Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alleen bij vaste dvp,s deed ik dat in het verleden.
Voor Evi uit de geleenstraat kippenvleugeltjes van een poelier die zij heel goed vond.
Bij augusta uit de doubletstraat vaak paprika,s omdat ik in zo een kwekerij werkte toen dr tijd en zij wilde graag paprikas, ik heb voor duitse anja uit de doubletstraat ooit een paar t shirts gekocht in thailand, en ik heb een armbandje gegeven aan angelique/dominique uit de geleenstraat voor haar verjaardag...
Het leuke was dat ik van hun ook wel eens een kadootje heb gekregen zo maar of als ze terug waren van vakantie uit het land van herkomst.
Ik ben een liefhebber van sterke drank op zijn tijd.
Ik kreeg van hongaarse aniko uit de molensteeg in amsterdam een keer een zelfgestookte fles drank uit hongarije, dat heette geloof ik palinka of palika maar dat was lekker.
Echt leuk vond ik dat.
 
De meeste mensen betalen voor een uurtje 1 tot 2 daglonen.
Waarom zou je dan nog een cadeautje geven of extra betalen voor haar vervoer of weetikveelwatnogallemaal?
Vergeet niet dat als je wat geluk hebt je na de date nog een tijdje op wolken loopt terwijl zij allang met de volgende klant bezig is en daarna met een andere en nog een andere en nog een andere enz...
Ze zal pas terug aan jou denken als je daar de volgende keer weer staat met je geld en je volgende cadeautje.
Geef je dan je bakker/beenhouwer/verzekeraar/belastingen/... ook telkens een cadeautje bovenop wat je al aan hun kwijt bent?
 
De meeste mensen betalen voor een uurtje 1 tot 2 daglonen.
Waarom zou je dan nog een cadeautje geven of extra betalen voor haar vervoer of weetikveelwatnogallemaal?
Vergeet niet dat als je wat geluk hebt je na de date nog een tijdje op wolken loopt terwijl zij allang met de volgende klant bezig is en daarna met een andere en nog een andere.
Ze zal pas terug aan jou denken als je daar de volgende keer weer staat met je geld en je volgende cadeautje.
Geef je dan je bakker/beenhouwer/verzekeraar/belastingen/... ook telkens een cadeautje bovenop wat je al aan hun kwijt bent?
Ik vind dat zelf gewoon leuk.
Alleen bij vaste dvp,s hoor want het is niet zo dat ik als ik wandel bij elke dame voor sinterklaas ga lopen te spelen? maar ik bouw een band op met bepaalde dames en ik vind het dan soms gewoon leuk om een aardigheidje mee te nemen
 
Er is natuurlijk geen enkel verplichting en in mijn geval niet eens de verwachting om bovenop de afgesproken vergoeding een presentje te krijgen. Toch gebeurt het regelmatig.
De waarde heeft geen belang, de geste op zich is veelzeggend. Het vertelt in feite héél wat over de ingesteldheid van de persoon die je ontvangt, je weet meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.

Ik laat maar zelden nieuwe, onbekende klanten toe; mijn (beperkte) agenda geraakt gemakkelijk vol met vaste klanten. Echter, ik hou wel van de spanning en opwinding van een "nieuwtje". Je weet wel, nieuwe bezems vegen schoon!
Het is toch met een klein hartje dat ik dan die nieuwe klant ontvang, wat als ik hem verkeerd heb ingeschat en het een schurk blijkt? Of misschien geen schurk maar iemand die naar DVP's gaat om ze "kapot te neuken" en zijn ego te strelen?
Als hij een presentje mee heeft is het mij meteen duidelijk dat hij mij als mens ziet en niet als afvalbak voor zijn kwak. Daarmee bedoel ik niet dat heren die daar niet aan denken of geen financiële middelen hebben niet even respectvol kunnen zijn, dat wordt dan later wel duidelijk tijdens onze date, het woord "meteen" is hier belangrijk.

Nu hoor ik sommigen van jullie al roepen: "geld is geld, en de klant is koning".
Ik geef toe, deze job doe ik voor het geld! Ik wind daar geen doekjes om.
Maar zelfs als het om geld draait kan je deze job uitoefenen met respect voor jezelf. Een klant die arrogant uit de hoek komt en mij het gevoel geeft dat ik niet meer waard ben dan een stuk vuil (ja, die bestaan!) stop ik met plezier nog wat geld toe om hem buiten te bonjouren. Enkel op die manier blijf ik plezier beleven aan mijn activiteit. Voor het geld, ja maar niet ten koste van mijn zelfrespect.
Mooi gesproken Sharon, je bent een vrouw naar mijn hart.
 
De meeste mensen betalen voor een uurtje 1 tot 2 daglonen.
Waarom zou je dan nog een cadeautje geven of extra betalen voor haar vervoer of weetikveelwatnogallemaal?
Vergeet niet dat als je wat geluk hebt je na de date nog een tijdje op wolken loopt terwijl zij allang met de volgende klant bezig is en daarna met een andere en nog een andere en nog een andere enz...
Ze zal pas terug aan jou denken als je daar de volgende keer weer staat met je geld en je volgende cadeautje.
Geef je dan je bakker/beenhouwer/verzekeraar/belastingen/... ook telkens een cadeautje bovenop wat je al aan hun kwijt bent?
Je hebt wandelaars die de meisjes / dames als mens bekijken en andere die het als handelwaar zien..... Zelf neem ik ook regelmatig iets mee en komt ook van haar kant uit.
 
Mijn presentje...Een flinke knoeperd in haar kont en daarna een frisse kwak diep in haar keel, romantiek en prostitutie gaan niet samen.
In het zakenleven is het trouwens zo dat de verkoper de klant een presentje geeft....bij de hoeren blijkbaar omgekeerd hahaha
 
Je hebt wandelaars die de meisjes / dames als mens bekijken en andere die het als handelwaar zien..... Zelf neem ik ook regelmatig iets mee en komt ook van haar kant uit

Mijn presentje...Een flinke knoeperd in haar kont en daarna een frisse kwak diep in haar keel, romantiek en prostitutie gaan niet samen.
In het zakenleven is het trouwens zo dat de verkoper de klant een presentje geeft....bij de hoeren blijkbaar omgekeerd hahaha
Nee man , ik heb ook geregeld presentjes gekregen als de dames terug waren van vakantie
 
Je hebt wandelaars die de meisjes / dames als mens bekijken en andere die het als handelwaar zien..... Zelf neem ik ook regelmatig iets mee en komt ook van haar kant uit.
Omgekeerd geldt dat ook hoor. Maar... je mag mensen en diensten niet met elkaar verwarren...

Hoe leuk, heet, lekker, aangenaam zij en/of de dates wel zijn, je bent wel degelijk met een zakelijke transactie bezig. Dat mag je dan nog met bloemen en strikken proberen te verdoezelen, je kan daar niet omheen.
Deze lijn mag gerust worden doorgetrokken naar elk ander beroep waar men betaald beroep op
moet doen.
Misschien is de band met desbetreffende persoon wel sterk genoeg om eens wat op krediet te doen maar uiteindelijk zal het toch betalen worden.

Ik vind het vooral naïef om te denken dat er iets speciaals tussen beiden is en dat dan nog eens extra te gaan belonen.
Haal het geld en de cadeautjes weg en er blijft niks meer over. Op enkele grote uitzonderingen na misschien, maar dan gaat het snel een andere richting uit en dat eindigt zelden op een verhaaltje met happy end.

Respect komt van 2 kanten en moet er wel degelijk altijd zijn.
Ik leef zelf volgens het principe dat je geen bij mij geen respect kunt verdienen.
Alles en iedereen krijgt van in het begin mijn respect maar.... men kan het wel heel snel verliezen en dat om heel uiteenlopende redenen...
Het kan in vele gevallen dan wel steeds teruggewonnen worden, maar daar moet men er wel moeite voor doen.

Soit...

Met normaal, menselijk en respectvol met elkaar om te gaan komt men heel ver.
Met gordijnen op te trekken en/of achter illusies te gaan schuilen zijn teleurstellingen nooit veraf...

Uiteindelijk doet iedereen wat en hoe men het zelf wil.
 
Ik krijg met Pasen chocolade, met Sinterklaas wat leuks en ook nog een kerstpakket. Af en toe sturen ze ook nog wat snacks en bier omdat ik thuis moest werken. Laatst nog met mijn verjaardag een cadeaubon gekregen. Allemaal van het bedrijf waar ik werk... maar ik kan er niet van genieten want ik heb hun praktijken doorzien: het zijn alleen maar kleine gestes om mij te binden aan mijn werkgever. Salaris, daar draait het om. De borrels en dat weekendje uit, daar moet ik dan maar aanvaarden met chagrin.

:rolleyes:
 
Nope ik neem niks mee. Heb altijd het het idee dat een dame liever een paar harde euro's ontvangt dan een bos bloemen.

Heb wel gezien dat bij een dame die in een hotel ontving het bureautje vol stond met rozen en 2 flessen wijn, lekker onopvallend naar binnen lopen is er zo niet bij, en of de dame er nou op zit te wachten....

Geld lijkt mij ook het beste cadeautje. Spullen geven kan voor een dame lastig zijn, ze moet immers nog naar huis met al die zooi. Geeft voor haar gedoe, en ze kan vragen of opmerkingen krijgen als ze met al die zooi over straat moet, in de trein zit, met een taxi moet, thuis aankomt etc etc.
 
Heb het een keer gedaan. Dame had een Pandora armband. Dat vind ik leuk. Ik bezocht d'r regelmatig en d'r borsten waren haar appeltjes.

Toen heb ik d'r voor haar verjaardag een bedel gegeven van een appel. Dat leek ze echt te waarderen.

Helaas voor mij is dat ook de laatste keer geweest. Ze wou stoppen en blijkbaar lukt dat tot dusverre.
 
Beetje van het witte poeder... heel.klein beetje de meeste dvps waar ik kom doen het en samen enkele andere tactieken ben ik er soms veel langer dan ik voor heb betaald.

Werkt helaas niet altijd. Gisteravond nog eentje gehad waar het niet bij werkte.
 
Wel eens een lijntje Coke en dat opsnuiven tussen haar benen of soms wat weed en als ze super stoned zijn, ben wel eens 3 uur binnen geweest als je een goede klik heb met de dame en super goede sex, ik zie alleen een win win situatie...??
 
Hahaha de laatste 2 wel herkenbaar :p heb zelf paar dames gehad waar ik na/tijdens uurtje ook mee smokete, niet eens zozeer leidend tot meer onbetaalde seks -wel langer I guess haha- maar vooral gwn uurtje(s) blijven hangen en btj chillen basically; vond ik altijd wel leuke bonus! Pre corona maakte ik dat soort dingen -ongehaastheid/niet in-en uit klokken- veel vaker mee, afgelopen jaar voelt thuisontvangst meer als club gaan wat dat betreft.

Presentjes doe ik ook niet aan btw...ooit een fles wijn meegenomen voor 2u date, maar dat is meer een trojan horse ook. Iemand zei het hierboven al, maar voor mij kost een uurtje dvp bezoeken ook dik meer dan een dag werken en idd voor de meeste mensen prob 1 tot 2 dagen 8-16u werken...aka het is gwn gruwelijk cashen voor die dames en dat wetende zit ik er niet zo op te wachten er nog meer aan uit te geven ;).
 
Bij 1 van de vaste neem ik meestal een fles wijn mee. Weet dat ik daar niks kan met misdoen en na 2 minuten binnen is het al open. Dus zelf heb ik er ook iets aan.
En bij een ander heb ik er wel al eens gedacht, maar ik weet dat ze niet drinkt dus dat maakt het moeilijker. Rozen of bloemen zou ik al zeker niet doen. Lijkt mij opvallend ook.
Zoals al hiervoor gezegd, hangt af van de klik die je er met hebt of je iets zou meenemen of niet.
 
Bij 1 van de vaste neem ik meestal een fles wijn mee. Weet dat ik daar niks kan met misdoen en na 2 minuten binnen is het al open. Dus zelf heb ik er ook iets aan.
En bij een ander heb ik er wel al eens gedacht, maar ik weet dat ze niet drinkt dus dat maakt het moeilijker. Rozen of bloemen zou ik al zeker niet doen. Lijkt mij opvallend ook.
Zoals al hiervoor gezegd, hangt af van de klik die je er met hebt of je iets zou meenemen of niet.
Een goede klik is heel belangrijk dan is het geven en nemen van presentjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan