Privé 2000, Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is heel wat jaren geleden dat ik hier ooit eens binnen ben geweest. toen al wat oudere dames. Zijn er momenteel nog aanraders die in ieder geval een goede pijpbeurt kunnen geven bij Privé2000? of is het allemaal echt 50+ en 90 kg plus?
Nou gezien er over dit bekende huis verder niet al te veel word geschreven zelf maar eens even weer binnengewipt. Sacha heette me welkom en vertelde dat er 3 dames aanwezig waren, waarvan een Afrikaanse op kamer was.Sacha zelf en joyce waren er. Echter bleek de blonde Joyce al een afspraak te hebben (geen probleem, niet mijn type) dus enkel Sacha zat er nog. Nou Was Sacha wel een leuke vrouw maar voor mij toch iets teveel op leeftijd. Wel had ze best een mooi figuur. even getwijfeld maar toch onverrichter zake weer gegaan. mocht iemand ervaring met haar hebben hoor ik het graag (mag ook PB.)
 
Saskia is een goede keus. Goed service wel actief dame. Ze geniet ook veel van. Laste keer gezien paar jaar geleden, kan goed pakken.

Rosanna, oudere dame, beetje automatisch service zonder bijzondere gevoel maar wel ok voor een snel wip.

Er was een Christina (of andere vrouw van wie naam begint met C), blonde Nederlands grote borsten. Nooit gehad maar ziet stout uit.
 
Saskia is een goede keus. Goed service wel actief dame. Ze geniet ook veel van. Laste keer gezien paar jaar geleden, kan goed pakken.

Rosanna, oudere dame, beetje automatisch service zonder bijzondere gevoel maar wel ok voor een snel wip.

Er was een Christina (of andere vrouw van wie naam begint met C), blonde Nederlands grote borsten. Nooit gehad maar ziet stout uit.
Het was niet Saskia maar Sacha die er zat. Saskia is volgens mij een wat molliger type als je op de foto's afgaat. deze Sacha had wel een goed lichaam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan