Recensie Karina, Den Bosch (voorheen Amstelveen, Amersfoort) 4,77 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toevallig moest ik in Den Bosch zijn en ik had een andere dame op het oog om te bezoeken. Deze was niet beschikbaar en op basis van kinky advertentie Karina op het oog. Telefoontje gepleegd en na een prettig gesprek een afspraak gemaakt. ( tegenwoordig bel ik in principe weer voor de eerste afspraak) Daarna via de app locatie en andere zaken geregeld. Allemaal soepel verlopen en op het afgesproken tijdstip op de plaats van bestemming. Ik had niet gezocht naar recensies, dus in die zin een blind date. Ik was positief verrast door de dame die de deur open maakte. Aantrekkelijke en vriendelijke dame zoals al door meerdere aangegeven. De date was ook (zeer) goed, pijpen prima en ook intiem was goed. Tz was ok, maar had iets "enthousiaster" gemogen.
Kort gezegd, bovengemiddeld goede date met een aantrekkelijke en aangename dame op een bovengemiddeld goede en schone ontvangst locatie.
Dat er een heel recensie topic van was zag ik pas na afloop. Ik herken de recensies wel, alleen ging het maken van een afspraak bij mij ( eerste keer) soepel.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/512286-karina
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Karina op bezoek geweest . Wow wat een plaatje is dit . Heel mooi en alles mooi in verhouding . Na even kennismaken en opfrissen . Begon zij mij te kussen en strelen . Werd al snel opgewonden en dat kon ze wel waarderen. Zij had een mooie rode bodystocking aan . Even later kwam ze op mij zitten en begon zij mij te berijden . Ze voelt lekker strak en kijkt je heel verleidelijk aan . Op het einde heeft ze mij nog gepijpt en zalig afgetrokken . Zij hield niet op terwijl ik klaarkwam en dat voelde heerlijk . Daarna nog lekker nagepraat. Geweldig uurtje gehad . Karina gaat mij zeker nog is terug zien. Zij mag inderdaad iets gepassioneerder kussen .
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/512286-karina
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Daar het al weer 2 jaar geleden is dat is Karina een bezoek heb gebracht en de herinneringen goed waren, besloten om een appje te sturen. Ook nu kreeg ik snel een reactie en kon binnen 30 minuten terecht. Locatie ongewijzigd; achter het station in een schoon appartement.

Karina deed de deur open in een sexy jurkje, kousen en hakjes. Het viel mij direct op dat ze is afgevallen, niet dat ze de vorige keer zwaar was.

Na een klein wasje tijd voor actie. Tongzoenen is nog altijd wat minimaal, maar genoeg voor mijn generaal in het gelid te laten staan. Al snel daalde ze af voor een ongekende fijne blowjob. Het omliggende gebied kreeg ook de nodige aandacht. Na 15 minuten was het tijd voor 69. Dit kon mevrouw waarderen. Hier en daar een licht kreuntje en zuchtje. Tevens werd het tempo goed opgevoerd waardoor ik mijn engelenhaar de rondte schoot.

Na een goede massage en wasbeurt was het tijd om mevrouw te verlaten. Wees snel, over enkele dagen vertrekt ze weer naar haar thuisland.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
https://www.kinky.nl/advertenties/512286-karina
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent weer bij Karina gewest . Zij was nog mooier dan ik mij kon herinneren. Prachtig zwart jurkje aan . Had wat lekkers voor haar meegebracht. Eerst gezellig zitten kletsen . Even opfrissen en toen langzaam kussen en strelen . Ik werd al snel opgewonden en dat kon ze wel waarderen . Vervolgens werd ik heerlijk gepijpt . Kort daarna condoom erop en ging zij mij berijden . Steeds wilder en sneller . Volgens mij genoot ze daarvan . Vervolgens standje 69 en zij heeft een zeer smakelijk poesje . Ik raakte wat vermoeid en op het einde ging ze mij weer pijpen . Ze wilde dat ik kwam en dat gebeurde ook . Wat een schatje . Karina thank you .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week langsgeweest bij Karina. Dame ziet er uit zoals op de foto's en komt alle gemaakte afspraken na. Ontvangt in Amstelveen centrum in een vrij luxe ingericht appartement. Het is fijn aankomen.

Ze is enorm geil en erg fijn in de omgang. PZC was erg goed, ze heeft een zeer bevredigende techniek en gaat er vol voor. Intiem was uitmuntend ze neukt goed mee en wat een heerlijk gevoel geeft wanneer je klaar komt. Doet ook echt haar best om het je naar de zin te maken. Ben met een heel fijn gevoel naar huis gegaan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Cupmaat
D
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afspraak was rap gemaakt en arriveerde in Luxe appartement op goed bereikbare locatie in A'veen.

Companion:
Classy beauty met lekker lichaam en grote borsten (mooier dan d'r foto's).
Easy going in de omgang, smalltalk gaat als vanzelf en ze geniet zichtbaar van de interactie.

Services:
BJ zeer goed - diverse variatie in tempo-, diepte- en aanslag
HJ goed - helaas geen edging
Prostaatmassage goed - tijdens de BJ maakt ze een vinger nat en tast af of dit op prijs wordt gesteld :D - na knikje mijnerzijds rolt ze condoom om d'r vinger en gaat dit als vanzelf verder.
Sex goed - lepelstandje is aanrader
TZ was minimaal (wellicht doet ze dit alleen als ze ervoor 'in the mood' is)
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/512286-karina#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze leuke, maar vooral heerlijke dame bezocht. Was bij haar in de stad aan het werk en keek even op mijn telefoon of er iets te doen was. Haar advertentie viel mij meteen op, tevens op dit forum gekeken, en zodoende een appje gestuurd welk vrijwel meteen werd beantwoord. Afspraak gemaakt en na verloop van tijd naar Karina toe.

Deur werd opengemaakt en daar stond een vrouw! Heerlijk opgemaakt, vol in geweldige lingerie en een pose waar je u tegen zegt. Werd begroet met een kus, een drankje en een babbeltje. Daarna even opfrissen middels een kleine douche en toen ik weer richting haar liep, kwam zij mij al tegenmoet gelopen. Met de handen elkaars lichaam verkennen en daarna heerlijk kussen en zoenen. Merkte geen enkele terughoudendheid bij haar. Voor mij een goed teken en dat belooft veel goeds.

Op bed beland en haar mooie lichaam bekeken en gekust. Waarna ik haar heb gebeft waar zij, volgens mij, enorm van genoot. Merkte aan haar lichaam dat dit toch wel bij haar iets losmaakte. Na een tijdje wilde zij de rollen omdraaien, half liggend/zittend, nam zij mijn lid in haar handen, waarna zij eerst een paar likjes gaf waarbij zij mij lang aankeek. Daarna vol op de aanval en zij pijpte mij heerlijk, maar vooral lang.

Condoompje erom en eerst doggy, ze zei "I love that position". Voorzichtig naar binnen, maar al snel merkte ik dat zij enorm nat was. Haar heerlijke billen en middel vastgepakt en kon mijn ritme bepalen en lekker doorstoten. Op een gegeven moment wilde zij intiemer, zij draaide zich om en ik ging weer bij haar naar binnen. Dit werd heel intiem, ze nam mij echt in haar armen en hield mij stevig vast. Ik bepaalde weer het ritme, merkte dat beiden genoten en zo een tijdje heerlijk elkaar verwend. Haar lichaam gaf aan dat zij kwam, iets het tempo omhoog, waarna zij aanspande en na een tijd weer verslapte.

Dat verslappen was haar lichaam, niet haar zin. Condoom eraf en zij nam mijn lul diep in haar mond. Ik zei nog, dat ik ging komen, en kreeg vrolijk tussen het pijpen te horen "you can cum in my mouth". Dat liet ik mij geen tweede keer zeggen en kwam ook, zo heerlijk. Ze spuugde het daarna over mijn borst uit waarbij zij mij echt geil aankeek. Kleine kus op de mond en we gingen ons even afspoelen, kleertjes aan en afscheid genomen met een heerlijke zoen! Een heerlijk bezoek en zeer de moeite waard, derhalve ook een klein fooitje (€ 20,00)!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame had ik al heel lang op de korrel. Afgelopen zaterdag matchten onze agenda's eindelijk. Mooi appartement op grote hoogte.
Mooie en vriendelijke dame,maar op de een of andere manier ontbrak de klik helaas. Wel lekker gepijpt en geneukt waarbij ik heerlijk in lepeltje lepeltje klaarkwam.
Toen nog een pijpbeurt,maar helaas zat een 2e keer er niet meer in.
 
Laatst bewerkt:
Een tijdje terug Karina weer eens een bericht gestuurd en toen heel snel reactie gekregen. Een afspraak was snel gemaakt en had de dag er na om 11:00 uur met haar afgesproken in een voor mij bekend appartement in Den Bosch.
Ik was tegen tienen klaar met een afspraak in Utrecht en dat kwam perfect uit om zo tegen elven in Den Bosch te arriveren.
Ik zag dat ze niet meer op mijn bevestiging van s' ochtends had gereageerd en toen ik bijna in Den Bosch was ontdekte ik dat haar ad verdwenen was van Kinky. Dat betekende niet veel goeds.
Haar een bericht gestuurd dat ik in de straat was, en alsof het zo uitkwam kon ik geen parkeer plek vinden. Jammer genoeg maakte dat niet uit, want ik kreeg dus geen reactie meer. Een stukje verderop nog een kwartier gewacht, maar er bleef slecht 1 vinkje staan.
Ik vraag me af of ze me voor de gek heeft gehouden, omdat ze voorheen nooit reageerde op mijn berichten, of dat ze misschien plots met spoed naar huis moest. Ze is sindsdien echter ook niet meer terug geweest. Ik ga er geen review aan vuil maken, maar vind het wel een nare streek van haar. Denk niet dat ik haar ooit nog eens ga contacten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan