Pijpen met of zonder condoom, en wat daar bij komt kijken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste,

In ben een tijdje terug naar een erotische masseuse/prostituée geweest.
De dame in kwestie heeft me gemasseerd, we hebben even gezoend en op het einde heeft ze mij 1 liktje op mijn eikel gegeven, waarna ik haar gevraagd heb hiermee te stoppen.
Mag ik ervan uitgaan dat het risico op hiv 0,0% is?
Alvast bedankt,
Simon
Ja, je hebt geen enkel risico gelopen om hiv te krijgen.
 
Beste,

In ben een tijdje terug naar een erotische masseuse/prostituée geweest.
De dame in kwestie heeft me gemasseerd, we hebben even gezoend en op het einde heeft ze mij 1 liktje op mijn eikel gegeven, waarna ik haar gevraagd heb hiermee te stoppen.
Mag ik ervan uitgaan dat het risico op hiv 0,0% is?
Alvast bedankt,
Simon
De kans is idd klein,maar ik zou toch 14 dagen in quarantaine gaan.Voor jezelf en voor de veiligheid van je naasten.
 
@Thomas Vds over HIV zou ik me geen zorgen maken. Degene die gepijpt wordt heeft in de regel al heel weinig risico op een SOA, en HIV kun je er eigenlijk al helemaal niet mee oplopen. Om HIV op te lopen door pijpen zijn wel wat extremen nodig, zoals open wonden op je penis, en de dame moet bloedend tandvlees hebben, niet onbelangrijk de dame zou ook nog eens positief moeten zijn zonder dat ze onderdrukkende medicijnen gebruikt.

Volgende keer gewoon aan de dame vragen of ze een condoom wil pakken, ipv haar te stoppen met pijpen ;)
 
Beste,

In ben een tijdje terug naar een erotische masseuse/prostituée geweest.
De dame in kwestie heeft me gemasseerd, we hebben even gezoend en op het einde heeft ze mij 1 liktje op mijn eikel gegeven, waarna ik haar gevraagd heb hiermee te stoppen.
Mag ik ervan uitgaan dat het risico op hiv 0,0% is?
Alvast bedankt,
Simon

Je had direct volksgezondheid en inspectie moeten bellen. Dit is een situatie dat niet meer te overzien is.

_122566752_gettyimages-1362461479.jpg


De kans dat je geslachtsdeel eraf valt is aanzienlijk. Ik zou ook de wereldgezondheid bellen en jezelf aangeven als potentieel slachtoffer van seksueel misbruik.

Nee zonder dollen: HIV is alleen overdraagbaar middels bloed en / of anaal contact. Als je ff google'd naar hoe je hiv verkrijgen kunt dan is het laatste wel een likje op je geslachtsdeel.
 
...

Nee zonder dollen: HIV is alleen overdraagbaar middels bloed en / of anaal contact. Als je ff google'd naar hoe je hiv verkrijgen kunt dan is het laatste wel een likje op je geslachtsdeel.

Je vergeet voorvocht, sperma en vaginaal vocht. HIV is ook overdraagbaar bij vaginaal contact. Maar de kans op besmetting door pijpen lijkt me inderdaad miniem tot nul.
 
ik vind vele er nogal erg panisch over doen in ze geheel. een soa is echt no big deal. vele doen alsof het het einde van de wereld is als je t oploopt
Het is alleen lastig als je het thuis moet uitleggen en je zit in een relatie. Want geloof maar dat de huisarts je partner ook wil behandelen. Heb het meegemaakt, en ze wist dat ik wandelde
Maar een soa opbiechten is nog wat anders 😏😏
 
Je kunt ook hiv oplopen van tongzoenen , waarom moet ik dit als 25 jarige jonge vrouw uitleggen aan boomers what is wrong with you


Wel realistisch blijven.
 

Wel realistisch blijven.
Het verstand komt met de jaren er is nog hoop voor haar 😉
 
Je kunt ook hiv oplopen van tongzoenen , waarom moet ik dit als 25 jarige jonge vrouw uitleggen aan boomers what is wrong with you
Die theoretische kennis van je is nog niet helemaal perfect, vrees ik. Ik zou je met klem adviseren om nog een paar boekjes door te lezen voordat je aan je eerste praktijkstage gaat beginnen.
 
Zou ze ook smetvrees hebben? Misschien zijn er nog corona pakken over van de GGD 🙈
Ik heb inmiddels het vermoeden dat @Wannabesworker een trol is. Stijl, positionering en argumentatie lijken vaak gericht op creëren van conflict. Olie op het vuur, en dan een beetje op een verholen manier. Vaak lompe, ondoordacht lijkende stellingnames, gevolgd door een agressieve reactie als er commentaar gegeven wordt door andere forumleden. Een post van een DVP levert hier steevast het nodige "engagement" op, ideaal om mee te trollen. Maar kan natuurlijk net zo goed dat ik fout zit met mijn vermoedens 🙄 Wordt het DVP label fatsoenlijk gevalideerd door het forumbeheer?
 
Terug
Bovenaan Onderaan