Plaats hier aub je ervaringen van dames op kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcel123

Wandelaar
46
10/06/25
16
Helaas kennen velen van ons het probleem dat als je afspreekt een dame afspraken niet nakomt, de hygiëne niet top is of dat je gewoon wordt opgelicht ect.

Op kinky.nl worden negatieve reviews van bezoekers vaak niet toegelaten en de reden is vrij simpel, aan ons verdienen ze NIETS maar aan de dames VEEL.

Ik hoop dat we elkaar makkelijker op de hoogte kunnen houden via deze poost.

Helaas kennen velen van ons het probleem dat als je afspreekt een dame afspraken niet nakomt, de hygiëne niet top is of dat je gewoon wordt opgelicht ect.

Op kinky.nl worden negatieve reviews van bezoekers vaak niet toegelaten en de reden is vrij simpel, aan ons verdienen ze NIETS maar aan de dames VEEL.

Ik hoop dat we elkaar makkelijker op de hoogte kunnen houden via deze poost.
Daar is deze Site voor. Goedemorgen!

Maak dan als moderator een topic aan speciaal voor Kinky.nl reviews die niet worden gepubliceerd ipv iets zinloos te noemen.
Makkelijker is toch gewoon reviews te schrijven. Zo is deze site ook bedoeld. De naam geeft het al een beetje weg.
Dat kan zeker en doe ik ook regelmatig, maar ik mis een topic op de main page over specifiek de website kinky.nl en dat reviews te vaak afgekeurd worden waardoor bezoekers van een koude kermis thuis komen. Dacht dan maak ik zelf een onderwerp aan.

Laatst bewerkt:
Dat kan zeker en doe ik ook regelmatig
Je review teller staat op 0. 🤔
maar ik mis een topic op de main page over specifiek de website kinky.nl en dat reviews te vaak afgekeurd worden waardoor bezoekers van een koude kermis thuis komen. Dacht dan maak ik zelf een onderwerp aan.
Misschien moet je eens goed deze site bekijken en begrijpen hoe het is opgebouwd. Alles wat je beschrijft is er in principe al.

Maak dan als moderator een topic aan speciaal voor Kinky.nl reviews die niet worden gepubliceerd ipv iets zinloos te noemen.

Dat kan zeker en doe ik ook regelmatig, maar ik mis een topic op de main page over specifiek de website kinky.nl en dat reviews te vaak afgekeurd worden waardoor bezoekers van een koude kermis thuis komen. Dacht dan maak ik zelf een onderwerp aan.
Volgens mij snap je het niet @Marcel123

Al die Kinky reviews waar je het over hebt, gaan over een bepaalde dame.

Als je verhaal niet op Kinky mag, en je het hier kwijt wil, dan doe je dat toch lekker bij de reviews van de desbetreffende dame?

Terug
Bovenaan Onderaan