- 305
- 05/07/21
- 327
wat bedoel je Marco? je kan dit op verschillende manieren lezenOok érg lekker! Haha!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwat bedoel je Marco? je kan dit op verschillende manieren lezenOok érg lekker! Haha!
In dit wereldje krijg je wat je zoekt! Mijn ervaring!Wat ben jij hard voor die jongen @Marco, hij bedoeld het goed.
Daar weet ik zelf helemaal niets meer van!Met haar verjaardag haar dus een zelfs verbeterde versie van mijn apparaat cadeau gedaan.
Je moet jezelf ook niet meteen een 'lul' gaan voelen, toch? Het is een natuurlijk trekje van veel mannen, dat ze nog altijd ergens die gedachte koesteren van 'als ik er mee naar bed mag, dan is er toch wel iets tussen ons'. Tegen beter weten in, want ze hebben natuurlijk moeten betalen om er overheen te mogen.Toegeven ik ben ook zo'n lul geweest die weleens wat meenam.
Zolang je een netjes betaalde date met een dvp doet, is zij 'in functie' en een goede dvp is professioneel genoeg om te weten hoe je aan een klant nog net iets meer kan verdienen. Zoals een autoverkoper die zijn stiel kent, een klant subtiel kan overtuigen om een net iets duurder model te kopen, of om toch nog een paar overbodige extra's mee te bestellen. En veelal kan die verkoper er ook nog in slagen om die klant nadien te laten aanvoelen dat hij een goede koop heeft gedaan.Ze hebben niets met ons en zullen dat ook nooit krijgen. Ze zijn ook niet tevreden te stellen wat mij betreft. Wij komen gewoon centjes brengen en dat is het.
Zeker weten!maar uiteindelijk gaat de zon niet voor niets op.
Niet iedereen over 1 kam scheren... Ik ken er toevallig 1 die niet rookt EN geen alcohol drinkt. Jouw referentiekader is niet die van iedereen.Die Oost-Europese dames roken allemaal. Ik denk een combi van het stressvolle werk, de verveling als er een paar uur geen klant is en een thuisland waar geen antirookcultuur zoals hier is.
Maar... hopelijk wél lekker neukt dan!Niet iedereen over 1 kam scheren... Ik ken er toevallig 1 die niet rookt EN geen alcohol drinkt. Jouw referentiekader is niet die van iedereen.
Een dvp die haar stiel kent, is ook niet meteen een bitch, toch? Zij doet haar job en probeert gewoon maximaal te verdienen. Zoals ook wij allemaal proberen in ons werk, dacht ik.Als je 'bitches' zoekt... zal je die ook wel vinden!
Absoluut, anders zou ik er niet al ruim een jaar terugkomen. ;-)Maar... hopelijk wél lekker neukt dan!
Dat doe ze meestal allemaal wel. Wat dat betreft durf ik wel over 1 kan te scheren.Maar... hopelijk wél lekker neukt dan!
Ik kreeg via de app een uitgebreide verjaardagsfelicitatie van een dame. Maanden eerder had ik haar verteld wanneer ik jarig was, ze onthield het. Zal ongetwijfeld meer als klantenbinding dan echt vriendschappelijk bedoeld zijn, maar who cares? Ik vond het leuk.Toegeven ik ben ook zo'n lul geweest die weleens wat meenam. Ze hebben niets met ons en zullen dat ook nooit krijgen. Ze zijn ook niet tevreden te stellen wat mij betreft. Wij komen gewoon centjes brengen en dat is het. Het was zo dat ik haar kende van het prive huis en daarna bij haar thuis kwam. Omdat ik ook prive langs mocht komen voor koffie heb ik er toen een Magic Wand en wat orchideeen tegenaan geklapt. Lul dat ik ben!
Precies dat! Leuk toch... zo'n kleine attentie!Dat doe ze meestal allemaal wel. Wat dat betreft durf ik wel over 1 kan te scheren.
Ik kreeg via de app een uitgebreide verjaardagsfelicitatie van een dame. Maanden eerder had ik haar verteld wanneer ik jarig was, ze onthield het. Zal ongetwijfeld meer als klantenbinding dan echt vriendschappelijk bedoeld zijn, maar who cares? Ik vond het leuk.
De date was een paar dagen later. De klantenbindingstruc werkte uitstekend!
Nu... het is blijkbaar toch wel zo... dat voor diezelfde centjes... sommigen méér waar krijgen dan anderen!
Ze hebben wat met je zolang je je portemonnee komt legen. Dan zijn ze zeker tevreden en zullen ze je lokken met de overschatte "klik" die er dan is. Hahahahaha.Toegeven ik ben ook zo'n lul geweest die weleens wat meenam. Ze hebben niets met ons en zullen dat ook nooit krijgen. Ze zijn ook niet tevreden te stellen wat mij betreft. Wij komen gewoon centjes brengen en dat is het. Het was zo dat ik haar kende van het prive huis en daarna bij haar thuis kwam. Omdat ik ook prive langs mocht komen voor koffie heb ik er toen een Magic Wand en wat orchideeen tegenaan geklapt. Lul dat ik ben!
@JokePrive sorry... wat is dat? echt geen idee hahazeemanonderbroek
https://www.zeeman.com/nl-nl/product/slip-wit-100417-2@JokePrive sorry... wat is dat? echt geen idee haha
En bruine aan de achterkant....ah ja, vast met gele vlekken
Zeemanonderbroek:
1. Een grote blauwe onderbroek met een gat voorin. Meestal gedragen door bejaarde mannen.
2. Gewoon een lelijk ding.
kan ook zijkant hoorEn bruine aan de achterkant....
De kenner spreekt?En bruine aan de achterkant....
het moet eigenlijk een mooie boxer zijn, van mooie stof, waarin je de contouren van het hele zaakje goed kan zien en wanneer het gaat steigeren duidelijk te zien is.. zoiets?
Nou Joke. daar heb ik nou helemaal niks mee.Ik kijk graag naar mooie strakke mannenkontjes
Moet je alvast niet meedoen aan gangbangs!Nou Joke. daar heb ik nou helemaal niks mee.
hahahaha, dat was ik ook niet van plan.Moet je alvast niet meedoen aan gangbangs!
Mijn vaster DVP is op vakantie en tijdens haar vakantie ook jarig. Ik heb haar 50 euro gestort Ze reageerde super blij verrast.Het liefst hebben ze extra briefjes als attentie.
Die passen altijd wel in de rolkoffer.