Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hey, zelf vind ik het altijd leuk iets te krijgen van klanten.
Het tofste zijn nuttige cadeautjes waaruit blijkt dat de klant je echt kent. (boek, keuken gerief,...)
Maar natuurlijk heb je die band niet in 1 2 3.
Iemand die voor de eerste keer komt en iets van sneukeling meeheeft, start meteen met 10 punten meer.
Dat moet niet veel gekost hebben he. Maar dat is toch gewoon lief? Klanten die een GFE willen, moeten hun dame dan ook zo behandelen.

Soms kan het ook omgekeerd. Dat ik weet van een klant zijn verjaardag en dat ik iets extra meeneem.
Prachtig om dat verbaasd gezicht dan te zien!
 
Wat ik me afvraag: is dit gebruikelijker bij thuisontvangst dan bij ontvangst in een privehuis?

Het lijkt mij voor de meeste dames in een privehuis namelijk nogal ongemakkelijk om telkens met lingerie, snoep, pollepels, potten en pannen thuis te komen terwijl ze zogenaamd in de horeca werken of zo. Leg dat thuis dan maar eens uit.

Of is het meestal maar een fabeltje dat het thuisfront helemaal niet weet wat voor werk de dame doet?

Bij thuisontvangsters lijkt me een kado makkelijker, want die werken toch al vanuit huis en dan valt het al minder op en lijkt me de kans groter dat de rest het ook wel weet.

Ikzelf, omdat ik alleen maar privehuizen bezoek, beperk me daarom tot het geven van extra geld. Wat meestal achteraf is, dus geenszins een goeie opener voor de date, maar wel oprecht gemeend gegeven. Voelt alleen soms zo klunzig.
 
Krijgen jullie ook wel zelf iets van een DVP ?
Ik heb een keer een boodschappentas diepgevroren vlees en vleeswaren gehad .
Afkomstig van de maaltijdservice voor "mensen in problemen" waar de dame als vrijwiligster helpt.
Vraag me af wat haar achterliggende gedachte was om je zoiets kado te doen.. ;)
Het enige wat ik soms wel is krijg is een massage na de sessie.
Is altijd welkom.
 
Wat ik me afvraag: is dit gebruikelijker bij thuisontvangst dan bij ontvangst in een privehuis?

Het lijkt mij voor de meeste dames in een privehuis namelijk nogal ongemakkelijk om telkens met lingerie, snoep, pollepels, potten en pannen thuis te komen terwijl ze zogenaamd in de horeca werken of zo. Leg dat thuis dan maar eens uit.

Of is het meestal maar een fabeltje dat het thuisfront helemaal niet weet wat voor werk de dame doet?

Bij thuisontvangsters lijkt me een kado makkelijker, want die werken toch al vanuit huis en dan valt het al minder op en lijkt me de kans groter dat de rest het ook wel weet.

Ikzelf, omdat ik alleen maar privehuizen bezoek, beperk me daarom tot het geven van extra geld. Wat meestal achteraf is, dus geenszins een goeie opener voor de date, maar wel oprecht gemeend gegeven. Voelt alleen soms zo klunzig.
Goh ik heb er al ontmoet waar de partner het ervan weet en dan weer enkelingen die het verzwijgen voor thuis. Veel zaken kan je gewoon zeggen dat je zelf hebt gekocht niet?
Maar de dame zal even blij zijn met een extra zakcentje 😇
 
Heb al lingerie gekocht voor dames in privéhuizen... en voor dames in thuisontvangst.
Maakt niks uit hoor, zolang zij het ook leuk vinden... en ik haar daarna van haar sexy lingerie kan ontdoen!
 
Telkens wanneer ik een afspraakje heb met een dvp breng ik altijd een attentie mee. Bij een eerste keer is het meestal een kleine attentie van een doosje chocolaatjes. Tot wanneer er een vervolg afspraakje komt dan heb ik al eens lingeries setjes gegeven tot bongo bonnen, en zelfs cadeautjes voor de kindjes van dvp.
 
Met een fooitje als cadootje gaat de dame al gauw als je dat paar keer doet gaat ze dat al gauw als standaard prijs zien.
Voorbeeld date kost 100 en geeft 20 fooi. Ik deed 2 x maar de 3e date verwachtte dame wel 120 bij de date.
Ik ben er altijd heel duidelijk in dat ik dat echt niet elke keer zal doen. Hoe de dame daarop reageert direct of indirect informeert mij ook weer over hoe ze is en kan betekenen dat het de laatste keer is geweest dat ik een afspraak maak.

Gelukkig reageren veruit de meeste dames er goed op en snappen ze ook wel dat ik geen geldboom in de tuin heb. Sommige dames nemen het ook niet iedere keer aan, omdat ze me ondertussen kennen en ook wat gunnen denk ik. Waardeer ik zeer.
 
Met een fooitje als cadootje gaat de dame al gauw als je dat paar keer doet gaat ze dat al gauw als standaard prijs zien.
Voorbeeld date kost 100 en geeft 20 fooi. Ik deed 2 x maar de 3e date verwachtte dame wel 120 bij de date.
Ik geef soms een fooi, met de woorden: "Ik doe dit nu, maar maak er geen gewoonte van"
Daarna bezoek ik ze niet meer. 😁
 
Met een fooitje als cadootje gaat de dame al gauw als je dat paar keer doet gaat ze dat al gauw als standaard prijs zien.
Voorbeeld date kost 100 en geeft 20 fooi. Ik deed 2 x maar de 3e date verwachtte dame wel 120 bij de date.
Dat is zonder meer waar , ik had die gewoonte ook maar als je dan een keer oversloeg had ze direct het idee dat ze wat verkeerd gedaan had
 
Krijgen jullie ook wel zelf iets van een DVP ?
Ik heb een keer een boodschappentas diepgevroren vlees en vleeswaren gehad .
Afkomstig van de maaltijdservice voor "mensen in problemen" waar de dame als vrijwiligster helpt.
Dus de dame zag in jou iemand in problemen?!
Of heeft zij dat spul juist aan deze mensen onttrokken?
Of was het dusdanig over de datum, dat je het met fatsoen aan niemand meer kon geven?
 
Dat is zonder meer waar , ik had die gewoonte ook maar als je dan een keer oversloeg had ze direct het idee dat ze wat verkeerd gedaan had
Ja, ik heb zelf maar 1x fooi gegeven (weet het, gierige Hollander) maar dat zorgde er ook meteen voor dat ik nooit meer terug kwam; want dan verwachtte ze het vast weer hehehe en zo was ze feitelijk duurder dan mijn andere opties...anyways ik geef gewoon principieel geen fooi; ook lekker makkelijk altijd hetzelfde doen...boven een bepaalde prijs beschouw ik fooi ook als inbegrepen ;) en dan beloon ik ze gewoon, als het goed, was door snel terug te komen!
 
Krijgen jullie ook wel zelf iets van een DVP ?
Ik heb een keer een boodschappentas diepgevroren vlees en vleeswaren gehad .
Afkomstig van de maaltijdservice voor "mensen in problemen" waar de dame als vrijwiligster helpt.
Ja, ik heb met mijn verjaardag al enkele malen gebak gehad! Was door Chantal geregeld de schat 🥰 !
 
Dat is zonder meer waar , ik had die gewoonte ook maar als je dan een keer oversloeg had ze direct het idee dat ze wat verkeerd gedaan had
Als ze al onthoudt dat je een fooi gegeven hebt, wat ik op zich ook best begrijp. Dame keer goede fooi gegeven, vertelt me dat ze volgende keer pzc gratis zou doen. Week later ben ik er weer, maar niks daarvan, en om er nou zelf over te beginnen vond ik ook wat kinderachtig.
 
Dus de dame zag in jou iemand in problemen?!
Of heeft zij dat spul juist aan deze mensen onttrokken?
Of was het dusdanig over de datum, dat je het met fatsoen aan niemand meer kon geven?
Het vlees was idd tegen de datum , dan krijgen ze het vermoedelijk gratis van AlbertHeijn, maar dan gelijk de diepvries in. Soms is er zoveel over dat de vrijwilligers hetzelf maar meenemen.
De dame had zelf ook al haar diepvries vol , en omdat ik er kort tevoor een nieuwe stofzuiger had gegeven wou ze ook wat extra doen.
 
Dat is zonder meer waar , ik had die gewoonte ook maar als je dan een keer oversloeg had ze direct het idee dat ze wat verkeerd gedaan had
Denk dat je dit niet kan veralgemenen hoor. Tijdje terug voor corona had ik een dame die 140€ rekende. Ik gaf haar steevast 150, omdat alle anderen dit ook al jaren rekenden , en zij in mijn ogen even veel waard was,zoniet meer. Wel telkens we afspraken en ik haar de centjes overhandigde (op het einde van de afspraak)wou ze me die 10€ terug geven,die lieve schat.Heb ik nooit aanvaard en tot op vandaag zijn we nog steeds goeie vrienden met net iets meer.Heb haar meestal ook een kleinigheid mee wat steeds geapprecieerd wordt.Ondertussen heeft ze haar prijs uiteindelijk ook op het niveau van haar collega's gebracht,maar ze had dit jaren geleden al kunnen doen.
 
Denk dat je dit niet kan veralgemenen hoor. Tijdje terug voor corona had ik een dame die 140€ rekende. Ik gaf haar steevast 150, omdat alle anderen dit ook al jaren rekenden , en zij in mijn ogen even veel waard was,zoniet meer. Wel telkens we afspraken en ik haar de centjes overhandigde (op het einde van de afspraak)wou ze me die 10€ terug geven,die lieve schat.Heb ik nooit aanvaard en tot op vandaag zijn we nog steeds goeie vrienden met net iets meer.Heb haar meestal ook een kleinigheid mee wat steeds geapprecieerd wordt.Ondertussen heeft ze haar prijs uiteindelijk ook op het niveau van haar collega's gebracht,maar ze had dit jaren geleden al kunnen doen.
Ik had een dame in de Doubletstraat waar ik voor de corona een paar keer per jaar kwam , daar kon ik voor 100 Euro een uur terecht en dat vond ik een beetje weinig , zeker omdat de service altijd goed was dus gaf ik ze steevast na gedane zaken 20 Euro extra
Ik kwam er echter een keer dat ik geen briefje van 20 had alleen van 50 , ik vond het lullig om 30 Euro terug te vragen maar als ik 50 zou geven zou ze dat de volgende keer weer verwachten dacht ik , dus heb ik het maar zo gelaten deze keer
De volgende keer ( een paar maanden later wel ) was ik het allang vergeten maar zij nog niet
Ze vroeg gelijk of ik de vorige keer wel tevreden was geweest en deed een beetje anders als normaal, toen ik ze na afloop weer de gebruikelijke 20 Euro gaf zei ze iets als "was het nu beter als de vorige keer ? "
Ik had nog niets in de gaten tot ik al lang en breed weer in de auto onderweg naar huis was , ze zag het krijgen van een fooi niet als een aardigheidje maar als een beloning , en het niet krijgen als een soort straf voor slechte service
 
Mijn vorige reactie was een beetje cynisch. Als ik alles hier eens door lees, kom ik tot de conclusie dat fooien door de dames Na 1x geven de keren daarna verwacht. Het hoort dus gewoon bij de prijs. Er is een verwachtings patroon geschapen en als het een keer dan niet gebeurd omdat de klant onvoldoende geld bij zich heeft ( wat dom) is leiden in last.

Ik ben dan ook van mening - na de reacties gelezen te hebben - dat het geven van bv iets lekkers voor bij de koffie meer vreugde geeft. Het wordt dan meer als waardering gezien dan als fooi.
 
Mijn vorige reactie was een beetje cynisch. Als ik alles hier eens door lees, kom ik tot de conclusie dat fooien door de dames Na 1x geven de keren daarna verwacht. Het hoort dus gewoon bij de prijs. Er is een verwachtings patroon geschapen en als het een keer dan niet gebeurd omdat de klant onvoldoende geld bij zich heeft ( wat dom) is leiden in last.

Ik ben dan ook van mening - na de reacties gelezen te hebben - dat het geven van bv iets lekkers voor bij de koffie meer vreugde geeft. Het wordt dan meer als waardering gezien dan als fooi.
Heb idd dezelfde ervaring!
Cadeautje geven is leuker dan een fooi...
 
Hoi allemaal,
Ik vind het altijd wel leuk om niet met lege handen aan te komen bij een Dvp wanneer ik haar en bezoek breng.

Een roos of een doosje bonbons vind ik leuk maar enigzins cliché.

Graag wil ik van jullie weten wat een succes is (en wat niet). Uiteraard hoop ik ook dat Dvp's reageren.

Rob
Hi Rob!

Wat ontzettend attent van je om een cadeautje mee te nemen naar je afspraken. Dat zullen de dames zeker waarderen!

Als dame van plezier kan ik een bloemetje altijd waarderen, wellicht kun je daar een klein kaartje bij geven waar je iets op schrijft over jezelf of dat je het leuk vind haar te ontmoeten.

Eten vind ik minder verstandig om te geven, als ik iemand nog niet ken eet ik het nooit op namelijk.

Wanneer de dame een huisdier heeft (zoals ik) dan vind ik het een dikke plus als een cliënten iets voor mijn huisdier meenemen. Geen eten, maar iets van speelgoed is helemaal top.

Indien je iets spannend cadeau wilt doen is een klein speeltje altijd leuk!

Als jij en de dame elkaar beter kennen kun je wellicht ook vragen wat ze leuk vind qua cadeautjes.

Succes!

Kus,

Evi Lynn
 
Hi Rob!

Wat ontzettend attent van je om een cadeautje mee te nemen naar je afspraken. Dat zullen de dames zeker waarderen!

Als dame van plezier kan ik een bloemetje altijd waarderen, wellicht kun je daar een klein kaartje bij geven waar je iets op schrijft over jezelf of dat je het leuk vind haar te ontmoeten.

Eten vind ik minder verstandig om te geven, als ik iemand nog niet ken eet ik het nooit op namelijk.

Wanneer de dame een huisdier heeft (zoals ik) dan vind ik het een dikke plus als een cliënten iets voor mijn huisdier meenemen. Geen eten, maar iets van speelgoed is helemaal top.

Indien je iets spannend cadeau wilt doen is een klein speeltje altijd leuk!

Als jij en de dame elkaar beter kennen kun je wellicht ook vragen wat ze leuk vind qua cadeautjes.

Succes!

Kus,

Evi Lynn
Voor m'n favoriete dames koop ik graag een pikant lingerie setje...
 
Ik had een dame in de Doubletstraat waar ik voor de corona een paar keer per jaar kwam , daar kon ik voor 100 Euro een uur terecht en dat vond ik een beetje weinig , zeker omdat de service altijd goed was dus gaf ik ze steevast na gedane zaken 20 Euro extra
Ik kwam er echter een keer dat ik geen briefje van 20 had alleen van 50 , ik vond het lullig om 30 Euro terug te vragen maar als ik 50 zou geven zou ze dat de volgende keer weer verwachten dacht ik , dus heb ik het maar zo gelaten deze keer
De volgende keer ( een paar maanden later wel ) was ik het allang vergeten maar zij nog niet
Ze vroeg gelijk of ik de vorige keer wel tevreden was geweest en deed een beetje anders als normaal, toen ik ze na afloop weer de gebruikelijke 20 Euro gaf zei ze iets als "was het nu beter als de vorige keer ? "
Ik had nog niets in de gaten tot ik al lang en breed weer in de auto onderweg naar huis was , ze zag het krijgen van een fooi niet als een aardigheidje maar als een beloning , en het niet krijgen als een soort straf voor slechte service
Daar hoef je niet verdrietig van te worden hoor @Bodylover5 dat zijn gewoon kleine teleurstellingen die iedereen in het leven wel eens meemaakt
 
Idd dat heb ik ook al gedaan voor 2 vaste dvp's en dat geeft een geweldige sfeer en ook een zalige date 😍
Ik vind dat echt moeilijk behas en onderbroeken kopen voor een vrouw dat kunnen ze zelf veel beter.
Kadootjes breng ik weinig mee. Fooien geef ik daarentegen veel. Zowiezo helpt dat altijd veel.
Bijvoorbeeld bij een portier van een club geef je die 20 € mag je altijd binnen.
 
Ik vind dat echt moeilijk behas en onderbroeken kopen voor een vrouw dat kunnen ze zelf veel beter.
Kadootjes breng ik weinig mee. Fooien geef ik daarentegen veel. Zowiezo helpt dat altijd veel.
Bijvoorbeeld bij een portier van een club geef je die 20 € mag je altijd binnen.
De setjes die ik al gekocht heb voor de dames is telkens al met veel dank aangenomen heb de dames ze ook al zien dragen en privé filmpjes van ontvangen hoor heerlijk 🥰
 
Terug
Bovenaan Onderaan