Sjors Loper
Meubelstuk
Camilla 40+
Kinky: 60
Syntactisch klopt het natuurlijk en daar houdt het dan ook wel mee op.
Kinky: 60
Syntactisch klopt het natuurlijk en daar houdt het dan ook wel mee op.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedankt voor het laten weten!Er is een nieuwe jongedame die nog niet op de site staat. Een knappe Oost-Europese meid met blond haar en ze heet Julia. Vanessa stelde me aan haar voor toe ik een date had met haar.
Julia staat op dit moment ook nog niet op Kinky.
Hoe zag Julia er verder uit? Weet je of je ze ook aan trio's doet.Er is een nieuwe jongedame die nog niet op de site staat. Een knappe Oost-Europese meid met blond haar en ze heet Julia. Vanessa stelde me aan haar voor toe ik een date had met haar.
Julia staat op dit moment ook nog niet op Kinky.
Over dat laatste: Vanessa doet trio's met haar en de klant. Of ze dat ook met andere dames daar doet, dat weer ik niet.Hoe zag Julia er verder uit? Weet je of je ze ook aan trio's doet.
Inderdaad. Gezien de prijzen zullen de marges laag zijn. Anders zou ik adviseren om een keer te investeren in een goede fotograaf en webdesigner. Te beginnen met de fotograaf, want die foto's gebruiken de dames ook op Kinky. Afgelopen week zag ik daar toch minstens 5 van de dames staan. Binnen zat de huiskamer ook aardig vol en het was erg rustig ondanks het feit dat het de week van payday was.Volgens mij is hun website nooit up to date. En de meeste vrouwen daar staan geloof ik ook niet op kinky.
Als je alleen maar in het weekend kan er zijn meerdere clubs in Nederland dan deze.Is hier in de weekend wel bezetting? Bij fleur zijn de dames vaak niet in het weekend aanwezig en aangezien het weekend mij beter uitkomt
Idd smaken verschillen, wat vond je minder.. attitude, lichaam, gezicht , leeftijd?Na de laatste reacties in dit topic nieuwsgierig naar Julia. Zelf nog nooit bij deze tent geweest.
Gebeld en gevraagd of ze er was, ze was er en gelijk de tijd van aankomst doorgegeven.
Julia deed de deur open, idd wat jonger dan de rest daar, maar laat ik het er maar op houden dat smaken verschillenniet mijn kopje thee, deze dame
Gevraagd of ik de rest van de dames kon zien, er zaten er nog 5 in de huiskamer, waarvan één half lag te slapen onder een dekentje.
De aankleding en het aanbod zijn voor mij meer dan genoeg redenen om hier niet meer heen te gaan, om de redenen zoals deze eerder in dit topic benoemd zijn. Dan maar met alle liefde wat meer betalen
Maar je bent dus niet met Julia "in zee gegaan"? Ik schrik er een beetje vqn snap je wel.Na de laatste reacties in dit topic nieuwsgierig naar Julia. Zelf nog nooit bij deze tent geweest.
Gebeld en gevraagd of ze er was, ze was er en gelijk de tijd van aankomst doorgegeven.
Julia deed de deur open, idd wat jonger dan de rest daar, maar laat ik het er maar op houden dat smaken verschillenniet mijn kopje thee, deze dame
Gevraagd of ik de rest van de dames kon zien, er zaten er nog 5 in de huiskamer, waarvan één half lag te slapen onder een dekentje.
De aankleding en het aanbod zijn voor mij meer dan genoeg redenen om hier niet meer heen te gaan, om de redenen zoals deze eerder in dit topic benoemd zijn. Dan maar met alle liefde wat meer betalen
Maar je bent dus niet met Julia "in zee gegaan"? Ik schrik er een beetje van snap je wel.Na de laatste reacties in dit topic nieuwsgierig naar Julia. Zelf nog nooit bij deze tent geweest.
Zeker! Maar heb bij oostblok dames nog nooit spontaniteit meegemaakt, trap er ook niet meer in. Je kan van alles appen en alles is ja, tot je er bent en dan is het gebakken lucht.Hmm.. jammer. Streep er door maar