonder.

maar ik ben niet zo surrealistisch om zoals sommigen te beweren dat een onenightstand onveiliger zou zijn dan een DVP op diverse SOA's zoals chlamydia of gonorroe. DVPs /saunaclubs etc zijn een broeihaard van deze :D en blijven vaak onopgemerkt
 
Voordeel pijpen met condoom dame doet het vaak net wat dieper, en je bent gelijk klaar om te neuken , zeker bij kortere raamdates is dat handiger, of als je stijfte verliest bij openmaken en omdoen van het rubbertje. Moet de dame opnieuw gaan zuigen.....


.
 
Voordeel pijpen met condoom dame doet het vaak net wat dieper, en je bent gelijk klaar om te neuken , zeker bij kortere raamdates is dat handiger, of als je stijfte verliest bij openmaken en omdoen van het rubbertje. Moet de dame opnieuw gaan zuigen.....


.
Ik voel amper wat zonder condoom , laat staan met. Ik beeld me gewoon in hoe de dame hem ervaart( smaak , geur etc) En net daar word ik geiler van.
 
Hallo,

Ik lees hier al een tijdje mee, het leek me goed om voor dit bericht een account aan te maken.

Mede naar aanleiding van de berichten hier over hoe verwaarloosbaar klein de kans op een SOA is bij pzc, vond ik dat niet zo een probleem en deed ik dat soms (zelden eigenlijk). Helaas is nu toch gonorroe vastgesteld. Het moet van het afgelopen jaar zijn geweest, in die tijd heb ik iets van 3x pzc gedaan. Ik heb dus ook wel een vermoeden waar ik het heb opgelopen, maar ben niet volledig zeker, vanwege privacy ga ik ook geen namen noemen (regio Den Haag). Dus toch maar een waarschuwing, let hiermee op. Van de arts begrijp ik dat er een golf aan besmettingen is op dit moment. Zeker omdat er ook resistente gonorroe is, dat is wel echt een probleem. Voor mij is duidelijk dat ik geen pzc meer doe, ondanks de vele berichten hier dat het risico verwaarloosbaar is. Doe ermee wat je wilt 🙂

Groeten
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.214
Berichten
719.391
Leden
33.211
Nieuwste lid
tostimeester
Terug
Bovenaan Onderaan