Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik geef ze wel eens kadootjes, vind ik zelf eigenlijk leuk om te doen. Fooi bijna altijd, maar bij een eerste bezoek betaal ik het van tevoren.. geeft gelijk wat meer ruimte voor relaxte sfeer zeg maar.. bij herhalingsbezoekjes betalen achteraf met fooi (meestal 10, maar ik heb ook wel een een nulletjes teveel gegeven hahaha) en wat betreft kadootjes, ik vraag wel eens waar ze van houden en dan neem ik dat als extra mee de volgende keer, als ik haar ook heel leuk vind en bij sommige wordt er daarna aardig wat heen en weer geappt, dat vind ik dan weer leuk. Ach ja, ieder zijn beleving zeg maar. Ik weet wel, dat de hele ervaring met die dames daarna veel intenser en soms persoonlijker wordt. Ja dat vind ik wel leuk.

Toegeven ik ben ook zo'n lul geweest die weleens wat meenam.
Je moet jezelf ook niet meteen een 'lul' gaan voelen, toch? Het is een natuurlijk trekje van veel mannen, dat ze nog altijd ergens die gedachte koesteren van 'als ik er mee naar bed mag, dan is er toch wel iets tussen ons'. Tegen beter weten in, want ze hebben natuurlijk moeten betalen om er overheen te mogen.
Ze hebben niets met ons en zullen dat ook nooit krijgen. Ze zijn ook niet tevreden te stellen wat mij betreft. Wij komen gewoon centjes brengen en dat is het.
Zolang je een netjes betaalde date met een dvp doet, is zij 'in functie' en een goede dvp is professioneel genoeg om te weten hoe je aan een klant nog net iets meer kan verdienen. Zoals een autoverkoper die zijn stiel kent, een klant subtiel kan overtuigen om een net iets duurder model te kopen, of om toch nog een paar overbodige extra's mee te bestellen. En veelal kan die verkoper er ook nog in slagen om die klant nadien te laten aanvoelen dat hij een goede koop heeft gedaan.

Zo kan een dvp die de stiel beheerst, haar klant aan zich binden met haar lichaam, met haar seksuele diensten, maar ook een aangenaam gesprek waarin zij op subtiele wijze (zoals de autoverkoper) aftast of er bij die klant nog wat meer zou kunnen mogelijk zijn. In een zeer vlot en vriendelijk gesprek terloops iets laten vallen over dat leuke gabbertje, het zoontje van haar zus, waar ze tuk op is. Ja, hij zou dolgraag een playstation hebben, en ik leg nu regelmatig wat geld opzij, en dan ga ik hem daar mee verrassen. Het is echt een schatje hoor.

En de klant, die financieel wat comfort heeft, denkt stiekem al, heej, ik ga dat kopen en als geschenkje aanbieden, dan scoor ik hier goed bij 'mijn' dvp. En wat doet die klant? Inderdaad: kopen. En dan een volgende date boeken (en weer betalen) en daar brengt hij het geschenk mee. En jaja, hij krijgt dan wat extra tijd.

De dvp zal dan inderdaad blij zijn met haar geschenkje, want ze heeft goed geboerd he. Een extra betaalde date kunnen losweken, en dan nog een boodschapper gevonden die voor haar naar de winkel holde en zelfs nog zelf betaalde voor datgene wat ze wou kopen.

Zo werkt het, zolang je met de dvp seksdates doet. Je moet zo optimaal mogelijk omzet voor haar creëren.

Denk je dat er toch 'iets meer' is? Wel, ga dan eerst eens 50 keer gratis bij haar langs, zonder seks te hebben. Als je dat kan bekomen uiteraard. En als je dan nog steeds elkaar boeiend vindt, dan zou het kunnen zijn dat je misschien wel een soort vriend zou kunnen worden.

Maar... hopelijk wél lekker neukt dan!
Dat doe ze meestal allemaal wel. Wat dat betreft durf ik wel over 1 kan te scheren.
Toegeven ik ben ook zo'n lul geweest die weleens wat meenam. Ze hebben niets met ons en zullen dat ook nooit krijgen. Ze zijn ook niet tevreden te stellen wat mij betreft. Wij komen gewoon centjes brengen en dat is het. Het was zo dat ik haar kende van het prive huis en daarna bij haar thuis kwam. Omdat ik ook prive langs mocht komen voor koffie heb ik er toen een Magic Wand en wat orchideeen tegenaan geklapt. Lul dat ik ben!
Ik kreeg via de app een uitgebreide verjaardagsfelicitatie van een dame. Maanden eerder had ik haar verteld wanneer ik jarig was, ze onthield het. Zal ongetwijfeld meer als klantenbinding dan echt vriendschappelijk bedoeld zijn, maar who cares? Ik vond het leuk.

De date was een paar dagen later. De klantenbindingstruc werkte uitstekend!

Laatst bewerkt:
Dat doe ze meestal allemaal wel. Wat dat betreft durf ik wel over 1 kan te scheren.

Ik kreeg via de app een uitgebreide verjaardagsfelicitatie van een dame. Maanden eerder had ik haar verteld wanneer ik jarig was, ze onthield het. Zal ongetwijfeld meer als klantenbinding dan echt vriendschappelijk bedoeld zijn, maar who cares? Ik vond het leuk.

De date was een paar dagen later. De klantenbindingstruc werkte uitstekend!
Precies dat! Leuk toch... zo'n kleine attentie!

Nu... het is blijkbaar toch wel zo... dat voor diezelfde centjes... sommigen méér waar krijgen dan anderen!

Dat is op zich niet vreemd hoor.
Ik kan ook helemaal opgaan in iemand die er lekker en verzorgd uitziet en een frisse adem heeft. Dan ben je een stuk minder gereserveerd, dan bij iemand die 1 uit een dozijn is en geen frisse adem heeft incl zeemanonderbroek.

Toegeven ik ben ook zo'n lul geweest die weleens wat meenam. Ze hebben niets met ons en zullen dat ook nooit krijgen. Ze zijn ook niet tevreden te stellen wat mij betreft. Wij komen gewoon centjes brengen en dat is het. Het was zo dat ik haar kende van het prive huis en daarna bij haar thuis kwam. Omdat ik ook prive langs mocht komen voor koffie heb ik er toen een Magic Wand en wat orchideeen tegenaan geklapt. Lul dat ik ben!
Ze hebben wat met je zolang je je portemonnee komt legen. Dan zijn ze zeker tevreden en zullen ze je lokken met de overschatte "klik" die er dan is. Hahahahaha.
Mannen die bevestiging nodig hebben van een betaald contact raad ik toch aan om ergens hulp te gaan zoeken.

Zeemanonderbroek:

1. Een grote blauwe onderbroek met een gat voorin. Meestal gedragen door bejaarde mannen.

2. Gewoon een lelijk ding.

het moet eigenlijk een mooie boxer zijn, van mooie stof, waarin je de contouren van het hele zaakje goed kan zien en wanneer het gaat steigeren duidelijk te zien is.. zoiets?
En bruine aan de achterkant....
kan ook zijkant hoor :ROFLMAO:

het moet eigenlijk een mooie boxer zijn, van mooie stof, waarin je de contouren van het hele zaakje goed kan zien en wanneer het gaat steigeren duidelijk te zien is.. zoiets?

Nee, de contouren vd billen daar hou ik van. Want die zie je nooit als men op de rug gaat liggen.

Ik kijk graag naar mooie strakke mannenkontjes 😍

Terug
Bovenaan Onderaan