Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor mijn vaste dame wel eens twee muizenklemmetjes met een pot pindakaas gegeven, was ze heel blij mee:D
Onlangs haar ook een cactus voor haar nieuwe onderkomen gegeven, de enige plant die haar lange vakantie overleeft ;)
 
Ik neem bij dames die ik wat langer ken vaak wat mee, soms iets lekkers, als ik ik haar wat langer ken soms iets dat specifiek bij haar past. Werkt eigenlijk altijd sfeerverhogend, net als in de echter wereld. Wie het verder opeet maakt me dan weer weinig uit, gaat om het gebaar, ik denk dat sommige dames veel krijgen dus ik heb niet de illusie dat mijn doosje chocola een onuitwisbare indruk achterlaat. Vind het gewoon feestelijk.
 
Ik neem in principe nooit iets mee, buiten mijn geld en goede zin. De high-class companions die zitten te wachten op luxegoederen als presentje zijn nou niet bepaald mijn types. Dit soort dates voelt voor mij allemaal veel te geforceerd aan. Mocht ik daadwerkelijk een hele goede band ontwikkeld hebben met een dame dan zou ik een presentje misschien wel overwegen, maar dan is het een spontane actie waarbij ik mijzelf ook echt goed voel. Ik heb het tot nu toe pas eenmaal overwogen bij een dame waar ik redelijk vaak kwam en die mij ook wel eens had getrakteerd op een biertje (voor ons beiden), totdat ik me begon te realiseren dat de dame een alcoholprobleem had:rolleyes:.
 
Je oogst wat je zaait. Een bloemetje kost niet de wereld en je scoort er punten mee.

Op het moment ben ik niet meer zo close met een Dame dat ik iets meeneem. Laura Mendes destijds, die heeft zo vaak een bloemetje gehad. En op een keer, kort na mijn verjaardag, kwam ze plots met een tasje aandragen. Voor je verjaardag zei ze. Ik heb het cadeautje nog steeds.

Kijk als ze er openlijk om vragen. Sommige ad's daar stond het zelfs in. Dan heb ik zoiets van: bekijk jij het even lekker.
 
Cadeaus horen voor mij thuis in een relatie (liefdes-, familie-, vriendschappelijke, zakelijke). Met een dvp heb ik geen relatie. Dat neuken doet niks terzake.
Hoezo, je zegt het toch zelf: een zakelijke relatie. Je geeft toch ook fooi in een restaurant. Is een bosje bloemen kopen, terwijl je 150 euro betaald, nou echt zo'n enorme uitgave? Ik neem altijd iets mee en komt de date altijd ten goede.
 
Hoezo, je zegt het toch zelf: een zakelijke relatie. Je geeft toch ook fooi in een restaurant. Is een bosje bloemen kopen, terwijl je 150 euro betaald, nou echt zo'n enorme uitgave? Ik neem altijd iets mee en komt de date altijd ten goede.
Een eenmalige afspraak noem ik geen zakelijke relatie. Ik heb het over een langdurige zakelijke band. Ik geef trouwens ook geen fooi op restaurant. Ik vind het trouwens zonde van de bloemen die linea recta de vuilbak invliegen eens je de deur uitbent. Ik ben altijd zeer vriendelijk tijdens de date, dat moet volstaan.
 
Een eenmalige afspraak noem ik geen zakelijke relatie. Ik heb het over een langdurige zakelijke band. Ik geef trouwens ook geen fooi op restaurant. Ik vind het trouwens zonde van de bloemen die linea recta de vuilbak invliegen eens je de deur uitbent. Ik ben altijd zeer vriendelijk tijdens de date, dat moet volstaan.
JIj betaald en zij levert een dienst,dat is een zakelijke relatie. Een kortstondige, maar toch. En het gaat er toch niet om wat zij er mee doen? Vraag je ook wat de bakker doet met het geld dat jij hem betaald? Krijg vaak genoeg een week later een foto met bericht dat de bloemen nog altijd mooi staan te zijn. En krijg ook wel eens iets terug.
 
Een dvp is en blijft een vrouw en een vrouw houdt nou 1x van cadeautjes, ook als je elkaar voor het eerst ziet. En dat zijn geen cumshots, want dat hoort of gebeurd bij je werk die je doet ( als dat in de planning zit dan ). Net als gepast geld krijgen, dat is je salaris voor je werk.

Cadeautjes en fooien zien wij als een vorm van waardering voor je werk dat je doet. En als er dan eens een galante heer iets voor je meeneemt of een fooi achterlaat is dat echt heel erg lief. Moet eerlijk bekennen.. dat ik wel een tandje harder mijn best doe als ik iets extra's krijg. Dus zeker een win win situatie ?
 
Je bent vrij om te doen en laten wat je wil en de ene persoon zal enkel maar het beeld van de dame hebben, "ik kom hier om je te neuken" en dan zal je andere personen hebben die respect hebben voor de dames en ze dus graag belonen met een cadeau.
De dames vinden het zeer leuk als ze iets krijgen van je en geloof me, dan zijn ze ook meer open naar je toe en zal alles ook veel vlotter en relaxter gaan.
Als je bijvoorbeeld weet dat je vaste dame jarig is, dan is het maar een kleinigheidje om iets voor haar te kopen.
Je creëert een band na een tijdje met de dame.

Als je natuurlijk elke keer een andere dame wilt bezoeken, dan zou ik ook geen cadeau geven.
 
Je neemt toch ook geen cadeaus mee naar de bakker, dokter of kinesist?
Ik kan je vertellen dat fysiotherapeuten en andere artsen/therapeuten regelmatig cadeautjes krijgen van vaste patiënten op verjaardagen en feestdagen zoals kerst.

ik geef nooit cadeautjes tijdens dates, al ben ik wel regelmatig met ze in een restaurant, theater, musea of iets anders in die trant en betaal ik de drankjes en andere kosten die daarbij horen. Echte spullen uit de giftshop mogen ze zelf afrekenen als ze dat willen. Dus dat eerste zou je in theorie als cadeautje kunnen zien.

Tijdens korte bezoekjes neem ik sowieso niets mee. Dat doe ik bij mijn tandarts, supermarkt enzo ook niet. Ik doe ook nergens aan fooi, dan moeten ze de prijs maar naar een normaal niveau doen als ze te kort zouden komen.
 
Voor een doordeweekse afspraak zal ik niet gauw een extra meenemen. Soms bij een eerste langere afspraak (>1uur)eens een flesje cava en glazen. Is leuk om de sfeer te zetten. Ik informeer wel eerst of ze dat lusten.Wat ik bij mijn vaste dames wel doe is ongemerkt proberen achterhalen wanneer ze jarig zijn en op die dag een afspraak maken met bijhorende cadeaubon. Meestal voor lingerie. Houden ze allemaal wel van.Na enkele lingeriebonnen ook wel eens parfum en ook daar tijdens het jaar in after gesprekjes ongemerkt proberen nachterhalen of een bepaalde voorkeur hebben ,en als je die niet kan achterhalen dan ook een bon voor in de parfumzaak.En Wat de waarde van die bonnen betreft ben ik echt niet krenterig. Ik schreef het al in een andere topic: voor een goede dame heb ik veel.over en kunnen die centen me echt niet schelen. De afspraakjes die daar bij horen zijn altijd al schitterend geweest.
Het begin van het het jaar is wel een dure zaak want mijn favorietjes zijn allemaal vissen en dus allen jarig in het begin van het jaar. Ik pluk er daarna dan ook een gans jaar de vruchten van. Zaaien en oogsten ???
 
vaste dames heb ik eigenlijk niet..ga nooit meer dan 2x ,misschien 3x bij hetzelfde meisje..
en om op de bonnefooi zomaar iets mee te nemen ,is ook nogal wat..
zou zo maar kunnen dat zij denkt, dat jij denkt ,'als ik rozen meeneem ,dan mag ik zus en zo wel bij haar'..
soort chantagemiddel..ik denk ook dat het overgrote deel van de meiden die telkens verkassen eerder op centen zitten te wachten dan bloemen of chocolade..
en drank meenemen en samen opdrinken?,nah..ik drink nooit meer dus 2 glazen wijn of likeur en deze jongen gaat liggen pitten tot de andere morgen..
het komt wel eens voor dat wanneer ik een goed klik heb met een dame dat ik na afloop wat extra geld geef..wat ik toevallig nog in mijn broekzak heb zitten
als ze bijvoorbeeld ECHT goed pijpt zonder ,of wanneer ik het gewoon de moeite vond..
ik zeg er dan uitdrukkelijk bij waarom..en niet omdat ik het sneu vind..'you were great thanx' bijvoorbeeld..
flessen wijn krijg ik bij leveranciers rond de kerst maar zat..
en die geef ik dan gewoon weer aan familie ofzo..,mijn moeder drinkt wel eens een wijntje,en smaakt hij niet..dan knikkert ze hem in de wc
zelf geef ik meestal ook zoiets terug aan zakenrelaties en klanten ..
elk jaar wat anders..
maar dvp's.. enkel wat extra geld..(heel soms,niet altijd).dan kan ze daar zelf naar eigen inzicht iets mee doen..hopelijk geen drugs..al weet je dat nooit..
 
Een dvp is en blijft een vrouw en een vrouw houdt nou 1x van cadeautjes, ook als je elkaar voor het eerst ziet. En dat zijn geen cumshots, want dat hoort of gebeurd bij je werk die je doet ( als dat in de planning zit dan ). Net als gepast geld krijgen, dat is je salaris voor je werk.

Cadeautjes en fooien zien wij als een vorm van waardering voor je werk dat je doet. En als er dan eens een galante heer iets voor je meeneemt of een fooi achterlaat is dat echt heel erg lief. Moet eerlijk bekennen.. dat ik wel een tandje harder mijn best doe als ik iets extra's krijg. Dus zeker een win win situatie ?
Kijk, dat bedoel ik! Erg leuk om jouw perspectief te horen Joke!
 
Wat eerder genoemd is ervaar ik net zo, neem je wat mee dan scoor je punten. Je kan denken dat boeit niet, ik wil neuken. Maar als je een GFE wilt dan helpt dit in mijn ogen weldegelijk om de sfeer te verhogen. De categorie waarin ik wat meestal wat mee neem zijn 'outfits' die dame direct aan kan doen, dan profiteer ik daar meteen zelf ook nog van! Mij geeft het extra plezier om te geven en ook om de dank weer terug te ontvangen op een andere manier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan