Vreemde melding

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pippi Langkous

Meubelstuk
Forumpionier
1.114
19/07/21
1.636
12
Ik wilde vandaag een reactie op een post plaatsen, en toen kreeg ik opeens deze melding: "Dit bericht wacht op goedkeuring door een moderator, en is onzichtbaar voor normale bezoekers."

Heb ik iets stouts gedaan ofzo dat mijn berichten nu opeens gescreend moeten worden? Ik geloof dat ik hier al een paar dagen rondloop :ROFLMAO:
 
Ik wilde vandaag een reactie op een post plaatsen, en toen kreeg ik opeens deze melding: "Dit bericht wacht op goedkeuring door een moderator, en is onzichtbaar voor normale bezoekers."

Heb ik iets stouts gedaan ofzo dat mijn berichten nu opeens gescreend moeten worden? Ik geloof dat ik hier al een paar dagen rondloop :ROFLMAO:
Denk dat het te maken heeft als het om bepaalde bekende actrices gaat, om slechte reclames te voorkomen. Maar dat is wat ik denk
 
Op mijn manier lul ik hier sinds een paar maanden ook een beetje mee de enigste fout die ik nog wel eens maak dat ik dat in een recensietopic ook wel eens doe. Zo als gisteren z'n topic waar de dame helemaal doorsloeg met doekjes alles schoonmaken. Dan reageer ik met: aparte combi een hoertje met smetvrees. Maar zal er op gaan letten dat ik dat niet meer in recensietopics doe.
Bovenstaande had ik ook in het topic over Nikki. Dacht eerst ook dat ik wat fout gedaan had.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan