Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik geef altijd fooi aan de dames. Ik hoop dat ze dit net zo ervaren als een kadootje. Het kopen van een kado vind ik omslachtig, je moet ermee zeulen, en als de date toch niet doorgaat, dan moet je met dat latex pakje of die SM zweep naar huis.
 
Voor een doordeweekse afspraak zal ik niet gauw een extra meenemen. Soms bij een eerste langere afspraak (>1uur)eens een flesje cava en glazen. Is leuk om de sfeer te zetten. Ik informeer wel eerst of ze dat lusten.Wat ik bij mijn vaste dames wel doe is ongemerkt proberen achterhalen wanneer ze jarig zijn en op die dag een afspraak maken met bijhorende cadeaubon. Meestal voor lingerie. Houden ze allemaal wel van.Na enkele lingeriebonnen ook wel eens parfum en ook daar tijdens het jaar in after gesprekjes ongemerkt proberen nachterhalen of een bepaalde voorkeur hebben ,en als je die niet kan achterhalen dan ook een bon voor in de parfumzaak.En Wat de waarde van die bonnen betreft ben ik echt niet krenterig. Ik schreef het al in een andere topic: voor een goede dame heb ik veel.over en kunnen die centen me echt niet schelen. De afspraakjes die daar bij horen zijn altijd al schitterend geweest.
Het begin van het het jaar is wel een dure zaak want mijn favorietjes zijn allemaal vissen en dus allen jarig in het begin van het jaar. Ik pluk er daarna dan ook een gans jaar de vruchten van. Zaaien en oogsten ???
Zo..je houdt er een hele boekhouding op na ?
 
Je bent vrij om te doen en laten wat je wil en de ene persoon zal enkel maar het beeld van de dame hebben, "ik kom hier om je te neuken" en dan zal je andere personen hebben die respect hebben voor de dames en ze dus graag belonen met een cadeau.
Het heeft niets met respect te maken of met haar louter als seksobject zien. Ik heb respect voor iedereen waarvan ik een dienst gebruik, daarvoor geef ik ze nog niet allemaal een cadeau.

Dat een cadeau kan helpen om meer gfe te verkrijgen, dat kan ik best geloven. Maar voor mij is het sop de kolen niet waard. Veel bepalender voor een goeie date is het karakter van de dame zelf en de klik die je met haar voelt. Daar heb ik geen melige bloemen, parfum of bonbons voor nodig.
 
Doe het alleen bij dames die héél populair zijn en die ik tot m'n vaste dvp wil toevoegen, als het eerste bezoek geslaagd is. Let wel; dit zijn dames met ontzettend goede reviews hier die selectief zijn bij het aannemen van nieuwe klanten.

Reden? Meerdere. Als ijsbreker, soms als verassingselement ('wow, for me?'), ben nog redelijk jong (vinden ze soms schattig) en niet geheel onbelangrijk; ik heb altijd een behoorlijk spetterende date gehad nadat ik met iets kleins kwam aanzetten; ben niet van het vooraf uitvoerig kletsen over mogelijkheden en prijzen, en wat ik dan merk is dat ik vaak extra's krijg (iets meer tijd, pzc, cim) of als dat al in de uurprijs zit (op extra tijd na) gewoon iets meer inzet.

Ik koop geen rozen of bonbons, maar iets van de parfumerie. Iets uitpakken vinden ze denk ik leuker.

Ik zie het altijd als een fooi vooraf. Tot nu toe heeft het zich uitbetaald.

En laten we realistisch wezen; (bijna) iedereen vindt ongevraagd cadeautjes krijgen leuk.
 
Je neemt toch ook geen cadeaus mee naar de bakker, dokter of kinesist?
Strikt genomen heb je gelijk. Alleen vind ik niet dat die diensten vergelijkbaar zijn. In de horeca heb je ook een dienst (service) en producten (eten) en ook daar is 5 tot 10% fooi gangbaar. Ik denk dat het in deze branche ook niet ongebruikelijk is. Maar de een is daar ruimhartiger in dan de ander en volgens mij verwachten (de betere) dvps zelden iets extra's van hun klanten, dus blijft in mijn beleving geheel onverplicht. Maar blijf van mening dat het de date ten goede komt.
 
Ik heb bij een van mijn laatste bezoekjes 50 euro aan poeder kado gedaan, toen dit ging werken was er geen houden meer aan.
Ik heb voorgenomen dit meer te gaan doen
Tot je er niet meer buiten kan @Bassie dan gaat de lol er al snel vanaf. En is het het begin van een heeeeeeeel groot probleem geworden voor JOU denk daar maar eens heel goed over na. Ik heb mijn neef verloren aan die troep.
 
Laatst bewerkt:
Ik kocht een keer lingerie, een slipje en twee jurkjes, eerste opmerking was "Oh zwart... ik vind rood mooi. Hadden ze geen rood?"
Een afknapper maar wel erg grappig, zo eerlijk. En meteen de bon pakken, kijken wat het had gekost ;-) onbetaalbaar grappig.
Wel jammer @carbon anders had ze het aan kunnen doen voor je.
 
Tot je er niet meer buiten kan @Bassie dan gaat de lol er al snel vanaf. En is het het begin van een heeeeeeeel groot probleem geworden voor JOU denk daar maar eens heel goed over na. Ik heb mijn neef verloren aan die troep.
Je hebt gelijk, ik laat de dames ook het meeste gebruiken, doe zelf mee voor het oog, zullen we maar zeggen.
De meesten die het aanbieden hebben volgens mij al een redelijk licht probleem met het spul, anders bieden ze het niet aan volgens mij.
 
Of ze doen het werk om hun verslaving te bekostigen? Geen waardeoordeel overigens.
Dat kan, maar ik acht de kans daartoe wel een stuk kleiner. Nu hebben ze het kapitaal om zulk rotzooi te veroorloven, voorheen konden ze dat niet in hun thuisland. De kans lijkt me klein dat ze als verslaafde junks hier naartoe komen. Vaak keren ze als junks terug naar hun thuisland of ze gaan door totdat ze niet meer kunnen.
 
Feit blijft dat de meeste dames falen in dit werk en met een hoop ellende en trauma dit werk verlaten. Wel respect voor de kerels dat ze hun favoriete dvps een lach op hun gezicht bezorgen.
 
Er is natuurlijk geen enkel verplichting en in mijn geval niet eens de verwachting om bovenop de afgesproken vergoeding een presentje te krijgen. Toch gebeurt het regelmatig.
De waarde heeft geen belang, de geste op zich is veelzeggend. Het vertelt in feite héél wat over de ingesteldheid van de persoon die je ontvangt, je weet meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.

Ik laat maar zelden nieuwe, onbekende klanten toe; mijn (beperkte) agenda geraakt gemakkelijk vol met vaste klanten. Echter, ik hou wel van de spanning en opwinding van een "nieuwtje". Je weet wel, nieuwe bezems vegen schoon!
Het is toch met een klein hartje dat ik dan die nieuwe klant ontvang, wat als ik hem verkeerd heb ingeschat en het een schurk blijkt? Of misschien geen schurk maar iemand die naar DVP's gaat om ze "kapot te neuken" en zijn ego te strelen?
Als hij een presentje mee heeft is het mij meteen duidelijk dat hij mij als mens ziet en niet als afvalbak voor zijn kwak. Daarmee bedoel ik niet dat heren die daar niet aan denken of geen financiële middelen hebben niet even respectvol kunnen zijn, dat wordt dan later wel duidelijk tijdens onze date, het woord "meteen" is hier belangrijk.

Nu hoor ik sommigen van jullie al roepen: "geld is geld, en de klant is koning".
Ik geef toe, deze job doe ik voor het geld! Ik wind daar geen doekjes om.
Maar zelfs als het om geld draait kan je deze job uitoefenen met respect voor jezelf. Een klant die arrogant uit de hoek komt en mij het gevoel geeft dat ik niet meer waard ben dan een stuk vuil (ja, die bestaan!) stop ik met plezier nog wat geld toe om hem buiten te bonjouren. Enkel op die manier blijf ik plezier beleven aan mijn activiteit. Voor het geld, ja maar niet ten koste van mijn zelfrespect.
 
Terug
Bovenaan Onderaan