Post count rule change

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad lekker belangrijk hoeveel likes je hebt, stoorde me af en toe wel aan hoeveelheid plaatjes van dezelfde personen.
Goed om te weten dat ik dat deel van het forum kan negeren.
 
Ja, dat iemand met slechts 5 berichten bijna 14.000 likes heeft is bizar. Maar als het technisch niet lukt, dan lukt het niet he.

Tja, er zit vast zo'n ontzettend ingewikkelde database achter deze website dat het echt gods-onmogelijk is om die query te schrijven :ROFLMAO:

update post set like = false where subforum.id = 146;
 
De hoofdreden om er mee te beginnen was het delen van mooie foto's... totdat ik opeens aan de aantallen zag dat het wel erg uit de hand begon te lopen... en toen ging dat ook meetellen...

Maargoed. De lol er er voor mij nu af. Als ik rechten zou hebben om al m'n foto posts te verwijderen had ik dat nu gedaan.

Misschien een vreemde opmerking v mij, maar tussen al jouw berichten staan ➡️0⬅️ recensies. Je weet toch dat dat het hoofddoel is v dit forum en niet een topic vol met foto's v altijd onbereikbare vrouwen?
 
Ik kende die lijstjes niet en vind het ook werkelijk zó niet boeiend ...

Likes zijn m.i. voor Facebook/Instagram/Twitter etc.

Ik opteer voor het verwijderen van zowel #likes als #posts en het toevoegen van #recensies.
Dat is toch de basis hier? De rest...nou ja, eigenlijk alles, is just for fun 😊

Maar ja, das mijn mening 🤷🏻‍♂️
dat is wel een goed plan, uiteindelijk is het delen van een ervaring door middel van een recensie, toch waar deze site voor is.
 
inderdaad, ik snap het ook niet al die foto's, ik kijk er eigenlijk ook nooit naar.

Die dit zeggen zitten er de hele dag naar te kijken 🤣
Laat ieder toch in z'n waarde, wie graag foto's plaatst laten doen, vele leden genieten ervan. Er zijn ook leden die nagenoeg nooit recensies nog foto's plaatsen, ook gewoon prima, iedereen gebruikt dit forum op zijn of haar manier.
 
Die dit zeggen zitten er de hele dag naar te kijken 🤣
Laat ieder toch in z'n waarde, wie graag foto's plaatst laten doen, vele leden genieten ervan. Er zijn ook leden die nagenoeg nooit recensies nog foto's plaatsen, ook gewoon prima, iedereen gebruikt dit forum op zijn of haar manier.
Eerlijk gezegd snap ik niet goed wat al die foto's van de mooiste of de lekkerste van toegevoegde waarde is voor een site die over prostitutie bezoek gaat.
 
Eerlijk gezegd snap ik niet goed wat al die foto's van de mooiste of de lekkerste van toegevoegde waarde is voor een site die over prostitutie bezoek gaat.

Aan de waardering van vele leden te zien heeft het veel meer meerwaarde dan bv dat geleuter in Topics over bv masturberende mannen in een trein enz enz enz enz
 
Misschien een vreemde opmerking v mij, maar tussen al jouw berichten staan ➡️0⬅️ recensies. Je weet toch dat dat het hoofddoel is v dit forum en niet een topic vol met foto's v altijd onbereikbare vrouwen?
Ik heb wel een aantal recensies staan. Hoe heb je gezocht?

Overigens had ik er op de voorganger van deze site wel veel meer.
 
Laatst bewerkt:
Begrijp eerlijk gezegd niet helemaal waarom berichten gepost in "de mooiste of lekkerste" niet (meer) meetellen voor de post count...lekker boeiend waar iemand post toch!? Ik weet zo een paar namen te bedenken van gasten die primair daar foto's posten en geen enkel probleem mee; is toch een leuke subcategorie wmb en zo heeft ieder zijn/haar favoriete plekjes om te posten toch...

Waarom dan 1 heel specifiek deel van het forum zo 'aanpakken' en niet (ook) bijv. de off topic lounge of de nieuwsberichten uit de media secties; like wat bepaald nou of een subforum wel/niet meetelt?...waarom uberhaupt opeens onderscheid maken? Ik zie vooral 'het verlies' voor hen die plaatjes posten en niet zozeer de win voor anderen? Hebben hier dan echt mensen over geklaagd dat jullie het aanpassen?? Want daar zou ik dan zelf niet naar luisteren ;)

Nou dacht ik aanvankelijk dat dit topic over de likes ging....maar dus alleen maar de postcount. Minder boeiend, minder begrijpelijk ook maar okey gelukkig hou 'je' iig nog een 'incentive' om daar te posten doordat likes nog wel tellen (uiteindelijk werken die als soort 'toon van waardering voor de moeite/delen vrouwelijk schoon) en die topics zouden zonder like-counter zeker weten uitsterven.

Denk dat de meeste mensen het er sowieso wel zouden steunen dat andersom het toevoegen van een hele simpele 'review' teller van meerwaarde zou zijn en 100% zeker zal bijdragen aan meer reviews...er hadden er zeker veeeel meer opgestaan als dat al lang geleden zou zijn geimplementeerd. Hoe moeilijk kan dat zijn; met alle bestaande tellers / post van users kunnen zien etc zou je toch zeggen dat het makkelijk te doen is...duurt echt veel te lang...prioriteiten ;)
 
Misschien een vreemde opmerking v mij, maar tussen al jouw berichten staan ➡️0⬅️ recensies. Je weet toch dat dat het hoofddoel is v dit forum en niet een topic vol met foto's v altijd onbereikbare vrouwen?
Precies. Ik zou denken dat als je iets wilt belonen op een forum als dit, het "echte" recensies zijn die gepost worden.
 
Een optie is ook om de post count helemaal weg te halen. Ik zoek vrijwel nooit op user. Altijd op provincie of dame of stad of combinatie.Dus vraag me het nut af van de post count. Als het puur blijk van waardering is dan vraag ik me af hoeveel users dat nu echt belangrijk vinden.
 
Laatst bewerkt:
Wauw, had er niet eens bij stil gestaan dat je voor het posten van plaatjes ook duimpjes kon krijgen. Ik dacht dat het gewoon een indicator was dat veel mensen vinden dat je hier en daar wat zinnigs gezegd hebt. Kijk er nu wat anders tegenaan.
 
Gewoon naar je profielpagina en vind alle berichten?

@JokePrive En alle 450 afgegaan om te kijken of er een recensie bijzat ;)


Ik heb wel recensies staan. Maar die zijn moeilijk te vinden blijkbaar. 🤷‍♂️

Lol kom er net achter dat je niet alle berichten van iemand kan bekijken; zie 'alleen maar' de laatste 200 ofzo van any user...en je zou alles daadwerkelijk moeten lezen om te achterhalen of een post een recentie is...nu weet ik vrij zeker dat ik wel eens een review van jou gelezen heb, maar bewijzen kan ik het niet :D




Anyway als je de post met daadwerkelijk ingevuld recensie forulier van een bepaalde user zou willen lezen; good luck finding them; ze vallen gewoon 0 op en dat is toch wel een grote tekortkoming die averechts werkt op het creeeren van een site met veel reviews.

GR is momenteel niet eens een echt handige manier om je eigen reviews te bewaren; vind je reviews van 6-12 maanden (of whenever) geleden maar eens (snel) terug...dat ga je dan moeten doen op basis van je eigen herinnering...op een computer/database. Hoe kan je (als GR, sorry for bashing) nou wel instaat zijn om post te tellen en via een overzicht met makkelijke linkjes te kunnen openen, maar het 'toevoegsel' review niet kunnen registreren en triggeren dat een review teller gewoon +1 gaat en een link beschikbaar komt precies net zoals bij user post...i

Lijkt het mij zo'n overduidelijke Prio 1 om de naam den doelstelling van het forum echt eer aan te gaan gaan doen. Dit topic gaat over het veranderen van een post counter; maar stel je voor dat we in een wereld leefde waar GR vanaf dag 1 een review counter had...en dat dit topic daarover zou gaan; dat die review counter opeens verwijderd is...denk dat dit topic dan iets meer pagina's zou zijn geweest right, die wereld zal te klein zijn met 10-tallen users die zeggen nooit meer een review te zullen schrijven...en guess wat; dat doen ze nu vast ook minder dan in die wereld ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan