Recensie Luisa/Luiza, Eindhoven (voorheen Amstelveen, Den Bosch, Hilversum, Amersfoort, Nieuwegein) 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Paar weken geleden weer bezocht in Bussum (niet Hilversum, zoals ze destijds aangaf). Ik bezoek Luiza al een paar jaar en altijd ga ik weg met een smile van oor tot oor. Gewoon een absolute topper op alle gebieden: looks, seks en sociaal. Beeldschone vrouw die ook nog eens bijzonder vriendelijk is. Mooi en vriendelijk zijn meer dames, maar Luiza's vriendelijkheid is op een of andere manier ontzettend ontwapenend. Lastig te omschrijven waar dat precies in zit, maar je moet het gewoon ervaren, zou ik zeggen.

Eigenlijk verbaast het me dat Luiza haar diensten verleent aan types Jan-met-de-pet als ik. Ze is mooi en lief genoeg om voor de dubbele prijs high class te doen en Zuidas-advocaten te plezieren. Ik ben haar eigenlijk alleen maar dankbaar daarvoor.

Profiel is nu offline . Ervaring leert -zoals eerder al aangegeven- dat ze een maand of 2 à 3 thuis is en dan weer terugkomt. Ik kijk er alweer naar uit. Een mooiere manier om het voorjaar van 2024 in te wijden bestaat niet!
 
Luiza heb ik nog niet kunnen ontmoeten. Ik volg haar al een tijdje n.a.v. de positieve recenties en zag dat ze weer in Eindhoven was. Helaas geeft ze mij aan geen nieuwe klanten aan te nemen. Kan ook aan het feit liggen dat ik met een nieuw telefoonnummer opereer en ze mij simpelweg niet helemaal vertrouwd. Maar goed.

Ze is er in iedergeval weer doe er je voordeel mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan