Algemeen Plattegrond Linnébuurt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zeg doe eens rustig aan. Je komt net op dit forum kijken en stelt dat ik ongegrond dingen zeg, terwijl ik toch zeker wel wat bronnen noem. Welke rosse buurt in Duitsland zou er gevaarlijker zijn?
Nieuw op het forum betekent niet nieuw in de game. Ik weet precies waar ik het over heb. Maar ik ga me verder niet bemoeien met jou gebrek aan kennis. Ik laat her hier bij. Succes
 
Nieuw op het forum betekent niet nieuw in de game. Ik weet precies waar ik het over heb. Maar ik ga me verder niet bemoeien met jou gebrek aan kennis. Ik laat her hier bij. Succes
U zegt dat de linnestraat geen gevaarlijke buurt is tegenover een Duitse prostitutie buurt, collega @Asielzoeker vraagt u om een Duitse prostitutie buurt te zeggen waar het gevaarlijker is dan de brusselse en u kunt of wil geen antwoord geven,waarom zegt u dan tegen hem dat Duitsland gevaarlijker is dan brussel,ik ben al in alle buurten in de Benelux en duitsland geweest en wat asielzoeker zegt klopt,ik kom al 20jaar in Brussel en derest... NOEM 1 BUURT DAT GEVAARLIJKER IS
U gaat in discussie en kan geen antwoord geven
 
Laatst bewerkt:
U zegt dat de linnestraat geen gevaarlijke buurt is tegenover een Duitse prostitutie buurt, collega @Asielzoeker vraagt u om een Duitse prostitutie buurt te zeggen waar het gevaarlijker is dan de brusselse en u kunt of wil geen antwoord geven,waarom zegt u dan tegen hem dat Duitsland gevaarlijker is dan brussel,ik ben al in alle buurten in de Benelux en duitsland geweest en wat asielzoeker zegt klopt,ik kom al 20jaar in Brussel en derest... NOEM 1 BUURT DAT GEVAARLIJKER IS
U gaat in discussie en kan geen antwoord geven
Ik kan geen antwoord geven of ik wil geen inhoudelijk antwoord geven over zware criminelen in tenten waar ik graag nog hoeren bezoek. Gek he? Ik kies eieren voor me geld en laat jullie denken wat jullie willen. Velgie is gevaarlijker en ik antwoord niet omdat ik geen antwoord heb etc. Is helemaal prima. Ook voor jou geld dat ik het hierbij laat
 
Zware criminele tenten spelen hun spelletjes op de achtergrond, in stilte waar de normale wandelaar geen last van heeft. Dat is heel wat anders dan het type criminaliteit dat zich manifesteert bij het noordstation, waar de handhaving is verdwenen en de straten zijn overgegeven aan het tuig. Ik weet zeker dat ze in die Duitse tenten waar het over gaat dat ze daar orde handhaven, want het gaat over een organisatie runnen en zonder veiligheid voor de wandelaars wordt hun business aangetast en dat accepteren ze niet.

Het is een publiek geheim dat de hoerententen graag worden gerund door mannen op een motor en consorten, dus je mag daar best wat over zeggen in het algemeen hoor.
 
Wat een bende in Brussel zeg. De hele rosse buurt bestaat uit gevaarlijke primaten. Nergens politie te zien ook.. ik kan mijn medewandelaars dan ook niet anders dan aanraden de Brusselse krochten ver links te laten liggen.

Sowieso een goed idee om links op alle vlakken links te laten liggen trouwens.
 
iemand al bij de jonge dame geweest in de linnestraat 66 ? venster laag bij de grond . Zit een jongedame met een sexy blik en outfit
Het nummer ken ik niet. Maar als het gaat om dat ene lage raam, waarbij de dame ook lager staat: daar ben ik al geweest. Knappe dame, mooie borsten. Prestatie niet helemaal top, maar prijs-kwaliteit best wel goed.
 
Nieuw op het forum betekent niet nieuw in de game. Ik weet precies waar ik het over heb. Maar ik ga me verder niet bemoeien met jou gebrek aan kennis. Ik laat her hier bij. Succes
Zware criminele tenten spelen hun spelletjes op de achtergrond, in stilte waar de normale wandelaar geen last van heeft. Dat is heel wat anders dan het type criminaliteit dat zich manifesteert bij het noordstation, waar de handhaving is verdwenen en de straten zijn overgegeven aan het tuig. Ik weet zeker dat ze in die Duitse tenten waar het over gaat dat ze daar orde handhaven, want het gaat over een organisatie runnen en zonder veiligheid voor de wandelaars wordt hun business aangetast en dat accepteren ze niet.

Het is een publiek geheim dat de hoerententen graag worden gerund door mannen op een motor en consorten, dus je mag daar best wat over zeggen in het algemeen hoor.
Ik wil mij toch even mengen in deze discussie, linnébuurt is wat mij betreft by far de gevaarlijkste dvp buurt van de benelux en ik ben in elke straat/buurt meerdere malen geweest om alle tijdstippen ook. Ja in Duitsland heb je ook gevaarlijke en ongure plekken. Maar linnebuurt spant de kroon
 
Terug
Bovenaan Onderaan