Recensie Luisa/Luiza, Eindhoven (voorheen Amstelveen, Den Bosch, Hilversum, Amersfoort, Nieuwegein) 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gameb0y

Vaste klant
126
10/08/21
155
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/9276186-luiza
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een bezoekje gebracht aan Luiza. Ik werd getriggerd door haar vriendelijk uiterlijk en mooie lach. De recensies op Kinky waren ook positief.

Contact via whatsapp in het engels, ik kon al snel terecht. Ze ontvangt in de buurt van het station, mijn advies is om met de lift naar de betreffende
verdieping te gaan. Ik besloot als een fitboy de trap te pakken....:cautious:

Bij binnenkomst werd ik ontvangen door de vrouw op de foto's. Wat een mooie verschijning. Mooie lach en mooie tanden. Na wat gezoend te
hebben werd er gevraagd of ik nog een douche wilde nemen, wat ik uiteraard heb gedaan. Dit werd gewaardeerd. Daarna was het tijd voor wat actie.
Na een flinke tongzoenpartij besloot ze naar beneden af te dalen om de generaal eens te verwennen. De ballen werden gelukkig niet vergeten. Pijpen
was echt top. Vervolgens in drie standjes geneukt, en damn wat kan ze geil kijken als je druk bezig bent. Ze doet ook wild -hangt er van af hoe wild jij
bezig bent- en actief mee. In doggy le moment suprême bereikt.

Vervolgens gemasseerd en wat gekletst.

Ik kom zeker terug. Ze blijft nog even in Den Bosch plakken en gaat dan voor een tijdje naar huis. Verwacht ergens in september weer terug te komen.
Op Hookers heb ik de nodige recensies geschreven, mocht een admin dit willen verifiëren: pm ;)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag toch weer een bezoekje gebracht aan Luiza, ook al was er veel ander leuks in Den Bosch beschikbaar.

Contact gelegd via de app en Luiza had al snel tijd. Auto in de buurt geparkeerd. Dit keer wel de lift gepakt naar de betreffende afdeling.
Daar aangekomen werd ik begroet met een goeie zoen en een knuffel.

Snel de douche in om vervolgens in de slaapkamer er weer een feestje van te maken. Het pijpen was weer van hoge kwaliteit waarbij de
ballen en het omliggende gebied ook volop aandacht krijgt. Dit keer verschoot ik mijn kruit toch wel erg snel. Tijd voor een massage.
Omdat er nog volop tijd was Luiza naar een hoogtepunt gebeft, dit orgasme werd weer beantwoord met een fijne pijpbeurt.

Ik voelde dat het toch wat langer zou kunnen duren om weer een moment suprême te bereiken. Ik werd dan ook aangemoedigd om jezelf
wat te helpen terwijl zij de rest met haar mond deed. Na een paar minuten het moment suprême bereikt, mijn engelenhaar werd netjes in
de wc gedopeneerd.

Nog wat gekletst over van alles en nog wat. Voor de heren die haar nog willen bezoeken: wees snel. Ze vertrekt volgende week naar Nijmegen.
Een kleine tip: mevrouw houdt van melk chocolade.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/9276186-luiza
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijd geleden een paar keer bij Luiza geweest in Den Bosch. Classy mooie dame. Op mijn verzoek gevraagd of ze lange zwarte nylon kousen aan kon trekken met een paar chique hakjes. Dat ziet er in het echt heel erg appetijtelijk uit. Het is de dame op de foto's.

De eerste keer heb ik mij alleen oraal laten verwennen en een massage achteraf, de tweede keer heb ik het compleet pakket gedaan met haar.

Nu ze weer in Den Bosch is denk ik er aan om haar weer eens te bezoeken. Heerlijke dame
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Paar jaartjess geleden eens bezocht maar was echt niet veel soeps.....op de oude site veel hoera verhalen....kon me er niet in vinden...beetje vermoeiend type....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een bezoekje gebracht aan Luiza in Den Bosch, ze ontvangt in een schoon en net appartement. Bij binnenkomst vroeg ze of ik even wilde douchen en mijn mond wilde spoelen met mondwater, dat meteen gedaan en toen kon het beginnen. Eerst begonnen met tongzoenen dat was heerlijk, daarna laten pijpen ( zc ) waarbij ze geen plekje oversloeg, toen hield ik het niet meer en spoot ik haar mondje vol. Toen heeft ze mij heerlijk gemasseerd en toen de kleine heer weer overeind stond heb ik haar oraal bevredigd in standje 69 dat werd ook zeer gewaardeerd, toen een rubbertje erom en heeft ze mij heerlijk bereden in cowgirl. Al met al een heerlijke date met een zeer vriendelijke en schone dame 👍🏼
 
Heb haar enkele weken terug een bezoekje gebracht. Aardige en leuke dame, ziet er tevens goed uit. Twijfel wel een beetje over haar leeftijd, maar de service was prima.
Eerst op haar knieën, toen op bed lekker laten pijpen, verschillende standjes waar ze ook actief meedeed en uiteindelijk haar mondje vol gespoten.

In het appartement was nog een vriendin aanwezig, weet iemand wie zij is?
 
Hoewel ik eigenlijk een beetje klaar ben met al die rondtrekkende Oost-Europese dames, maak ik voor Luiza graag een uitzondering (de andere uitzondering is Sindi, maar ik vrees dat die niet meer in het land is, helaas). Vanmiddag heb ik haar voor het eerst in lange tijd weer bezocht, in Amersfoort. En wat een lieve, vrolijke en mooie meid is het toch!
Na lang tongzoenen gingen de kleren uit en mocht ik me even douchen. Daarna ging het tongen verder, waarna ze langzaam afdaalde. Een magische pijlsessie volgde, waarbij ze heerlijk geil met haar hoofd draaide. Vervolgens befte ik haar een tijd, waarna het pijpwerk verder ging. Ik hield het niet meer en kwam klaar in haar mond. Goddelijk. Ze zei dat ze ongeveer 2 weken zou blijven in A'foort. Ik ga zeker nog een keer terug. Bij haar ga ik echt blij naar buiten, dat krijgen niet veel dames voor elkaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/9276186-luiza
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hoi,

Ik ben vorige week bij Luiza geweest in Amsterdam.

Ik had haar al vaker bezocht. Ze herkende mij ook nog. Op dit moment is zij mijn favoriete DVP.

Het was weer een lekker sexfeest. Na het douchen hebben we eerst staan tongen. Daarna heb ik haar lekker lang gebeft. Lekker met een vinger in haar geile kutje. Daarna hebben we weer liggen tongen, terwijl ik haar geile klitje vingerde tot ze klaarkwam. Vervolgens heeft we lekker aan mijn lul liggen zuigen. Hierbij maakt ze geile geluidje, Na een tweede befsessie hebben we lang en lekker geneukt. Uiteindelijk ben ik op haar gaan gekropen en heb ik mijn klaar laten pijpen, terwijl zij onderlag. Nadat ik was klaargekomen heeft ze nog aan lul liggen zuigen, wat een fantastisch gevoel gaf.

Ik hoop nog een keer te zien, voordat ze weer verdwijnt.
 
Super lieve en lekkere dame. Kan enorm goed tongzoenen. Heerlijk lijf. Prachtige ogen en tanden, die ze goed gebruikte!

Na een sensuele vrijpartij nog fff lekker gekletst.

Topper dus!
 
Luiza is nu weer een tijdje weg, helaas, maar ze zal wel weer komen. Ik bezoek haar eens in de zoveel maanden. Ik kom heel graag bij haar omdat ze mooi en lief is. Een date met haar voelt echt als passievolle seks met een nieuwe geliefde. Het voelt voor mij in dat uurtje ook echt alsof we een net verliefd stel zijn.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet verliefd. Dat lichte, blije gevoel houdt even aan nadat ik haar weer verlaat. Daarna begint het gewone leven weer, verdwijnt ze uit mijn 'systeem' en kan het zo weer een paar maanden duren totdat ik haar weer bezoek.

Toch hoop ik dat ze snel weer terug is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kom al een tijdje bij deze dame maar het is eigenlijk altijd gewoon uitstekend.

Zeer opgewekte dame die inderdaad heerlijk vol en diep tongzoent.
Altijd lekker lang en diep pijpt zonder condoom.

Het lekkerste vind ik altijd als ze bovenop me zit en me lekker klaar rijdt in no-time. Helaas in no-time zou ik bijna willen zeggen
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Oudere vrouwen zijn niet mijn primaire genre, maar kan er af en toe goed op kicken. Beeld me dan in dat ik op een geil moment de eenzame moeder van mijn beste vriend neuk ☺️. Dikke plus: voor haar leeftijd, een mooi lichaam en na wat opwarmen kan ze het hard hebben. 4 sterren en de pump&dump sticker dik verdiend. Ik zou deze milf/gilf ook zeker voor de jongere mannen kunnen aanbevelen, al is het maar voor een keer.
 
Laatst weer bezocht in Eindhoven. Nog steeds heerlijke dame, die enorm lekker lijf heeft. Heerlijk kan tongzoenen en enorm lekker kan pijpen. Kwam twee keer tot een hoogtepunt in 45 minuten. Dat zegt genoeg, voor min althans!
 
Ik ben van de week bij haar op date geweest. Het is een hele fijne vrouw om een uurtje mee door te brengen. We hebben niet alleen geil gesekst. Ik ben weer lekker in haar mondje klaargekomen. Maar we hebben ook gewoon gekletst.

Het is ook een mooie vrouw om te zien. Als ze op haar rug op bed ligt en haar benen wijdt doet. Ik zie haar mooie lichaam met haar kleine tietjes en haar geile kutje. Dat geile kutje is klaar om door mij geneukt te worden. Dat vind ik echt een mooie gezicht. Het liefst zou ik even stoppen om er een foto van te maken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9276186-luiza
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nou eind mei Luiza bezocht in Amstelveen en het was mij zeer goed bevallen. Ik zie dat ze weer in het land (Amersfoort) is. Ik twijfel een beetje tussen Vera en Luiza. Bij Luiza weet ik wat ik krijg bij Vera nog niet.........
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week Luiza een bezoekje gebracht. Leuke dame, klein van stuk, grootse daden. Was voor het eerst bij haar maar het comfort was er direct. Elkaar heerlijk verwend en een ontspannende massage als slotstuk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan