Prijzen privé ontvangst 2023/2024/2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Welke beroepen verdienen 200 a 300 euro per uur. Waar moet je dat betalen voor een uur. Mijn tandarts niet en die heeft een assistente en dure apparatuur
Dit soort shit-redeneringen wordt op de duur wel vervelend. Zuren mensen...

Ten eerste rekent lang niet elke dvp 200 à 300 euro per uur, en ten tweede heeft een normale dvp ook niet om het uur een klant. Een winkelier die een toestel verkoopt van 500 euro en voor de rest van die dag niets verkocht, verdient dan volgens jou 500 euro op 5 minuten.

Ik herhaal trouwens voor de zoveelste keer mijn tip: huur een raam en ga er in staan. Dan verdien je ook 300 euro per uur. Kan je achteraf gemakkelijk een paar euro van missen om onderhoudsproducten voor je pijnlijke aars te kopen. :LOL:
Betaal maar 200 euro per uur, ik doe het niet.
Misschien jouw forumnaam dan wat aanpassen? Zuiniggenieten?
Een relatie kost meer
Mannenpraat voor aan de toog. Waar het bier trouwens meer kost dan thuis. :LOL:

Een relatie kost niets, integendeel, veruit de meeste koppels zijn tegenwoordig tweeverdieners, en dus brengt een relatie extra geld in het laatje.

Laatst bewerkt:
Waar stap jij dan in??? Je had het over de raamprostitutie in 1995. Daar kom je op veel plaatsen nog altijd terecht voor 50 euro en in sommige buurten zelfs nog voor minder.

Door je scheve vergelijking lieg je 20% om jouw theorie te laten kloppen.

Door scheef te rekenen kan je alles bewijzen. In het Antwerpse SKW kon je in 2002, met de uitvinding van de Euro :) 'instappen' voor 50 euro en nu kan je daar nog altijd voor die prijs terecht. Bij priveontvangst bestaan er prijzen in verschillende categorieên. Als je de goedkoopste prijzen van toen vergelijkt met de duurste luxeprijzen van nu, ben je verkeerd bezig om je gelijk te halen. Iedereen weet dat het in 'het leven' vééééél duurder geworden is dan de minieme prijsstijgingen bij de dvp's.

De berichten van mensen die hier blijven over doorbomen, mogen ze van mij gerust wissen. Op een forum hoort geen onzin thuis.

Waar haal jij dat? In 1995 kostte een pakje sigaretten omgerekend € 2,30, en een pintje bier 0,85 eurocent, enz.

Dat de komst van de euro alles duurder maakte, weten we al langer. Dat is, volgens mij, niet de schuld van de sekswerkers, en het getuigt dan ook van erg weinig respect als je zou willen dat hun ptijzen steeds maar blijven achter hollen op de stijging van de levensduurte.

Hanteer gewoon de meest gezonde regel van betaalde seks: ga neuken met geld dat je eigenlijk niet nodig hebt.

En ga aan de kassa van de supermarkt staan klagen over de prijzen. Niet hier.

Volgens mij gaat deze topic over prijzen en meningen. Dus jij bepaalt niet wie er wel of niet klaagt hier. Als het je niet bevalt, kan je ook een topic aanmaken met "Ik wil niet dat er geklaagd wordt over prijzen van dvp"

Zucht, men weet wat er bedoeld wordt
We weten inderdaad wat er bedoeld wordt, maar 'je lichaam verkopen' klinkt zeer negatief en dat gebeurt in realiteit ook helemaal niet.

De dames leveren een dienst waarbij hun lichaam nodig is. Net zoals een bouwvakker ook zijn lichaam(skracht) nodig heeft om zijn job te kunnen doen. Niemand zal echter op het idee komen om te gaan vertellen dat die mensen hun lichaam 'verkopen'. Zelfs mensen die geen handenarbeid doen, gebruiken dingen van hun lichaam voor de job: hun hersenen, inzichten, skills, enz.
De dames die IK aantrekkelijk vind zitten vaak in de hogere prijsklasse. Ik neuk niet alles wat los en vast zit zoals vele hier doen
Amai vriend, jij hebt het nogal in hoog in je bolleke zeker? Neerkijken op een groot aantal dames die niet goed genoeg zijn voor jou??? En dan komen klagen dat ze te duur zijn?

Ik zou zeggen: probeer dan eens wat van die 'dames die los en vast zitten' en dan ga je vrij snel ondervinden dat er geen duidelijke relatie bestaat tussen de prijsklasse en de service of de mooiheid van dames. Ik heb veel raamdames bezocht die al voor een instapprijsje te daten waren, en die super fijn waren. En omgekeerd heb ik ook al dure dates gedaan die al bij elkaar niet zo bijzonder waren.
Volgens mij gaat deze topic over prijzen en meningen.
Nee, het gaat hier over prijzen en over klagers die blijkbaar zo respectloos naar sekswerkers kijken, dat ze hen verwijten om overdreven duur te zijn, alhoewel hun prijzen achterlopen op de algemene stijging van de levensduurte sinds de invoering van de euro. Dat is geen mening, dat is een feit dat aantoonbaar is.

Een ander 'feit' is dat blijkbaar een aantal mensen dit niet wil in zien.
Dus jij bepaalt niet wie er wel of niet klaagt hier.
Wat is dat nu weer voor een uitspraak?? Nee, de klagers doen dat uit eigen beweging, en niet omdat ik iets zou bepalen. Gierig en respectloos zijn, is een natuur. Dat is niet iets dat iemand anders je oplegt.
Als het je niet bevalt, kan je ook een topic aanmaken met "Ik wil niet dat er geklaagd wordt over prijzen van dvp"
Ik zal daar eens over nadenken... Misschien kan jij dan een topic aanmaken met "ik ben wereldvreemd, maar ik wil dit niet inzien of toegeven".

Laatst bewerkt:
Waar stap jij dan in??? Je had het over de raamprostitutie in 1995. Daar kom je op veel plaatsen nog altijd terecht voor 50 euro en in sommige buurten zelfs nog voor minder.
Escape Doetinchem, instap tarief 60 euro. En je leest niet goed, 1995 50 GULDEN.

Door je scheve vergelijking lieg je 20% om jouw theorie te laten kloppen.
Nee hoor, zie boven mijn reactie op instap tarief.
Door scheef te rekenen kan je alles bewijzen. In het Antwerpse SKW kon je in 2002, met de uitvinding van de Euro :) 'instappen' voor 50 euro en nu kan je daar nog altijd voor die prijs terecht.
Je zegt het zelf al, door scheef te rekenen wat jij doet, namelijk instappen per 2022 toen het ineens 50 euro werd. Ik reken vanaf 1995 toen we nog GULDENS hadden.
Bij priveontvangst bestaan er prijzen in verschillende categorieên. Als je de goedkoopste prijzen van toen vergelijkt met de duurste luxeprijzen van nu, ben je verkeerd bezig om je gelijk te halen. Iedereen weet dat het in 'het leven' vééééél duurder geworden is dan de minieme prijsstijgingen bij de dvp's.
Ik weet niet welke categorieën jij bedoelt, ik heb het gewoon over neuken, pijpen, beffen. Dat pakket is tegenwoordig bij veel dames te vinden vanaf 200 euro. Er zullen er best zijn die het voor minder doen, maar dat er in het gulden tijdperk ook zo, dus mijn vergelijk blijft gewoon overeind.
De berichten van mensen die hier blijven over doorbomen, mogen ze van mij gerust wissen. Op een forum hoort geen onzin thuis.
Gelukkig ben jij hier niet de baas, staat je niet goed die dictator jas.

Waar haal jij dat? In 1995 kostte een pakje sigaretten omgerekend € 2,30, en een pintje bier 0,85 eurocent, enz.
CBS site, als je even had gezocht had je dat gevonden.
Dat de komst van de euro alles duurder maakte, weten we al langer. Dat is, volgens mij, niet de schuld van de sekswerkers, en het getuigt dan ook van erg weinig respect als je zou willen dat hun ptijzen steeds maar blijven achter hollen op de stijging van de levensduurte.
Dat de euro alles duurder gemaakt heeft heet inflatie slimmerik 😂🤣 En waar zie je mij precies zeggen dat ik het te duur vind? Als je enige moeite had gedaan en iets van mij had opgezocht had je gezien dat ik frequent bezoeker ben, lees wekelijks. Ik onderbouw alleen mijn casus. Ik vind dat een dame mag vragen wat ze wil. Dus aan mijn respect richting de dames ligt het niet hoor.
Hanteer gewoon de meest gezonde regel van betaalde seks: ga neuken met geld dat je eigenlijk niet nodig hebt.

En ga aan de kassa van de supermarkt staan klagen over de prijzen. Niet hier.
Ik herhaal nog een keer, waar klaag in precies? Ik zet alles op een rijtje en trek de conclusie dat de inkomsten van sekswerkers prima zijn meegegroeid met de inflatie met een flinke surplus. Helemaal niets mis mee, maar daar gaat mijn onderbouwing over.

Je klinkt nogal gefrustreerd, geen idee waar dat vandaan komt. Dit topic gaat over prijzen, daar geef ik mijn onderbouwing op. Jij wilt het liefst mensen de mond snoeren gezien je eerdere opmerking.

Ik zou je aanraden wat meer te gaan seksen, misschien raak je dan een beetje je frustratie kwijt. Over mij hoef je jezelf niet druk te maken. Ik ga elke week op pad. Ik betaal zonder morren de prijzen die er gevraagd worden en ben een gelukkig man 😊

Escape Doetinchem, instap tarief 60 euro. En je leest niet goed, 1995 50 GULDEN.
En wat is nu jouw punt??? Kan jij de dingen die je in 1995 kocht voor 50 gulden nu ook nog steeds kopen voor 50 gulden??? Heb jij 30 jaar onder een steen liggen slapen of zo?
Je zegt het zelf al, door scheef te rekenen wat jij doet, namelijk instappen per 2022 toen het ineens 50 euro werd. Ik reken vanaf 1995 toen we nog GULDENS hadden.
Waarom 1995? De guldens waren er nog tot 2002 dacht ik. Ga anders ineens terug tot de middeleeuwen om prijzen te vergelijken. :LOL:
Ik weet niet welke categorieën jij bedoelt, ik heb het gewoon over neuken, pijpen, beffen. Dat pakket is tegenwoordig bij veel dames te vinden vanaf 200 euro. Er zullen er best zijn die het voor minder doen, maar dat er in het gulden tijdperk ook zo, dus mijn vergelijk blijft gewoon overeind.
Het verhaal van Sinterklaas blijft ook nog altijd overeind, alhoewel het van geen kanten klopt met de realiteit, niet?
Gelukkig ben jij hier niet de baas, staat je niet goed die dictator jas.
Wie de realiteit aanhaalt, is een dictator dus. En wie eeuwig blijft zeveren over iets dat iedereen al lang weet, namelijk dat heel de wereld nog veel duurder geworden is dan de dvp's, hoe noemen we dan zo iemand? Een pik-tator of een dick-tator misschien...
CBS site, als je even had gezocht had je dat gevonden.
Er zijn honderd andere sites die andere cijfers geven. Het pakje sigaretten van toen, is nu 5 keer duurder geworden.
Dat de euro alles duurder gemaakt heeft heet inflatie slimmerik 😂🤣
Ik denk niet dat jij begrijpt wat inflatie betekent, pseudoslimmerik. De euro maakte een smeltkroes van een hoop Europese munten. Sterke Duitse marken en gazettenpapieren Italiaanse lires en nog een hele verzameling andere muntjes. Als je een halve emmer water van 100° mengt met een halve emmer van 0°, heb je een emmer water van 50°. Dat heeft met inflatie niets te maken. De inflatie was er vroeger ook al, en na de euro is zij er niet minder op geworden.
Ik zet alles op een rijtje en trek de conclusie dat de inkomsten van sekswerkers prima zijn meegegroeid met de inflatie met een flinke surplus.
En die conclusie (of dat vooroordeel zeg maar) is fout. Zelfs als ik 'een flinke surplus' in jouw bewering schrap, dan is wat er overblijft van jouw conclusie nog steeds fout.
Je klinkt nogal gefrustreerd, geen idee waar dat vandaan komt.
Volgens mij zijn mensen met opmerkingen over hoge prijzen en super verdiensten eerder gefrustreerd dan ik.
Dit topic gaat over prijzen, daar geef ik mijn onderbouwing op. Jij wilt het liefst mensen de mond snoeren gezien je eerdere opmerking.
Een onderbouwing die niet klopt, mag weerlegd worden dacht ik. Mensen die beweren dat de aarde plat is, worden ook de mond gesnoerd.
Ik zou je aanraden wat meer te gaan seksen, misschien raak je dan een beetje je frustratie kwijt.
Ik zou jou aanraden om geen uitspraken te doen over dingen waar je niets van af weet. Hoe kan jij weten hoe vaak ik seks en of ik gefrustreerd ben of niet? Met deze bewering toon je perfect aan hoe jij gebakken-lucht-conclusies trekt.
Ik betaal zonder morren de prijzen die er gevraagd worden en ben een gelukkig man 😊
Maar toch zijn de sekswerkers nog gelukkiger dan jij, want hun verdiensten stijgen veel meer dan de index. LOOOLLLL.

Nee, het gaat hier over prijzen en over klagers die blijkbaar zo respectloos naar sekswerkers kijken, dat ze hen verwijten om overdreven duur te zijn, alhoewel hun prijzen achterlopen op de algemene stijging van de levensduurte sinds de invoering van de euro. Dat is geen mening, dat is een feit dat aantoonbaar is.

Een ander 'feit' is dat blijkbaar een aantal mensen dit niet wil in zien.

Wat is dat nu weer voor een uitspraak?? Nee, de klagers doen dat uit eigen beweging, en niet omdat ik iets zou bepalen. Gierig en respectloos zijn, is een natuur. Dat is niet iets dat iemand anders je oplegt.

Ik zal daar eens over nadenken... Misschien kan jij dan een topic aanmaken met "ik ben wereldvreemd, maar ik wil dit niet inzien of toegeven".
Hoe weet jij nou of ze respectloos zijn? Omdat ze het te duur vinden? Laat iedereen in zijn waarde en vinden wat hij vindt.

Ik hoef geen nieuw te maken, want wereldvreemd is ook maar een aanname van jou.

En als jij meer wil betalen, moet je dat lekker doen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan