Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kan dit niet helemaal volgen, profileert jij je nu als een soort 'bewuste wandelaar' omdat jij het wereldje 'ziet zoals het is' en is dat wat je dan morele superioriteit aan ontleent? Je moet toch toegeven dat dat een tikkie schizofreen overkomt? Ik vind de vleesverwerkende industrie ook verwerpelijk, om die reden zit ik(bijvoorbeeld) niet op een barbecue forum. om daar recepten uit te wisselen, maar kook ik vooral plantaardig. Afkeuren maar toch doen is alleen maar lip service(en niet op de goede manier).
Ik ben het weer 100% met je eens @Kaspian ?
 
Ik kan dit niet helemaal volgen, profileert jij je nu als een soort 'bewuste wandelaar' omdat jij het wereldje 'ziet zoals het is' en is dat wat je dan morele superioriteit aan ontleent? Je moet toch toegeven dat dat een tikkie schizofreen overkomt? Ik vind de vleesverwerkende industrie ook verwerpelijk, om die reden zit ik(bijvoorbeeld) niet op een barbecue forum. om daar recepten uit te wisselen, maar kook ik vooral plantaardig. Afkeuren maar toch doen is alleen maar lip service(en niet op de goede manier).
Waar lees je dat hij iets afkeurt? Hij benoemt alleen feiten; niet meer en niet minder. Verder geeft hij een sterke mening over een bepaald onderwerp.
 
Jongens feit blijft wel dat de prostituees vaker de traumas en ellende krijgen dan wij. Dit komt met name door de hoerenlopers. Als we met zijn allen voor een beleid zouden gaan ter bescherming van de prostituee dan kan dit worden voorkomen. De meeste oost Europese vrouwen betalen €150 per dag aan raamhuur, wat dus inhoudt dat ze per dag gratis met 3 mannen moet neuken. Welk weldenkend persoon kan dit op lange termijn volhouden? Door de hoerenlopers blijft dit doorgaan en vallen er meer vrouwelijke slachtoffers. Tenzij er klanten zijn die een trauma hebben omdat ze seks hebben gehad met vrouwen die ze anders nooit konden krijgen? Is er iets mis met prostitutie? Absoluut niet, maar er is in Nederland nog een te groot probleem omtrent prostitutie en dat probleem blijft bestaan door de hoerenlopers. Ik heb dus niks tegen prostitutie, maar ik heb het wel te doen met een overgroot deel van de dames. Zij krijgen door mensenhandelaren of andere figuren een rooskleurig beeld van Nederland, maar uiteindelijk blijven ze met een trauma achter. Mocht dit niet kloppen dan hoor ik het graag. Ik bezoek om deze reden de laatste tijd alleen nog maar clubs voor een vluggertje, omdat ik dan zelf ook de kamerhuur van de dames moet betalen.
 
@Walker040 zijn er zat die het echt voor hun zelf doen. Dat merk je gewoon ik spreek ook buiten hun werk met ze af naar de stad wat leuke dingen doen. Dan kan niet als ze een pooier hebben
Zoiets is totaal niet erg, maar ik heb het over een heleboel andere dames. Als je vaker naar de raambuurten gaat dan weet je vast en zeker wat voor soort dames ik bedoel. De pooiers en mensenhandelaren zie je niet, maar ze zijn op de achtergrond meer actief dan wij denken.
 
Zoiets is totaal niet erg, maar ik heb het over een heleboel andere dames. Als je vaker naar de raambuurten gaat dan weet je vast en zeker wat voor soort dames ik bedoel. De pooiers en mensenhandelaren zie je niet, maar ze zijn op de achtergrond meer actief dan wij denken.
KLOOTZAKKEN zijn het ik heb er geen andere worden voor.
 
Ik kan dit niet helemaal volgen, profileert jij je nu als een soort 'bewuste wandelaar' omdat jij het wereldje 'ziet zoals het is' en is dat wat je dan morele superioriteit aan ontleent? Je moet toch toegeven dat dat een tikkie schizofreen overkomt? Ik vind de vleesverwerkende industrie ook verwerpelijk, om die reden zit ik(bijvoorbeeld) niet op een barbecue forum. om daar recepten uit te wisselen, maar kook ik vooral plantaardig. Afkeuren maar toch doen is alleen maar lip service(en niet op de goede manier).

Ik ben heel duidelijk. Ik kom met feiten en jij? Een hoop onzin. Eerst zeg je dat je het niet wilt normaliseren om vervolgens te doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Je hebt problemen met begrijpend lezen denk ik. Mijn reactie's zitten je ook dwars natuurlijk en dat begrijp ik maar je bent uitgespeeld. Ik zal niet meer reageren over dit onderwerp. Heren, wees een man van je woorden, geef het goeie voorbeeld en huur een paar kamers. Ik zei dat ik een goed betalende klant ben.
 
Ik ben heel duidelijk. Ik kom met feiten en jij? Een hoop onzin. Eerst zeg je dat je het niet wilt normaliseren om vervolgens te doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Je hebt problemen met begrijpend lezen denk ik. Mijn reactie's zitten je ook dwars natuurlijk en dat begrijp ik maar je bent uitgespeeld. Ik zal niet meer reageren over dit onderwerp. Heren, wees een man van je woorden, geef het goeie voorbeeld en huur een paar kamers. Ik zei dat ik een goed betalende klant ben.
Wist niet dat je kwaad werd?
 
Alsof kamerhuur het probleem is. Bijna elk bedrijf betaald huur voor kantoor- of werkruimte.
Leer lezen, dit was 1 van de problemen die ik benoemde. Veel dames krijgen het gros van de week 0 tot 5 klanten (ja op sommige dagen helemaal niets). Je maakt dus in principe kosten om jezelf te laten neuken. Vind jij het normaal dat ze €150 per dag betalen terwijl bijna alle klanten €50 betalen? Verder moeten ze huur en transportkosten betalen. Dit kan 1 van de redenen zijn waarom ze vast zitten aan dit werk; ze worden als het ware uitgemolken en kunnen geen kant meer op. De andere problemen had ik al opgenoemd; ik ga mezelf niet teveel herhalen.
 
Ja, ik las je bericht prima. Maar slaat kant noch wal. Een snackbarhouder begint ook elke maand met 0 euro en moet eerst zijn huur en andere onkosten terugverdienen voor hij winst gaat maken. Kamerhuur is duur voor de dames, natuurlijk. En bovendien lang niet het enige dat ze aan onkosten hebben. Dus tuurlijk moet dat allemaal eerst terugverdiend worden. Maar dat geldt dus voor elke ondernemer. Redenen waarom ze - eventueel - vast zitten aan dit werk, ... Dat zijn er legio. Van eigen keuze om te sparen voor hoger doel, tot het onderhouden van hele of halve familie dan wel een verslaving. Of geen uitwegen zoals bv diploma voor andere (aardig) betalende baan. Je gokt een beetje en weet een beetje. Maar echt zicht heb je er niet op allemaal, al doe je nog zo erg je best om te doen alsof dat wel zo is. Er is niet één smaakje of één soort dvp. Elke dame heeft een eigen verhaal, waarvan sommigen elkaar meer of minder overlappen.
 
Ik heb respect voor elke dame die ik bezoek , maar stel me toch de vraag of de dame wel blij is met een presentje ?
Soms denk ik ook wel eens om iets mee te nemen voor een dame die ik regelmatig bezoek ,maar iets houd me tegen.
Ik geef meestal wat extra Euro's.
 
In het verleden bij cash betaling wel eens een paar euro fooi gegeven omdat ik geen zin had in het gezeur met wisselgeld. Ik ga tegenwoordig bijna alleen maar naar privehuizen, en heb er wel eens aan gedacht, bij dames waar ik vaak mee heb afgesproken, en een goede klik mee heb. Ik blijf zoiets wel moeilijk vinden omdat ik niet kan inschatten of de dame er daadwerkelijk op zit te wachten,en wat voor indruk het geeft. Voor mijn gevoel blijft het in de basis een betaalde dienst, en blijft de oprechtheid van de band die je hebt een grijs gebied. Maar goed, misschien kijk ik er te zakelijk naar, en denk ik er teveel over na.
 
Terug
Bovenaan Onderaan