Plan om gordijnen op Wallen te sluiten valt slecht bij sekswerkers: "Creëert onveilige situatie"

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Flauwekul. Je kunt (als je wilt) redelijk snel Nederlands leren en ik ken ook genoeg van die luie expats die na 25 jaar geen NL praten omdat ze er niets aan gedaan hebben (en daar een soort trots op zijn), maar dat hoeven we toch niet te accommoderen.
Ik werk zelf voor een internationaal bedrijf, dus Engels is bij ons de voertaal en dat is prima.
Maar ik kan me nog altijd veel beter uitdrukken in het NL en dit is een Nederland(stalig) forum.

Eens! Mijn vriendin is krap 2 jaar in Nederland en werkt. Ze spreekt daar uitsluitend Nederlands inmiddels. Natuurlijk niet feilloos en op het niveau A2 maar gaat om de instelling. De wil om het te leren...
 
Omdat het spaans zich richt rond latijns Amerika. Dus je zal daar meer last van hebben in die regio.
Europa, noord Amerika = meer engels gericht
Nederland staat trouwens bekend om het feit dat we hier zo goed Engels spreken (in het algemeen)
Ja, als iemand zich netjes meldt en niet meteen als een idioot zich aanstelt dan vind ik een beetje Engels ook niet erg. Wel graag correct Engels en niet dat slordige "whatever, het zal wel goed zijn" met there/their ;-)
 
Eens! Mijn vriendin is krap 2 jaar in Nederland en werkt. Ze spreekt daar uitsluitend Nederlands inmiddels. Natuurlijk niet feilloos en op het niveau A2 maar gaat om de instelling. De wil om het te leren...
Precies; en als je de energie (en geld) hebt om naar de hoeren te gaan, kun je ook Nederlands leren en in deze taal hier je bijdragen leveren en niet als een lui varken denken dat we allemaal ons aanpassen aan een vreemde taal.
Is ook erg onbeleefd.
We gaan een beetje off-topic.
 
Maar dat kan hij dus niet en Engels is ze enige manier van communiceren laat hem gewoon hij doet niemand kwaad ermee.
Dan leert hij het maar of gebruikt google translate op een verstandige wijze.
Hij doet er natuurlijk niemand kwaad mee, maar ik vind het nogal respectloos al schijnt het, tot mijn verbazing, niet tegen de huisregels te zijn.
 
Thanks for researching the background of that sketchy tourist. Thinks he knows better than people who have been walking through Amsterdam for 50 years. But now it is clear that it is just about his private interests and his marginal Youtube channel.
I have been visiting the red light district every year several times for 30 years (20 before I had a YouTube channel), I am sorry I don't make the 50 that would apparently qualify me to have an opinion. It seems clear that the moaning locals are the ones only interested in their "private interests" when they stubbornly stay somewhere they clearly hate.
 
Then he learns it or uses google translate in a sensible way.
Of course he doesn't hurt anyone with it, but I find it rather disrespectful although, to my surprise, it doesn't seem to be against the house rules.
Out of respect I asked in my very first post and was told it was fine. Just as I did on Hookers and also told it was fine. Using Google translate twice within the process of reading and then replying seems a recipe for disaster. Unfortunately there are no English language forums worth reading these days. I don't post here very often so it's hardly going to spoil anyone's enjoyment.
 
Out of respect I asked in my very first post and was told it was fine. Just as I did on Hookers and also told it was fine. Using Google translate twice within the process of reading and then replying seems a recipe for disaster. Unfortunately there are no English language forums worth reading these days. I don't post here very often so it's hardly going to spoil anyone's enjoyment.
In 30 jaar had je toch wel de tijd daarvoor zeg!
 
Out of respect I asked in my very first post and was told it was fine. Just as I did on Hookers and also told it was fine. Using Google translate twice within the process of reading and then replying seems a recipe for disaster. Unfortunately there are no English language forums worth reading these days. I don't post here very often so it's hardly going to spoil anyone's enjoyment.
How do you record the woman in the red light district do you use a hidden camera? because I don't think it's legal to do so.
 
Kijk dat GeorgeAmsterdam hier komt is vooral om ze youtube kanaal te promoten laat dat duidelijk zijn anders had hij een andere naam kunnen kiezen hij kiest bewust dezelfde naam als ze kanaal, niets nieuws onder de zon. Maar dat doet vanderlindemedia ook en van mij mogen ze ook hoor zolang het hier toegestaan is en volgens de regels gaat vind ik het best.
 
Laatst bewerkt:
Out of respect I asked in my very first post and was told it was fine. Just as I did on Hookers and also told it was fine. Using Google translate twice within the process of reading and then replying seems a recipe for disaster. Unfortunately there are no English language forums worth reading these days. I don't post here very often so it's hardly going to spoil anyone's enjoyment.
Tja, ik maak hier niet de huisregels, dus kan hoogstens mijn verbazing ventileren dat het gebruik van een andere taal dan Nederlands wordt toegestaan.
Het komt de dynamiek van de discussie in ieder geval niet ten goede en als je, zoals blijkt in jouw geval, al lang in NL woont, dan vind ik het respectloos en lui naar de Nederlandse samenleving toe.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan