Algemeen Plattegrond Linnébuurt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Overlijden aan een knokpartij ?

maar even zonder gekheid, ik wil al een tijdje naar Brussel om de dames te bekijken. Dit is niet de zelfde buurt als Brussel Noord toch?
Ik ben opzoek naar Marokkaanse dames en shemales, waar zitten die?


Overigens beschrijven jullie Brussel en het gevaar zoals Amsterdam in de jaren 80-90 was, wat ik me wel kan voorstellen want Belgie is ook Nederland uit de jaren 80-90 haha.
Gewoon niet laten merken dat je bang bent en die idioten negeren.
@Fredje020 ik heb lange tijd aan de rand van Brussel gewoond en diverse keren de Aarschotstraat bezocht. Het is er zeker niet pluis, het loopt er vol met bontkraagjes, tuig, zigeuners, junks en zakkenrollers. De meeste kamers zijn verschrikkelijk aftands en totaal uitgeleefd.
De dames achter de ramen zijn niet beter dan in b.v. Antwerpen of Duisburg, daarvoor hoef je niet naar deze stad te reizen. Transen niet gezien in Brussel, ook geen Marokaanse dames tegen gekomen, het is allemaal Oostblok
De laatste keer dat ik er was werd ik overvallen door 2 Noord Afrikaanse mannen.
Voor mij nooit meer.

Ga naar Antwerpen, echt 1000x beter wandelen. En omdat de meeste klanten normaal doen in Antwerpen zijn de dames ook veel relaxter.
 
Heb toen overdag geen last gehad. Meerdere malen de straat gemaakt en bij binnengaan station vroeg ene of ik coke ofzo wou. Gewoon genegeerd.

Maar het is opvallend hoe schaamteloos 't allemaal gebeurt in vergelijking met andere rosse buurten.
Heb het in een ander topic al vermeld (geloof tippelzone Brussel), ze dealen openlijk met de politie amper 25 meter verder. Af en toe wordt er es ene aangehouden en doorzocht, maar ja, voor die agenten is dat ook een straatje zonder einde. Pak ze vandaag op, morgen staan ze er opnieuw en ze lachen hen gewoon vierkant uit.

Zelfde met die ellendige steps, staan of eerder liggen overal. Wordt mee gesmeten van kan niet meer en rijden ermee op voetpad. Ze rijden agenten voorbij, die houden heb tegen, wat ambras omdat ze niet op voetpad maar op straat moeten rijden maar 15 meter verder (eens ze de agenten voorbij zijn) rijden ze weer bijna iemand omver op voetpad.

En laatste is gewoon het absolute schijt dat ze hebben aan blanken. Van de week 2x een of andere Algerijn of Tunesiër die op de moment dat ik hem passeer een fluim afsteekt vlak voor mijn voeten.

En te bedenken dat de Aarschotstraat nog de minst erge is. Da's nog een brede straat. In pakweg de linnéstraat wil je niet plots een groepje tegen komen want je zit vast tussen de muren van de gebouwen en de geparkeerde auto's, zonder enige veilige uitweg.

En dan verschieten de politiekers dat een partij als Vlaams Belang alsmaar groter wordt met elke peiling.
 
Dan spreek je nog niet over de lege lachgasflessen die her en der op straat liggen en de gasten die met opgeblazen ballonnen in hun mond rondlopen of de mannen die balletje-balletje spelen en de vechtpartijen die daar regelmatig mee gepaard gaan....
Of de helers van gestolen waar die langsgaan bij de meisjes om hun vangst te verkopen....
 
@Fredje020 ik heb lange tijd aan de rand van Brussel gewoond en diverse keren de Aarschotstraat bezocht. Het is er zeker niet pluis, het loopt er vol met bontkraagjes, tuig, zigeuners, junks en zakkenrollers. De meeste kamers zijn verschrikkelijk aftands en totaal uitgeleefd.
De dames achter de ramen zijn niet beter dan in b.v. Antwerpen of Duisburg, daarvoor hoef je niet naar deze stad te reizen. Transen niet gezien in Brussel, ook geen Marokaanse dames tegen gekomen, het is allemaal Oostblok
De laatste keer dat ik er was werd ik overvallen door 2 Noord Afrikaanse mannen.
Voor mij nooit meer.

Ga naar Antwerpen, echt 1000x beter wandelen. En omdat de meeste klanten normaal doen in Antwerpen zijn de dames ook veel relaxter.

Bedankt voor je bericht!
Was inmiddels al wel in Brussel geweest en vond er inderdaad niets aan.

Zag wel veel noord Afrikaans gespuis op straat maar niemand viel me eigenlijk lastig.

Was overigens voor het eerst in Brussel (heb er nooit naartoe gehoeven) en ik vind t maar een vreemde stad. Modern en, op het oog, veilig aan de ene kant van de stad en 1 grote chaos en vervallen panden aan de andere kant.


Antwerpen kom ik redelijk vaak en dat is mijn favoriete wandelstad.
 
Aarschotstraat gaat achteruit elke dag want naast de bedelaars, daklozen, drugsdealers, drugsgebruikers, zakkenrollers, bendes, afval is wel heel erg aan worden langzaam zowel overdag en 's nachts. Geef mij liever de Schipperskwartier in Antwerpen of glazen straatje in Gent waar ik niet word aangesproken voor een gratis sigaret elke keer.
 
@Fredje020 ik heb lange tijd aan de rand van Brussel gewoond en diverse keren de Aarschotstraat bezocht. Het is er zeker niet pluis, het loopt er vol met bontkraagjes, tuig, zigeuners, junks en zakkenrollers. De meeste kamers zijn verschrikkelijk aftands en totaal uitgeleefd.
De dames achter de ramen zijn niet beter dan in b.v. Antwerpen of Duisburg, daarvoor hoef je niet naar deze stad te reizen. Transen niet gezien in Brussel, ook geen Marokaanse dames tegen gekomen, het is allemaal Oostblok
De laatste keer dat ik er was werd ik overvallen door 2 Noord Afrikaanse mannen.
Voor mij nooit meer.

Ga naar Antwerpen, echt 1000x beter wandelen. En omdat de meeste klanten normaal doen in Antwerpen zijn de dames ook veel relaxter.
Kan niet anders dan dit te beamen. Als Vlaming ben je lang geen sant in eigen land meer in Brussel. Het onkruid tiert het. Het is inmiddels een jaar geleden dat ik er me nog 'waagde'. Toen heb ik gezegd nooit meer. Want die vieze blikken van veel allochtone 'medemensen' staan nog steeds op mijn netvlies gebrand. Haat, gedrogeerd, stinkend in lompen. Bwah... Vroeger liep ik daar graag rond. Dronk een pint in 'den Bureau", of een ander cafeetje. En wipte daarna binnen bij een dame in de Linnéstraat. Was daar vaste klant bij zowel de hemelsmooie Sylvie , Carole of Martine die dagelijks vanuit Oostende pendelde. Maar in die straatjes bergop zou ik me nooit meer wagen. Helaas. De ganse buurt is een stille dood aan het meemaken.
 
Neem een voorbeeld aan Singapore. Oppakken en ophangen, niet oppakken en een paar uur later weer op straat. In Singapore is het wel veilig en weinig criminaliteit.
Dat er iets moet gebeuren is wel duidelijk en dat het hangmatbeleid / pamperbeleid van de PS het niet zal doen.

Had vanochtend nog prijs. Ik wandel van station (dus Aarschotstraat , niet de Linne) gewoon naar werk, paar gastjes met lachgas in ballonnen bezig. Er zelf ook van aan het inhaleren. Auto 5 meter verder met ramen open en tsjingel tsjangel muziek voor half de straat.

Ik loop kalm voorbij, een van die gastjes al roepend 'pas trouvé ta pute?', ondertussen mij aan het bekijken met z'n door lachgas gedrogeerde ogen. Ik hoor daarna achter mijn rug nog allerlei beledigingen naar mijn hoofd geslingerd worden (voor de duidelijkheid: racistische, want was weer van 'vuile blanke' e.d.) gevolgd door gelach.

Jouw voorstel van Singapore is nogal radicaal, want doet mij denken aan Gestapo/Stasi-praktijken. Maar ik moet wel zeggen dat zo'n ervaringen mensen wel richting echt racisme duwen. Zeer jammer dat zo'n individuen het dan vergallen voor zij die zich wel goed (willen) inburgeren...
 
Laatst bewerkt:
Ben er vandaag enkele keren door gewandeld, was toch in Brussel en te nieuwsgierig. Linnéstraat, plantenstraat en weidestraat.
Het was natuurlijk wel klaarlichte dag, maar heb er me niet echt onveilig gevoeld. Ben zelfs enkele drankjes gaan kopen in de shop op de hoek van Linné en Weide. Had echt dorst van het vele stappen.
Het is natuurlijk wel een super verloederde buurt, overal ligt afval en op de hoek van elke straat staan louche types (wss dealers). Je moet natuurlijk geen contact zoeken. Ik denk als je er gewoon door wandelt en laat zien dat je enkel de ramen bekijkt dat ze je gewoon laten.
De politie moet hun wagens tussen de lege flessen lachgas parkeren xD Je hebt het politiebureau en letterlijk 2 huizen verder beginnen de ramen met dvp's.
 
Ben er vandaag enkele keren door gewandeld, was toch in Brussel en te nieuwsgierig. Linnéstraat, plantenstraat en weidestraat.
Het was natuurlijk wel klaarlichte dag, maar heb er me niet echt onveilig gevoeld. Ben zelfs enkele drankjes gaan kopen in de shop op de hoek van Linné en Weide. Had echt dorst van het vele stappen.
Het is natuurlijk wel een super verloederde buurt, overal ligt afval en op de hoek van elke straat staan louche types (wss dealers). Je moet natuurlijk geen contact zoeken. Ik denk als je er gewoon door wandelt en laat zien dat je enkel de ramen bekijkt dat ze je gewoon laten.
De politie moet hun wagens tussen de lege flessen lachgas parkeren xD Je hebt het politiebureau en letterlijk 2 huizen verder beginnen de ramen met dvp's.
Overdag is anders dan als het donker is. Met dat je interesse hebt in de rame wil niet zegge da ze je dan gerust laten. Integendeel je hebt cash op zak! Allen de pooiers zullen je misschien gerust laten.
 
Iemand aanbevelingen voor in de dag ?,heb er al een tijdje niet meer geweest met de dagshift zoek een goede afrikaanse weet er wel een Paar maar wil iets nieuw proberen
Dank bij voorbaat
 
Iemand aanbevelingen voor in de dag ?,heb er al een tijdje niet meer geweest met de dagshift zoek een goede afrikaanse weet er wel een Paar maar wil iets nieuw proberen
Dank bij voorbaat
De eerste die je zal tegenkomen is een Afrikaanse zwerver. En dan dien je alert te zijn. Mijden die buurt. De weinigen autochtonen schreeuwen moord en brand over de ellende en verloedering. Deze week nog in het nieuws op VRT een getuigenis van een bewoner gezien. Is gewapend met een stevige stok. In het andere geval is hij een vogel voor de kat.
 
De eerste die je zal tegenkomen is een Afrikaanse zwerver. En dan dien je alert te zijn. Mijden die buurt. De weinigen autochtonen schreeuwen moord en brand over de ellende en verloedering. Deze week nog in het nieuws op VRT een getuigenis van een bewoner gezien. Is gewapend met een stevige stok. In het andere geval is hij een vogel voor de kat.
Check even bovenstaande berichten van mensen die er geregeld komen. Je hoeft dit niet te bekijken als een zware ghetto waar geen witte mensen of politie komt!
 
Check even bovenstaande berichten van mensen die er geregeld komen. Je hoeft dit niet te bekijken als een zware ghetto waar geen witte mensen of politie komt!
Kan zijn. Maar ik heb alvast mijn besluit genomen. Nooit of te nimmer waag ik me daar nog. Bovendien zijn de weinig overgebleven huisjes bevolkt door onaantrekkelijke en vaak al te obese zwarte dames
 
Iemand aanbevelingen voor in de dag ?,heb er al een tijdje niet meer geweest met de dagshift zoek een goede afrikaanse weet er wel een Paar maar wil iets nieuw proberen
Dank bij voorbaat
De Nigeriaanse Gabriella ziet er wel leuk uit. Het standaardtarief in de buurt is een twintigje, waarvoor je 15-20 minuten en 2 standjes krijgt. Alleen maar pmc + nmc, geen extra diensten. Ik zou niet meer uitgeven dan dat, ook niet bijbetalen voor zogenaamde extra diensten, denk niet dat er veel van waargemaakt wordt. Je betaalt dus niet veel maar krijgt ook niet veel in ruil. Een basic trade-off dus.
Er zijn in de hele buurt misschien nog 1 of 2 andere meisjes die er ook wel doenbaar uitzien, de rest is ofwel niet knap/obees ofwel blanke 60+'er. Als je specifiek van Afrikaanse BBW's houdt kan je er je slag wel slaan.

Als blanke man zou ik er enkel overdag bij helder weer rondlopen en me alleen maar bezighouden met wandelen, met niemand anders contact maken en ogen en oren gespitst houden. Als je aangesproken wordt door mannen uit de buurt, gewoon negeren en stevig wegwandelen.
 
Ik kan zeggen dat er er nog enkele carres open zijn in de linnestraat etc...de meeste zijn gesloten idd er zijn er nog max 10 a 15 open in de hele buurt, in de linnestraat zelf zijn er maar 4 carres open,kan je meedelen dat de buurt nog altijd in werking is,wie officieel inorde is en er nog werkt op dit moment zij zullen er dik en dun van genieten de klanten blijven komen en zullen meer verdienen dan er voor en bevestigen dit
 
Ik kan zeggen dat er er nog enkele carres open zijn in de linnestraat etc...de meeste zijn gesloten idd er zijn er nog max 10 a 15 open in de hele buurt, in de linnestraat zelf zijn er maar 4 carres open,kan je meedelen dat de buurt nog altijd in werking is,wie officieel inorde is en er nog werkt op dit moment zij zullen er dik en dun van genieten de klanten blijven komen en zullen meer verdienen dan er voor en bevestigen dit
Da's whishfull thinking. Wie zal zich daar nog wagen om te gluren naar 10 obese dames tussen een mengelmoes van ongure types die de straten intussen hebben ingepalmd. Nee, ik denk dat het over en uit is daar.
 
Is wel vaker zo geweest, als het meezit draait het over een week weer alsof er niets is gebeurd. Toch heb ik het gevoel dat het niet mee zit.
Vila, je beaamt mijn woorden. En als het effectief zo is dat er een verzegeling is dan laat dit weinig goeds voorspelling. Nu, da's mijn zaak niet. Ik ga er nimmer meer naartoe.
 
Vandaag nog eens een wandeling in de buurt gemaakt ,letterlijk geen klote te zien er zijn na mijn mening maar 2 dames die de moeite zijn om te bezoeken in de dagshift..
Marion linnestraat 93 haar dan ook nog eens bezocht vandaag en gina plantenstraat 90(werkte vroeger met de nacht in de linnestraat).
 
Terug
Bovenaan Onderaan